Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää toi vain elämää itkukilpailu taas kun alkaa

Vierailija
22.08.2019 |

Liian isot egot kaikilla

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sut pakottaa katsomaan?

Mä en katso mitään sellaista ohjelmaa, josta en pidä.

Vierailija
2/19 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että alkaa taas. Paras ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että alkaa taas. Paras ohjelma.

Juu, minäkin tykkään, vaikkei nuo kaikki ihan ykkössuosikkeja olekaan. Mutta mukavaa, harmitonta viihdettä.

Vierailija
4/19 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään en ymmärrä tätä jatkuvaa vollottamista. Joka toisessa ohjelmassa aikuiset ihmiset parkuvat milloin mistäkin olemattomasta asiasta. Eikö ihmiset enää hallitse hermojaan yhtään, onko kaikki jotain erityisherkkiä? Viimeiset vuodet on puhuttu että avoimesti pitää näyttää tunteensa, ei saa padota sisälleen, mutta silti näyttää että varsinkin nuorten ihmisten mielenterveyshäiriöt senkun lisääntyvät. Yhä useammat jäävät sairaseläkkeelle nuorena kun hermo ei kestä. Kyllä aikuisuuteen ja elämään kuuluu myös tietty omien tunteiden kontrolli ja hallinta. Ei aikuinen saa vollata kuin pikkulapset, kyllä elämässä pitää sietää myös vastoinkäymisiä ja pettymyksiäkin. Koittakaa nyt ihmiset kerätä ittenne ja olla aikuisia.

Vierailija
5/19 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa loppuun asti. Siitä Elastisen Nauravasta Kulkurista kuulin ja menin katsomaan sen Youtubesta.

Mä en ymmärrä sitä ohjelmaformaattia.

Vierailija
6/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija katsoo niin joudun kuulemaan sen ohjelman. Kerran siitä on tullut päänsärky ja melkein aina sen kuuleminen on alkanut vtuttamaan. Yhyhyy sää vedit niin hienosti. Kysyinkin kerran että kakkoseenko se sitä veti kun ukko märisee menemään.

Vierailija
7/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ohjelma ( = porukontit kokoontuvat) ärsyttää ja siksi en sitä katso.

Vierailija
8/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muija katsoo niin joudun kuulemaan sen ohjelman. Kerran siitä on tullut päänsärky ja melkein aina sen kuuleminen on alkanut vtuttamaan. Yhyhyy sää vedit niin hienosti. Kysyinkin kerran että kakkoseenko se sitä veti kun ukko märisee menemään.

Hirvee muija sulla ku lukitsee sut kotiin siksi aikaa.

Hommaa kuulokkeet ja kato jotain muuta ohjelmaa sillä välin netin kautta. Lopeta mariseminen.

Vierailija
9/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota katsomaan, onneksi. Mutta pelkästään vilkuilemalla iltapäivälehtien otsikot läpi saa kyllästymiseen asti tietoa tämän ja muiden turhien "tositv"-sarjojen henkilöistä ja tapahtumista.

Vierailija
10/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä siihen enää riittää? Parhaat ei mee ja muut jo olleet. Joku all-stars-has-beens-kompilaatio?

Vierailija
11/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota katsomaan, onneksi. Mutta pelkästään vilkuilemalla iltapäivälehtien otsikot läpi saa kyllästymiseen asti tietoa tämän ja muiden turhien "tositv"-sarjojen henkilöistä ja tapahtumista.

Mä oon nähny vaan yhden. Ja siinä luki "nämä kappaleet kuullaan, varo juonipaljastuksia".

Vierailija
12/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä siihen enää riittää? Parhaat ei mee ja muut jo olleet. Joku all-stars-has-beens-kompilaatio?

Niin se on. Siellä tais olla ainakin Tuisku ja VilleGalle

Vierailija
13/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan yllätysjaksoa jossa esiintyy elvis, dio, lemmy, amy wine in the house ja monta muuta staraa. Jakson nimi on live after death. Mietin vaan missä hel.tissä se on kuvattu?

Vierailija
14/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sun muijas vissiin sitoo sut nojatuoliin sen ohjelman ajaksi? Kukahan tässä nyt oikein märisee? Jos teillä on niin pieni koti, että et voi mennä toiseen huoneeseen, niin mee vaikka lenkille. Tai osta korvatulpat, kuulosuojaimet tai vaikka molemmat, niin voit puuhastella vaikka samassa huoneessa eri juttuja. Vai onko niin, että uhriutuminen on lopulta liian houkuttelevaa?

Vierailija
15/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sun muijas vissiin sitoo sut nojatuoliin sen ohjelman ajaksi? Kukahan tässä nyt oikein märisee? Jos teillä on niin pieni koti, että et voi mennä toiseen huoneeseen, niin mee vaikka lenkille. Tai osta korvatulpat, kuulosuojaimet tai vaikka molemmat, niin voit puuhastella vaikka samassa huoneessa eri juttuja. Vai onko niin, että uhriutuminen on lopulta liian houkuttelevaa?

Se kirottu ohjelma on just saunan jälkeen. En ala enää pukemaan. Kuulokkeet on hankalat, samoin tulpat. Uhriutuminen on vissiin kiva muotisana? Tulisi edes vastapainoksi miehille hyvää ohjelmaa. Kuten anna abreun seksishow. Eiks ois mahtava ohjelma?

Vierailija
16/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirottu ohjelma on just saunan jälkeen. En ala enää pukemaan. Kuulokkeet on hankalat, samoin tulpat. Uhriutuminen on vissiin kiva muotisana? Tulisi edes vastapainoksi miehille hyvää ohjelmaa. Kuten anna abreun seksishow. Eiks ois mahtava ohjelma?

Uhriutuminen on just sopiva sana sun kaltaisille ihmisille, jotka nauttivat siitä, että he saavat marinoitua omassa katkeruuden liemessään. Korvatulpat tai kuulokkeet eivät ole millään tavalla hankalat, mutta toki, jos käytät niitä, olet vähemmän katkera, ja sitähän et varmasti tässä nyt ole hakemassa.

Mä teen töitä kotona ja lasten takia joudun välillä käyttämään korvatulppia, kuulosuojaimia tai korvatulppia ja kuulosuojaimia yhtä aikaa, eikä niissä ole yhtään mitään hankalaa.

Vierailija
17/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, ei ärsytä. En katso myöskään BB:tä, TIS, Love Island, Suomen selviytyjät, Maajussille morsian, Ensitreffit alttarilla,...

Enkä ärsyynny niistäkään.

Vierailija
18/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella mitä jotkut dumari tai dave on funtsineet kun tähän kysytty...

"Moi! Tuutteko spiidaamaan cheekin ja elastisen tulkinnoille biiseistänne?"

"Eissssss...".

Vierailija
19/19 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla jonkin asteinen v-ajakki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi