Ohut limakalvo
Kävin tänään (kp 11) folikkeliultrassa ja siellä todettiin olevan 17, 14 ja 11 mm folikkelit kasvamassa. HUolestuttavaa oli kuitenkin se että limakalvo oli edelleen vain 3.1mm. Seuraava kontrolli on ylihuomenna ja silloin olisi tarkoitus antaa pregnyl-piikki. Pidempään ei kuulemma uskalla odotella tai monikkoraskauden mahdollisuuskasvaa liikaa.
Onkohan noin ohuella limakalvolla mitään toivoa? Vieläkö ehtii kasvaa parissa päivässä riittävästi ja voisiko tuo Pregnyl piikki vielä vahvistaa limistä? Oliskohan mitään kotikonsteja enää tässä vaiheessa millä tuota voisi edesauttaa?
Kommentit (2)
Niin ja lisayksena viela edelliseen, mullakin on ollut lisaksi irroituspiikki Pregnyl joka inseminaatiossa.
Mulla kavi toisen inssin kanssa sama juttu ja ikava sanoa, mutta eipa noin ohuella limakalvolla kylla juuri onnistumisen mahdollisuutta ole..
Mullekin inssi silloin tehtiin, vaikka jalkeen pain ajateltuna ei olisi kannattanut edes tehda kun tuloksen tiesi jo melkein etukateen.
Ihanteellinen limakalvon paksuus inssin aikoihin on n. 10mm, 6mm kin on viela ohuehko. Yleensa limakalvo on tuon 3mm juuri kuukautisten loputtua, joten kaytannossa limakalvosi ei ole paksuuntunut yhtaan lahtotilanteesta.
Kasittaakseni asiaan ei voi juuri enaa tassa kierrossa vaikuttaa, joillakin on auttanut esim. menopur piikit jotka on maarattu pistettavaksi viela ultran ja inssin valisina paivina, mutta uskoisin etta kun sulla on noita munasoluja ollut kumminkin 3 kypsymassa niin lisalaakityksia ei tuon vuoksi voi enaa maarata ettei tule vaikeuksia.
Syotko Clomeja, ne usein ohentavat limakalvoa ja ne olivat minullakin syyna limakalvon ohuuteen.
Mikali limakalvon ohuus johtuu clomeista kannattaa harkita laakityksen vaihtoa. Mulla tehtiin tama viimeisin inseminaatio pelkastaan gonal-f piikkien turvin ja se nakyi heti limakalvon paksuudessa.
Laakarilta voit tietysti kysya pelastaisiko inssin jalkeinen luge-kuurikaan limakalvosi tilannetta yhtaan, mutta epailen..itsekin siita silloin kysyin, muttei laakari sita kumminkaan mulle edes alkanut maaraamaan.
Tsemppia jatkoon sulle! toivottavasti seuraavalla kertaa kay paremmin.
Sorry kumma teksti, nappaimisto sekaisin..