Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskot vielä vuonna 2025, että raha on tie onneen

Vierailija
26.11.2025 |

Eikö ne lukuisat miljonäärit ole jo todistaneet, että hekin ovat masentuneita, vai ettekö te näe korrelaatiota tässä tapauksessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muutenkin mietin mitä Suomessa valitetaan. Minulta jos kysytään niin yksikään ihminen jolla on katto pään päällä, ei ole köyhä.

Vierailija
2/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen voin kertoa ettei ainainen persaukisuus ainakaan ole tie onneen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei välttämättä ole avain onneen, mutta se on kiistattomasti luotettavin tuote joka ei koskaan petä.

Päättäjät pettävät, ystävät pettävät, lapset pettävät, aviopuolisot pettävät, kaikki pettävät. Kaikki muut paitsi raha, joka ei koskaan petä.

Vierailija
4/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin onnellinen jos minulla olisi reilusti rahaa ja tilanteeni muuten sama.

Vierailija
5/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin hemmetin paljon onnellisempi silloin, kun minulla oli töitä ja rahaa, kuin nyt, kun kituutan toimeentulotuen varassa.

Vierailija
6/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olin hemmetin paljon onnellisempi silloin, kun minulla oli töitä ja rahaa, kuin nyt, kun kituutan toimeentulotuen varassa.

Perustat onnesi rahalle. Yikes.

Vierailija
7/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi et tiedä, mistä puhut.

Vierailija
8/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olisin onnellinen jos minulla olisi reilusti rahaa ja tilanteeni muuten sama.

Kysyisin itseltäni miksi olin onnellisempi tuossa tilanteessa, äkkiä saattaa huomata, että raha oli tosi pieni tekijä siinä kokonaisuudessa.

Vierailija
9/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostaisin aivan kaikki Suomen metsät sillä rahalla, enkä antaisi yhdenkään ulkomaalaisen yrityksen enää tulla tuhoamaan Suomea. Ja siis pätee myös ahneisiin Suomen kuntiin ja kaupunkeihin, jotka myyvät sielunsa ulkomaalaisten lahjomilla rahoilla nyt kilpaa jos jonkinlaisille datakeskuksille, tuulimyllyille, älyakkutehtaille...  

Aina voi haaveilla :)

Vierailija
10/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi et tiedä, mistä puhut.

Täh :D Kommentoija puhuu siitä kuinka hän oli onnellisempi silloin kun oli rutiinia, töitä, autonomiaa tehdä päätöksiä, että lähden työpaikalle koska se on minulle tärkeää syystä x. Raha on tosi pieni tekijä ihmisen onnellisuudessa. Jos siis puhutaan psykologian kahdesta onnellisuudesta jotka ovat hedonismi ja eudaimonia. Hedonismista sen verran, että kuten ap:kin sanoi niin vaikka miljonäärit saavat kaiken haluamansa eivät silti ole onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä