Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WC-harjan oikeanlainen huuhtelu

Vierailija
23.08.2019 |

Pesin vessaa ja ystävättäreni melkein riehaantui nähtyään kun pytyn pesun jälkeen huuhtelin harjan lavuaarissa tulikuumassa vedessä. WC-harja kuulemma pitää huuhdella WC-pöntön huuhteluvedellä. Bakteerit ja kakkabasillit leviävät asuntoon jos huuhtelee lavuaarissa. Olen kuulemma hyvin kummallinen tässä asiassa.
Mikä on siis ”oikea” tapa toimia, oi auttakaa!?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, suihkutelkaa vaan kuumalla niin kaikki pöpöt nousee höyrynä teijän naamalle,,,Muutenkaan en ymmärrä että pönttö vedetään kansi auki. Eli huuhtelu kuuluu tehdä niin että kansi on laskettu ja vedät vessan. T. Siivooja

Ne jotka vetävät pöntön kansi kiinni, voisivat edes välillä yhteiskäytössä olevissa vessoissa avata kannen vielä vetäisyn jälkeen ja katsoa, että menivätkö tuotokset oikeasti alas. Aina toisinaan julkisissa vessoissa saa ilokseen huomata, että pöntössä killuu edellisen käyttäjän paskat ja paperit tai pöntön sisusta on täynnä ripuliroiskeita. 

Vierailija
62/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laitoshuoltaja. Ymmärrättekö, että hengitätte sitä höyryä? Eli kusetusta, Paska, pesuaineet ja pöpöt ovat keuhkoissanne!

Kusetusta, Paska ja pesuaineet höyrynä hengitykseen.

Eli siis kuset, Paskat, pesuaineet ja pöpöt.

Varsinkin ne Paskat

Paska isolla peellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pesee vehkeitä lavuaarissa?

Minä laitan menkkarätin lavuaariin, ennen kuin vien sen keittiön roskikseen.

Niin kun tanboni pitää poistaa ennen pissimistä.

Vierailija
64/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessaharjan pesen vessanpöntössä. Mutta missä pestään sen vessaharjan kuppi? Tämä on ollut minulle vuosia suuri ahdistuksen aihe.

Laitan kertakäyttöhanskat käteen ja suihkutan bideesuihkulla pöntön sisäpuolella. Wc-harjankin suihkutan aina pöntön harjaamisen jälkeen pöntön sisällä.

Ei siihen kuppiin voi suihkuttaa! Sehän ampuu kaikki pskavedet suoraan suihkuttajan naamalle tai pitkin seiniä! (Arvaa, mistä tiedän.)

Vierailija
65/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessaharjan pesen vessanpöntössä. Mutta missä pestään sen vessaharjan kuppi? Tämä on ollut minulle vuosia suuri ahdistuksen aihe.

Lattiakaivon päällä ja sen jälkeen pestään lattiakaivo.

Niin, se vesihän ei roisku ja leviä siitä pitkin lattioita? Koko lattian saat pestä etkä pelkkää lattiakaivoa tolla taktiikalla.

Vierailija
66/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen menkkarätti? Etkö ole kuullut siteistä ja tamponeista. Ja pieni vinkki: vessaankin voi hankkia roskiksen, ettei tarvitse kuljetella niitä rättejä ympäri huushollia.

Vierailija
67/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se vesihän ei roisku ja leviä siitä pitkin lattioita? Koko lattian saat pestä etkä pelkkää lattiakaivoa tolla taktiikalla.

Eikö teillä pestä ja harjata lattiaa? Lattiakaivo viimeisenä.

Vierailija
68/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tanboni?

Vierailija
69/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala asia, tuollainen vessaharja.

Vierailija
70/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tanboni?

Niin kun voi puhua raketeista ja lentävistä. Siteilläkin on siivet.

Vierailija
71/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tanboni?

Niin kun voi puhua raketeista ja lentävistä. Siteilläkin on siivet.

🤔

Vierailija
72/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneessa muiden joukossa

Vierailija
73/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä vien ulos vesisateeseen, talvella pyörittelen lumessa. Ja jos on kova pakkanen, niin jätän pariksi päiväksi ulos. Kyllä pöpöt kuolee.

Vierailija
74/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu joku jo kirjoittikin mutta jos sen kannen laittaa kiinni, niin seuraavalla asioinnilla nojaa niihin roiskeisiin. Pitäiskö vain hommata sellainen hengityssuoja. Sitten voi surutta vetää pytyn. Ja kun tuota bideetä tulee käytettyä niin helpompi hoitaa kaikki asiat samalla istunnolla.  Pitäis asiat pystyä hoitamaan normaalisti tekemättä asioista liian vaikeita. 

Ennenvanhaan oli vessassa sellainen seinätarra missä oli ohje miten hampaat puhdistetaan. Pitäisi vissiin olla pytyn vieressä ohjetaulu miten wc.ssä asioidaan.

Ja mietitääs niitä ulkohuusseja missä ennen käytiin. 

Vierailija
75/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavuaarissa pestään likaiset kädet, jalat ja miehet usein myös elimensä, miksei siis vessaharjaa voi pestä lavuaarissa? Viemäriin ne p*skat menevät eikä keittiöön.

Kuulostaa oudolta.

Todellakin, kuka nyt elimiään pesee?

Just huuhtasin maksan ja haiman.

Vierailija
76/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö joku sitten alushousunsakin vessanpöntössä, jos kerta ei voi huudella wc-harjaa lavuaarissa, ihan samasta lähteestä on pöpöjä molemmissa. 

Vierailija
77/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu joku jo kirjoittikin mutta jos sen kannen laittaa kiinni, niin seuraavalla asioinnilla nojaa niihin roiskeisiin. Pitäiskö vain hommata sellainen hengityssuoja. Sitten voi surutta vetää pytyn. Ja kun tuota bideetä tulee käytettyä niin helpompi hoitaa kaikki asiat samalla istunnolla.  Pitäis asiat pystyä hoitamaan normaalisti tekemättä asioista liian vaikeita. 

Ennenvanhaan oli vessassa sellainen seinätarra missä oli ohje miten hampaat puhdistetaan. Pitäisi vissiin olla pytyn vieressä ohjetaulu miten wc.ssä asioidaan.

Ja mietitääs niitä ulkohuusseja missä ennen käytiin. 

Mä en kyllä nojaile mihinkään pöntöllä istuessani. Ihan pysyn istuallani ilman selkänojaa.

Tuoli ja sohva ovat nojailua varten.

Vierailija
78/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa.

Vierailija
79/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli käsittääkseni vessaharjakupin puhdistamisesta eikä kylpyhuoneen totaalisiivouksesta. Sitä paitsi en kyllä haluaisi sitä p•skavettä levitellä kylppärin lattialle, vaikka kuinka sitten olisi kuuraamassa sen koko lattiankin.

Ps. Mulla on erillinen sanko kaikkien p•skajuttujen pesua varten, siinä pesen mm. nämä vessaharjakupit.

Vierailija
80/98 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli käsittääkseni vessaharjakupin puhdistamisesta eikä kylpyhuoneen totaalisiivouksesta. Sitä paitsi en kyllä haluaisi sitä p•skavettä levitellä kylppärin lattialle, vaikka kuinka sitten olisi kuuraamassa sen koko lattiankin.

Ps. Mulla on erillinen sanko kaikkien p•skajuttujen pesua varten, siinä pesen mm. nämä vessaharjakupit.

Missäs sä sit sen sankon peset?

Paska vaan siirtyy paikasta toiseen. Siitä ei pääse ikinä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme