Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
381/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanolle ei kukaan noista tule kelpaamaan.

Vierailija
382/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mustafa kuulostaa hauskalta tyypiltä :D

"Turkkilainen on ollut jo kertaalleen suomalaisnaisen kanssa aviossa, mutta kokeilee nyt toistamiseen onneaan. Kriteeritkin ovat selvät:

– Haluan naisen, joka rakastaa minua heti.

– Itse en voi tietää, rakastanko, se tulee myöhemmin, Mustafa tiivistää näkemyksensä.

Mustasukkaiseksi osoittautuva mies toteaa myös:

– Minun vaimoni on minun vaimoni. Joku voi sanoa, että ei haittaa, jos vaimo menee, kunhan tulee illalla minun luokseni takaisin. Minulle se ei käy. En halua että vaimoni edes nauraa jollekin toiselle tai flirttailee. Minun on minun, Mustafa summaa."

Miten pihalla mies voi olla?  Noita ei ole huolinut paikallisetkaan.  Vaikka ovat jo nyrkin ja hellan välissä kasvaneet. 

Eikö tämä Mustafa ja sitten se Libanonilainen ole jotain 160cm ja vähän päälle? Siksi ei ole kotimaassaan vientiä. Siellä he ovat vain lyhyitä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais. Stefu ei ainakaan vaimoaan töihin voi laittaa kun sen koko aika menee naisellisena oloon. Ja stefu maksaa. Ei voi seistä lehmänpaskassa korkkarit jalassa eikä tehdä tilan töitä kun kynnet menee pilalle. Ja haju, pitää asua kaupungissa kun maalla haisee ja se haju tarttuu.

Kyllä minäkin laittautuisin jossain läpimässä maassa, täällä loskan keskellä kun se on jatkuvaa sisä- ja ulkovaatteen vaihtoa. Ja etenkin silloin jos siihen annetaan aikaa. Nyt aikaa menee hereillä olosta reilu 10h muualle ja sitten kotona normaalit kotityöt päälle. Vähän muuta ajateltavaa siis koko ajan.

Pointti on tuo ettei miehetkään täällä Suomessa sen paremmin pukeudu, veikkaan syyksi saman kuin naisilla. Käytännöllisyys ja aika.

Harvassa hyvin pukeutuneet miehet kun Helsingin katukuvaa katsoo. En halua edes tietää miten pahaksi menee kun ei olla enää pääkaupungissa.

Vierailija
384/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefanolle ei kukaan noista tule kelpaamaan.

Jos olisit katsonut ohjelman niin tietäisit, ettei myöskään Stefano kelvannut kenellekään naisista.

Vierailija
385/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vastustetaan ankarasti ja pilkataan, jos joku mies vaatii, että naisen on olevan naisellinen.

Se taas on ihan tavallista ja sallittua, että nainen vaatii mieheltä miehekkyyttä.

Naisilta ei saa vaatia tai odottaa mitään.

Jokainen saa vapaasti etsiä toivomansa kaltaista kumppania ja antaa pakit niille jotka ei kiinnosta. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toiselta ihmiseltä tietynlaista pukeutumista, olemusta tai käytöstä.

Eli: voit vapaasti antaa pakit epänaiselliseksi kokemaksesi naiselle ja jäädä odottamaan naisellisempaa kumppaniehdokasta. Sinä et voi alkaa treffailemaan sitä vähemmän naisellista ja vaatia häntä muuttumaan naisellisemmaksi.

Epäselvää?

Vierailija
386/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa tulee olo ettei nämä miehet ymmärrä omaa osuuttaan miksi eivät tapaa haluamiaan naisellisia naisia.

Se kun vatii heitä myös olemaan ulkoisesti muuta kuin tuulipukulenkkarimiehiä. Ja antamaan naiselle aikaa olla mitä nainen haluaa eli tässä tapauksessa naisellisia.

Jos joku mies jossain vaiheessa keskustelua kertoi että itse pukeutuu miehekkäästi ja pitää huolta omasta ulkonäöstä niin meni ohi. En todellakaan jaksa lukea kaikkea.

Vierailija
387/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa tulee olo ettei nämä miehet ymmärrä omaa osuuttaan miksi eivät tapaa haluamiaan naisellisia naisia.

Se kun vatii heitä myös olemaan ulkoisesti muuta kuin tuulipukulenkkarimiehiä. Ja antamaan naiselle aikaa olla mitä nainen haluaa eli tässä tapauksessa naisellisia.

Jos joku mies jossain vaiheessa keskustelua kertoi että itse pukeutuu miehekkäästi ja pitää huolta omasta ulkonäöstä niin meni ohi. En todellakaan jaksa lukea kaikkea.

Olen ymmärtänyt, että jos mies on pitkä, tumma ja komea, niin silloin ei ole väliä minkälaisissa vaateissa mies kulkee tai miten käyttäytyy. Menekki on taattu. Sen sijaan jos mies on keskimittainen ja vaalea, niin mikään pukeutuminen ei auta suosioon naisten keskuudessa. Lyhyistä ja ylipainoisista miehistä puhumattakaan.

Vierailija
388/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisellisuus on ja kuka sen määrittelee? Ap ja Stefanoko? Jokainen saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
389/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko noistakaan valinnoista taas mitään.

Vierailija
390/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on huoliteltu yms. , niin kai AP on sitten valmis olemaan miehekäs mies joka tuo ylimääräistä fyffeä pöytään sen verran että naisen ei suinkaan töissä tarvitse käydä.

AP varmaan rakentaa talot yms. ja miehekkäästi suojelee naisensa lapsensa ja kultaiset noutajansa kartanossa. Ei lepää eikä kunnianhimolla ole mitään rajaa. Alpha-uroksena päihittää kaikki muuta urokset. Ja vaikka rakentaa talot on pankinjohtaja.

Eikö ajatus nappaa AP? 

Vierailija
391/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun vaatteisiin, joita pidän mukavana. Ja siihen nyt luetellaan esimerkiksi kollarit ja huppari. Olen ihan tarpeeksi naisellinen juuri näin. 

Vierailija
392/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että jos mies on pitkä, tumma ja komea, niin silloin ei ole väliä minkälaisissa vaateissa mies kulkee tai miten käyttäytyy. Menekki on taattu. Sen sijaan jos mies on keskimittainen ja vaalea, niin mikään pukeutuminen ei auta suosioon naisten keskuudessa. Lyhyistä ja ylipainoisista miehistä puhumattakaan.

Voin sanoa ettei sillä komealla kuorella tee mitään niin kauan kun mies on ihan hukassa oman miehuutensa kanssa. Olen sivusta seurannut kuinka rahakaan ei enää pelastanut karille ajautuvaa liittoa. Roskamies on roskaa eikä siihen auta kuoret taikka kolikot. Kyllä miehessä täytyy olla muutakin.

Vierailija
393/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, tietäen tuon, mitä aiot itse tehdä? Eli miten tuo tieto vaikuttaa omiin suunnitelmiisi, pariutumishaaveisiisi jne? Tai mitä ohjeita antaisit keskimittaisille vaaleille miehille?

Vierailija
394/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei tule 20 sivua valitusta, kun nainen sanoo, että miehen täytyy olla miehekäs...

Vierailija
395/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pitkä, tumma ja komea. Hänen pukeutumiseensa en tietenkään puutu, mutta kyllä sillä on aika paljonkin väliä miten hän käyttäytyy. 

Vierailija
396/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskimittaiset vaaleat ja lyhyet ylipainoiset eivät sitten varmaan halua naista joka välittää vaatteistaan. Sellainen kun ei yleensä kiinnostu resupekasta.

Jos mies itse edes käväisee kaupassa lenkkarit jalassa (kaupassa naisten pukeutumista havainnoitiin), pukee päällensä urheiluun kuuluvan takin ja kuvittelee että huppari on vaate joka päällä sopii poistua kotoa, hänen on turha haavailla että naiset käyttäisi enemmän korkokenkiä ja mekkoja.

Lenkkareissa kulkeva mies tietää miksi naisilla ei ole korkokenkiä, vastaa vain syyn miksi itse valitsi ne lenkkarit jalkaansa.

Vierailija
397/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei tule 20 sivua valitusta, kun nainen sanoo, että miehen täytyy olla miehekäs...

Ei tule kun joku mies siitä niin paljon loukkaantuu että aloitus poistuu heti.

Vierailija
398/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Hyvä tieto varmasti niille naisille, jotka asiaa miettii. Itse en koe, että haluan viehättää miehiä. Joko viehätän sellaisena kuin olen, tai sitten en. En mitekään "naisellistaisi" itseäni sen vuoksi. Eikä ole tarvinnutkaan, kun se yksi ainoa mies jonka elämääni tarvitsin viehättyi vaikka olenkin haiseva pierutyyny. Seksi on silti mieletöntä. Siinä sulle naisellisuutta.

Minä pukeudun oman itseni takia sievästi ja laitan kevyen meikin joka päivä. Ihana itsevarma tunne !

Hankkisit oikean itsetunnon.

Samat sinulle kun sinulla tulee tarve tuollaista kommentoida siitä mikä tekee toiselle hyvän mielen.

Huonon itsetunnon merkki = pitää lytätä muita.

Höpö höpö, jos itsetunto on kiinni siitä onko meikkiä vai ei, ei sitä itsetuntoa olekaan. Ihan itse itsesi lyttäsit kun kerroit, että tarvitset meikkiä ollaksesi itsevarma.

Mikä itsetunto se on, mikä häviää kun meikit pestään naamalta?

Vierailija
399/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kun joku mies siitä niin paljon loukkaantuu että aloitus poistuu heti.

Googlella kyllä löytää tuollaisia keskusteluja, joissa naiset luettelevat vaatimuksia miehille. Se kun on sallittua. Nainen saa luetella vaatimuksia miehistä, mutta toisin päin ei.

Vierailija
400/510 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa todella outo kommentti. Täällähän enemmistö epänaisellisista naisista on nimen omaan painottanut, miten heillä naisellisuus kärsii huomattavasti, jos joku edes ehdottaa fiksumpaa ja naisellisempaa pukeutumistyyliä. Korkkarit on ehdoton no no.

Minusta on outoja nuo miesten kommentit missä halutaan katukuvaan enemmän korkokenkiä mutta itse löpsyttelevät menemään tennareissa ja lenkkareissa.