Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tatuointeja vastustavat

Vierailija
23.08.2019 |

Olen korkeakoulutettu nuorehko nainen. Olen töissä, minulla ei ole lävistyksiä, pukeudun siististi yms yms, en ole siis mikään wt, ainakaan palstan kriteerien mukaan. Miten se, että minulla on iso tatuointi paikalla, josta sitä kukaan ulkopuolinen ei näe, tekee minusta alemman kastin kansalaisen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, oikeasti. Mutta ei mun tarvitse sun tatuoinnista pitää millään tavalla.

Vierailija
2/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska niitä tatulointeja nyt on vain rikollisilla tai muuten moraaliltaan arveluttavilla. Turhaa erikoisuudentavoittelua ja Luojan luoman nahkansa sotkemista. Phyi!!! Terveisin Sirkka-Liisa 67 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet "taiteella" ihossasi jonka olet saanut paikassa josta joku joskus sen saattaa nähdä?

Aargh. Ihmiset.

Vierailija
4/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten jännä, että tatuointeja pidetään kevytkenkäisyyden merkki joillekin ihmisille. Tse olen alle 30-vuotias ja ollut 2 pitkässä suhteessa, nykyään naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa alettiin seurustella kun olin 20-vuotias.

Ap

Vierailija
5/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni, minä nyt en van pidä tatuoinneista kenelläkään. Tapanani ei kuitenkaan ole haukkua ihmisiä heidän omista valinnoistaan.

Vierailija
6/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tatuointeja. Kaikki typerykset ja mt-potilaat voisivat ottaa sellaisen kasvoihinsa niin osaisin välttää tehokkaasti.

Vierailija
7/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin ensin, että Te-palvelut suunnitelee jo työttömien tatuoimista, ja jos vastustat, niin ei hyvä heilu.

Vierailija
8/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkopuolinen ei näe" - siis missä kohtaa tatuointi on, jos sitä ei näe vaikka kuntosalilla tai uimarannalla?

Ei minusta tatuointi ole wt-hommaa, nykyäänhän tosi monella on tatuointi.

Minua vaan ihmetyttää, miksi tatuoinnit olisivat "persoonallisia" (lopulta kaikilla on "persoonallinen" tatuointi). Ihmetyttää myös tatuointien ehdottomuus, joku kuva pitää saada ikuisesti muistuttamaan jostain asiasta. Ihmetyttää, miksi tatuointi olisi kaunis (ks. kohta "persoonallisuus"). Joku saattaa olla, monet kuitenkin tusinakuvia. Jos elämässäsi tapahtui jotain, kun olit 22v., miksi sitä pitää muistella vuosikymmeniä myöhemmin (koska tatuointi)?

Vierailija
9/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten jännä, että tatuointeja pidetään kevytkenkäisyyden merkki joillekin ihmisille. Tse olen alle 30-vuotias ja ollut 2 pitkässä suhteessa, nykyään naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa alettiin seurustella kun olin 20-vuotias.

Ap

Mitä jännää tossa muka on, ennen oli näin, ei mikään ihme, että osan mielestä edelleen noin. Mun mielestä kevytkenkäisyyden lisäksi vois laittaa; laitosnuori tai muuten ongelmanuori, huomiohuor*s, narkki tai ainakin joku päihdeongelmainen jne.

Vierailija
10/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikot tatuoivat lastensa nimet ihoonsa etteivät unohda niitä.

Vierailija
11/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on alueella, josta kyllä näkyy bikineissä, mutta ei kokouikkarissa. Bikineitä en kyllä käytä. Kuntosalilla käytän kokovaatetusta, en pikkusia shortseja ja napapaitaa. Tatuointi on muisto pienestä vauvastani, jonka menetin keskenmenon takia.

Ap

Vierailija
12/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ns virallisesti vastusta tautointeja, jokainen ottakoon niitä leimoja niin halutessaan, ja lupaan muuttaa mielipiteitäni niistä paremmaksi, kunhan joskus edes näkisin enemmän hyviä kuvia kuin noita saakelin rumia. Mä en usko, että niitä siistejä, kauniita onkaan.

Vierailija
13/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on alueella, josta kyllä näkyy bikineissä, mutta ei kokouikkarissa. Bikineitä en kyllä käytä. Kuntosalilla käytän kokovaatetusta, en pikkusia shortseja ja napapaitaa. Tatuointi on muisto pienestä vauvastani, jonka menetin keskenmenon takia.

Ap

Kaunis ajatus, miksi ihmeessä se ei ole paikassa, josta sen voisi nähdä? Miksi kuitenkin isona tehty, kun kukaan ei saa nähdä? Näetkö sitä itsekään?

Vierailija
14/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itse. Olen sellaisessa työssä että näen paljon ihmisiä ja työasussa käsivarret on paljaana, joten en voinut käteen ottaa. Rintakehänkin halusin pitää siistinä. Jalat ei näy sen enempää. Kuva sopi hyvin tuohon vartalonmuotoon. Minä näen sen ja mieheni näkee sen. Mielestäni se riittää. En ota tatuointi muiden takia.

Ap

Vierailija
15/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei kuulu olla vapautta omaan kehoonsa, koska he käyttävät sitä väärin, pelkkään kanssaihmisten tarkoitukselliseen ärsyttämiseen!

Vierailija
16/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin ihan se ja sama mitä joku muu ajattelee minun tatuoinneistani, minun vaatteistani, minun hiuksistani, minun autostani jne. Minä pidän ja olen tyytyväinen elämääni :) minulla on paljon ystäviä, upea mies, ihania sukulaisia jne. ja heille kelpaan juuri tällaisena.

Vierailija
17/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä! Mitä väliä!? Jos jonkun idiootin persettä kutittaa minun tatuointini, niin siinäpä 😂 Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
18/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää se ei ainakaan ole ottaa vapaaehtoisasti myrkkyjä kroppaansa, piilossa tai ei.

Vierailija
19/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevää se ei ainakaan ole ottaa vapaaehtoisasti myrkkyjä kroppaansa, piilossa tai ei.

Pari päivää sitten kävin ottamassa vapaaehtoisesti myrkkyä niskaani.

Vierailija
20/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä! Mitä väliä!? Jos jonkun idiootin persettä kutittaa minun tatuointini, niin siinäpä 😂 Ei vois vähempää kiinnostaa.

Hauska :) Eli kun en pidä tatuoinneista, olen idiootti? FYI kenenkään persettä ei kutita sunkaan tatuoinnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan