Punaiset hiukset, hot or not
Kommentit (78)
Luonnostaan punaiset ovat ihan kauniit. Eli kai siis hot.
Ruskeat hiukset on naisilla hoteimmat. Punaruskea jos se on luonnollinen. Punaiseksi värjätty rasvainen liiskatukka ei ole hot.
HOT! Etenkin tämä näyttelijä Elena Satine:n punainen hiusväri!
https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/NFE_portrait/2015/0…
Minusta punapäiset miehet ovat ihania!
Punaiset hiukset ja vihreät silmät! Seksikkäintä mitä tiedän!
Jos on siis aidosti punapää niin mikä ettei, mutta nämä hennalla tai millä lienee, värjätyt punaiset hiukset ei sovi kenellekään! Mikä siinä on että lähes kaikki maalaiset värjää tukkansa punaiseksi?
Kelle sopii kelle ei.
Mutta joskus näkee vanhoja mummeleita, joilla värjätyt punaiset hiukset.
Vähän kun on hiukset tyvestä kasvaneet ja harmaa pilkottaa päälaelta, niin kyllä on järkyttävän näköistä.
Kaikki luulevat, että minulla on värjätyt punaiset hiukset, mutta ovatkin luonnolliset. Olen kuullut monta kertaa, että aika luonnollisen lopputuloksen olen saanut aikaan :)
Onko Tavja hot?
Ei taida kyllä olla aito punatukkainen.
Punapäät eivät pääse taivaaseen! 🔥😈
Tää tykkää :P
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Jokainen järkevä nautiskelija pyrkiii pääsemään Helvettiin, koska siellä on paremmat bileet, paremmat huumeet ja paljon pyllynreikäleikkejä.
Punaiset hiukset, pisamat, vihreät silmät ja otsatukka niistä on unelmieni nainen tehty. Eihän näillä toki ole oikeassa elämässä mitään väliä. En mä viehäty vain tietynnäköisistä ihmisistä vaan enemmänkin tietynlaisista ihmisistä, mutta saahan sitä ihmisellä jonkinlainen ihanne kai olla, vaikka sillä ei sitten tosielämässä suurtakaan painoarvoa antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Taivaasta en tiedä, mutta ainakin synnytyksessä punapäät vuotavat enemmän verta. Kai siinä on jotain, kun punapäät mestattiin entisaikaan noitina ja huorilla on usein punainen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän hot jos alapää on samaa aitoa väriä. ;)
Yleinen harhaluulo. Itselläni on luonnostaan vaalean punertavat hiukset, vihreät silmät, hennot vaaleat käsi&jalkakarvat ja musta alapää karvoitus.
Kaikki luonnollista ja aitoa.
Pisamaiset ovat keskinmääräisesti älykkäämpiä, pisamat taas liittyvät punapigmenttiin.
Minulla on joitain pisamia. Olen saanut kuulla vaikka mitä kommenttia aina siitä, että mitä rokkoa sulla on naamassa yms.
Nuorempana nimiteltiin porkkanaksi, sitten värjäsinkin tukan teinivuosina mustaksi.
Ihailen eniten punaruskeita pitkiä tai puolipitkiä hiuksia. Ne ovat seksikkäimmät.