Punaiset hiukset, hot or not
Kommentit (78)
Kiihkeä punapää, viileä vaalea, tumma ja tulinen. Liekö noissa jotain perää.
Useimmilla en oikein tykkää, paitsi itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Minusta punapäiset miehet ovat ihania!
Ai siksi että niillä on punaiset munakarvat!
Hmm. Vihreät silmät, check. Punainen tukka, check. Mutta ei ainakaan OkCupid:ssa tule sellaista oloa että ois jotenkin HOT.
Toisaalta ikää kun tulee lisää, kirkas porkkana alkaa näyttämään enemmän ruskealta. Joten ehkei sitä pika vilkaisulla tajua että porkkana on kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavja hot?
Ei taida kyllä olla aito punatukkainen.
Muistan, valitettavasti, vielä sen vuosien takaisen Tavjan TV-haastattelun missä hän kertoi ja demonstroi vatsatanssi-harrastustaan. Se oli jotain sanoinkuvaamatonta kun Tavja esitti vatsatanssia ja irvisteli samalla, omasta mielestään kai hymyili.
Vaihdoin äkkiä TV-kanavaa mutta se vatsatanssi-irvistely oli jo ehtinyt syöpyä mieleeni.
Kärsin sen jälkeen jonkin aikaa alentuneesta libidosta mutta onneksi se myöhemmin palautui ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän hot jos alapää on samaa aitoa väriä. ;)
Yleinen harhaluulo. Itselläni on luonnostaan vaalean punertavat hiukset, vihreät silmät, hennot vaaleat käsi&jalkakarvat ja musta alapää karvoitus.
Kaikki luonnollista ja aitoa.
Tosi harvinaista. Punapäät, jotka olen nähnyt, ovat kyllä alhaalta ja ylhäältä samaa sarjaa.
Täällä on toinen luonnollinen. Eikä ole samaa sarjaa alhaalta ja ylhäältä. Eikä puoli matkastakaan.
Riippuu ihan ihmisestä. Joillain näyttää hyvältä, joillain ei. Silloinkin jos näyttää hyvältä, niin ei se mitään plussaa tuo, että on juuri punaiset hiukset. Ihan sama toisten hiusväri mulle. No, epäluonnollisen värisistä tykkään vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen harhaluulo. Itselläni on luonnostaan vaalean punertavat hiukset, vihreät silmät, hennot vaaleat käsi&jalkakarvat ja musta alapää karvoitus.
Tosi harvinaista. Punapäät, jotka olen nähnyt, ovat kyllä alhaalta ja ylhäältä samaa sarjaa.
Täällä on toinen luonnollinen. Eikä ole samaa sarjaa alhaalta ja ylhäältä. Eikä puoli matkastakaan.
Ai, mulla on ainakin samaa sävyä ylä- ja alakerta :)
Jos ohuet ja lyhyet hiukset värjää punaisiksi, siinä käy niin, että valkoinen päänahka paistaa hiusten alta.
Tarkoitus on näyttää nuoremmalta, mutta juukeli että se tyyli vanhentaa täti-ihmisiä...
Mutta luonnollinen punaväri on hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta punapäiset miehet ovat ihania!
Ai siksi että niillä on punaiset munakarvat!
Sellainen olis ihana, että olis kaikki karvat punaisia, säärikarvat, käsikarvat, kulmakarvat ja ripset myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minullapa ei ole, äitini on hyvin tumma, isäni vaalea.
Vai meinaatko että valehtelen.
Silmissänikin on erilliset alueet vihreää ja ruskeaa. Pääosin kyllä vihreää.
Eivät näytä hyvältä koskaan, missään eikä kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä hyvältä koskaan, missään eikä kenelläkään.
Vali vali vali ei näytä koskaan ikinä kenelläkään hyvältä.🤮
Punainen tukka, pisamat, valkoinen iho ja kaikki muukin karvoitus on musta jotenkin ällöä, eli en tykkää enkä jatkaisi geenejä punapään kanssa, varsinkaan siinä pelossa että lapsi olisi poika.
Punaruskeaan taittava tummatukka naisella tosin upea.
90% ei sovi mikään punainen, 100% ei sovi tasaiseksi matoksi markettivärillä värjätty pää.
Näyttää halvalta ja WT:ltä huonoimmalla mahdollisella tavalla.
Luonnollinen suomalainen maantien sävy parilla luonnollisilla harmailla maustettuna peittoaa nuo 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Punainen tukka, pisamat, valkoinen iho ja kaikki muukin karvoitus on musta jotenkin ällöä, eli en tykkää enkä jatkaisi geenejä punapään kanssa, varsinkaan siinä pelossa että lapsi olisi poika.
Punaruskeaan taittava tummatukka naisella tosin upea.
Älä vaan hanki niitä lapsia ollenkaan. Parempi että Sinä et lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minullapa ei ole, äitini on hyvin tumma, isäni vaalea.
Vai meinaatko että valehtelen.Silmissänikin on erilliset alueet vihreää ja ruskeaa. Pääosin kyllä vihreää.
Varmaan totta. Punatukkaisia on tosi vaaleita ja sitten on tummanpunatukkkaisia vaaleaihoisia. Olen nähnyt tummaihoisellakin punaisen tukan.
Eli on moneen junaan. Sävyjä löytyy vaalean oranssista tummanruskean punertavaan. Itselläni on lähes keltainen tukka, vaalean oranssi.