Kovin aine mistä olettet vierottautuneet
Kommentit (73)
Tupakka, olin ketjupolttaja 15vuotta nyt 8vuotta ilman tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset
Eli muutit äidin vierestä omaan huoneeseen nukkumaan. 👍🏻
Kyllä savukkeiden poltto vaikea lopettaa.
Mutta kaikki on kiinni vain omasta itsestään. Halut täytyy hallilta ja pitää kurissa.
Ja se onnistui.
Ei enää vuosikausiin ole tehnyt mieli savukkeita, vaikka muut polttaa vieressä.
Savuton jo kuusi vuotta ja lopun elämää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren lut kan pil lu.
No siitä vieraantuu kyllä ihan luontojaan, samaten kuin vähän vanhemmistakin. Älä usko näitä hopeakettutarinoita. Ei sinusta katsos poikaseni mitään virkeää salilla käyvää sharmanttia hopeakettua tule vaan samanlainen vanha äijä kuin meistä muistakin, eikä se vehkeesikään enää silloin kelpaa kuin kusemiseen ja helvetin huonosti siihenkin.
Tarkoitinkin menneessä aikamuodossa, vaan eipä silti, tuttavapiirissä on useampikin "hopeakettu", joilla noita nuoria lut kia kierrossa jatkuvasti. Älä siis heitä toivoa kaivoon, veliseni.
Lutkia. Mitäs muuta mieshoro kuin niitä?
Itse koetan kovastikin normaalisti vältellä, vastoin parempaa tietoahan noihin yleensä lankeaa. Ja ihan oikeassa olet ettei tässä suurempiin jeesusteluihin ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiilidioksin käytön kolme vuotta sitten, silloin tämä ei ollut vielä muotijuttu. Aina kun näin hiilidioksia, käänsin katseeni pois, oikeastaan se ei ollut edes vaikeaa. En kehu itseäni mutta jos kaikki tekisivät kuten minä niin maailma olisi ihana paikka.
Hiilidioksidiahan nimenomaan pitää käyttää. Silloinhan sitä kuluu ja pitoisuus ilmakehässä laskee. Ja maailma pelastuu.
Toi on vaan sitä propagandaa, jota sulle syötetään "tieteen" ja yleisen harhaluulon nimissä. Hiilidioksidin haitoista on paljon tutkimuksia, mut en anna sulle tähän todistusaineistoa, koska jokaisen pitää etsiä se itse. Elämä vapautui sen jälkeen, kun lopetin hengittämisen!
Yrittäny tänä suvena eroon valkosuklaa-salmiakki-Classicista mutta ei onnistu. On pitänyt annosta nostaa. Ennen riitti 1 päivässä, nyt menee 2, jopa 3 pahana päivänä ja on hirveää kun ne loppuu kaapista, jopa lähikaupasta. On otettava auto ja ajettava 3,7 km päähän Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaksiini ja sen jälkeen serotoniini.
Miten serotoniinista pääsee eroon kun jo jokaisen kroppa tuottaa sitä luonnostaan?
Tupakoinnin lopettaminen oli helppoa siihen verrattuna, että saisi lopetettua syömästä epäterveellisesti, liikaa jne. Kun voisikin lopettaa syömisen kokonaan! Mutta ei, jotain on turpaan työnnettävä, ja ei aikaakaan, kun on pikapikaa juostava taas Anonyymeihin Ongelmasyöjiin. Huoh.
Tupakka ja venlafaxin. Ja vieläpä samaan aikaan. Oli kyllä jonkinlainen helvetin esiaste.
Turhaan määrätyt masennuslääkkeet, muistaakseni essitalopraami. Sairastin kilpirauhasen vajaatoimintaa itse asiassa.
Säännöllisempi Diapamin käyttö. Nykyisin vain 1-2 pilleriä viikossa, jos sitäkään, koska tilanteeni on muutenkin parempi. Yhdessä vaiheessa en uskaltanut lähteä edes kauppaan ilman pamia.
Vierailija kirjoitti:
Tissi. Aika pehmee, myönnän.
Pehmeästä tissistä voi tosiaan olla vaikea vieroittua, kovasta tissistä on paljon helpompaa kun se kolahtaa ikävästi etuhampaaseen.
Ex-mies. Tai en tiedä oonko ihan kuivilla vielä. Jos hän tulis ja tarjoais rakkautta niin hemputti,xsaattaisin langeta. :-(
Tämäkään ei ihan liity aiheeseen, mutta pakko sanoa että läheisyys. En ole koskaan kokenut sellaista kunnolla ja tullut tavallaan vaje tähän. Tämä ei ole ollut vapaa-ehtoista vaan pakosta olen tähän tilanteeseen joutunut. Olisi nyt maailman paras asia, että saisin kokea läheisyyttä. Olen vielä nuori nainen, joten varmaan tulee alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka. Edes alkoholista ja rauhoittavista vierottautuminen ei ollut niin hankalaa. Eräs tuntemani entinen heroinisti sanoi että pääsi irti heroiinista mutta tupakasta ei jaksa enää edes yrittää monen epäonnistumisen jälkeen.
Joo, tutkitusti rööki ja hepo koukuttaa pahiten.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan määrätyt masennuslääkkeet, muistaakseni essitalopraami. Sairastin kilpirauhasen vajaatoimintaa itse asiassa.
Säännöllisempi Diapamin käyttö. Nykyisin vain 1-2 pilleriä viikossa, jos sitäkään, koska tilanteeni on muutenkin parempi. Yhdessä vaiheessa en uskaltanut lähteä edes kauppaan ilman pamia.
Minulla myös sama, kilpirauhasen vajaatoiminta tulkittiin masennukseksi, nassuttelin erilaisia masennuslääkkeitä, joista ei tietenkään ollut apua, viimeisimpänä isolla annoksella seromexiä niin, että kolme vuotta meni ihan usvassa. Tuon seromex myös latisti tunne- elämän niin, että aika latteaa on meno nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiilidioksin käytön kolme vuotta sitten, silloin tämä ei ollut vielä muotijuttu. Aina kun näin hiilidioksia, käänsin katseeni pois, oikeastaan se ei ollut edes vaikeaa. En kehu itseäni mutta jos kaikki tekisivät kuten minä niin maailma olisi ihana paikka.
Hiilidioksidiahan nimenomaan pitää käyttää. Silloinhan sitä kuluu ja pitoisuus ilmakehässä laskee. Ja maailma pelastuu.
Pitää lopettaa hengittäminen, niin ei tule hiilidioksidia.
Miehet, ainakin seksimielessä. Täällä tosin on aika kiihkeitä 80-vuotiaita eli sitä villitystä odotellessa näin 60+ mummona.
Oon vieroittunut amfetamiinista, opiaateista ja tupakasta.
Tupakasta oli vaikein päästä eroon.