Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tatuointeja vastustavat

Vierailija
23.08.2019 |

Olen korkeakoulutettu nuorehko nainen. Olen töissä, minulla ei ole lävistyksiä, pukeudun siististi yms yms, en ole siis mikään wt, ainakaan palstan kriteerien mukaan. Miten se, että minulla on iso tatuointi paikalla, josta sitä kukaan ulkopuolinen ei näe, tekee minusta alemman kastin kansalaisen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti nykysukupolvessa ihmisiä, jotka näkevät vaivaa ventovieraan ihmisen tatuoinneista? Enpä ole törmännyt.

Vierailija
22/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä! Mitä väliä!? Jos jonkun idiootin persettä kutittaa minun tatuointini, niin siinäpä 😂 Ei vois vähempää kiinnostaa.

Hauska :) Eli kun en pidä tatuoinneista, olen idiootti? FYI kenenkään persettä ei kutita sunkaan tatuoinnit.

Olet idiootti, jos sinua jostain syystä häiritsee minun tatuointini. Ei sinun tarvitse tatuoinneista pitää eikä ottaa niitä itsellesi, mutta miksi näkisit vaivaa jonkun tuntemattoman ihmisen tatuoinneista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä! Mitä väliä!? Jos jonkun idiootin persettä kutittaa minun tatuointini, niin siinäpä 😂 Ei vois vähempää kiinnostaa.

Hauska :) Eli kun en pidä tatuoinneista, olen idiootti? FYI kenenkään persettä ei kutita sunkaan tatuoinnit.

Olet idiootti, jos sinua jostain syystä häiritsee minun tatuointini. Ei sinun tarvitse tatuoinneista pitää eikä ottaa niitä itsellesi, mutta miksi näkisit vaivaa jonkun tuntemattoman ihmisen tatuoinneista?

En todellakaan näe vaivaa kenenkään leimoista, ne eivät hetkauta mua juurikaan, joskus saattaa tulla vähän myötähäpeä, sekin täysin turhaan. Mun mielestä ei ole fiksua ketään nimitellä, vaikka ei olisi samaa mieltä itsensä kanssa, etenkin makuasiasta.

Vierailija
24/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Makunsa kullakin"

- Koira, joka takapuoltaan nuoli.

Mielipideasioissa jokainen tuntee olevansa oikeassa. En käyttäisi sekuntiakaan toisten mielipiteistä vatvomiseen. Jotkut pitää tatuoinneista jotkut ei, kumpikaan osapuoli ei ole väärässä.

Toisten arvostelu ja "minun mielipiteeni on oikea" asenne taas tekee sinusta nyrpän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi