Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Hyvä tieto varmasti niille naisille, jotka asiaa miettii. Itse en koe, että haluan viehättää miehiä. Joko viehätän sellaisena kuin olen, tai sitten en. En mitekään "naisellistaisi" itseäni sen vuoksi. Eikä ole tarvinnutkaan, kun se yksi ainoa mies jonka elämääni tarvitsin viehättyi vaikka olenkin haiseva pierutyyny. Seksi on silti mieletöntä. Siinä sulle naisellisuutta.
Minä pukeudun oman itseni takia sievästi ja laitan kevyen meikin joka päivä. Ihana itsevarma tunne !
Hankkisit oikean itsetunnon.
Samat sinulle kun sinulla tulee tarve tuollaista kommentoida siitä mikä tekee toiselle hyvän mielen.
Huonon itsetunnon merkki = pitää lytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei vaimon kanssa esitetty mitään ja siksipä kaikki sujui heti alusta saakka hyvin. Itse olin jopa positiivisesti yllättynyt, kun vaimo olikin luonnossa paljon kauniimpi kuin valokuvissa.
Mettimiehet taas esittää 20v vanhan kuvan ja pettymys on suuri. Kaljut kaljamahaiset huonohampaiset.
Ei minun mieheni ainakaan. Oli ihan yhtä urheilullinen, sinisine säihkysilmineen ja jalat alta vievällä hymyllä varustettu, mitä oli kuvissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön?
Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista?
Todella kapeakatseista.
Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee.
Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.
Valitettavasti on pakko näyttää hapanta naamaa, että miehet eivät ala hymyilemään, vilkuttamaan silmää ja tule juttelemaan. Miehet kun eivät tunnu käsittävän, että heidän huomiotaan ei arvosteta.
En ymmärrä ettei voi olla mukava vain siksi, että silloin saattaa joku mies tulla välillä juttelemaan. Niille miehille voi sanoa, että haluaa jatkaa rauhassa sitä, mitä oli tekemässä. Tai miksei voi hymyillä takaisin ihan kohteliasta hymyä. Ihan samalla tavalla hymyilen lapselle tai jollekin vanhukselle, joka hymyilee minulle.
Joskus tuntuu, että naiset ovat nostaneet itsensä korokkeelle, jossa he kuvittelevat jokaisen hymyn tarkoittavan jotakin. Tai ettei miehet saisi puhua tai lähestyä heitä vain siksi, että ovat naisia.
Saa tietenkin lähestyä mutta miesten pitää ymmärtää että naisen hymy on vain hymy eikä tarkoita että nainen haluaa että mies alkaa lähestyy naista koska nainen vain hymyili niin kuin kelle tahamsa samassa tilanteessa tai että mies luulee että nainen haluaisi seksiä miehen kanssa koska hymyili. Moni mies kuvittelee esim että kun kaupan kassa hymyilee niin hän on kiinnostunut miesasiakkaasta tai messuemäntä toivottaa hynyn kera että tervetuloa uudestaan niin se on vihje että haluaa lähempää tutustumista. Ja on niille kuule sanottu että.haluaa olla rauhassa ja kyllähän se menee lopulta perille toki yleensä ei ilman miehen rumia sanoja. Ilmeisesti moni mies on niin epätoivoinen että yrittää rumaa maksullistakin.
Ja tuo että naiset pukeutuisi naisellisesti niin eihän niin voi tehdä kun miehet jotka sitä vaatii on sitten ne samat jotka niin tekeviä naisia haukkuu. Naisen pitäisi näyttää ns naiselta ja kun näyttää niin se on pahinta mitä voi tehdä, pahinta mitä on eli on selvästi naisellinen kun kerran on nainen.
Vierailija kirjoitti:
"Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä naiset ovat kauniita, hoikkia ja laittautuvia.
Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?Turha häröttää, mielipiteenvapaus minullakin.
Vastatkaa ennemmin kysymykseen."
Miehet ne vasta surkeasti täällä pukeutuvatkin, joten siinä vastausta sinulle ihan riittävästi.
Virolaiset ovat lihavampia kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?Turha häröttää, mielipiteenvapaus minullakin.
Miehet ne vasta surkeasti täällä pukeutuvatkin, joten siinä vastausta sinulle ihan riittävästi.
Onko sirot muuttuneet valikoivammaksi? Taitaa Puola vetää pidemmän korren naisten osalta. Enemmän valikoimaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
Heh. Syntyvyyteen ei tulisi kauheaa parannusta, koska Venäjälläkin jokainen syntyvä sukupolvi on entistä pienempi. Lisäksi naisen ura katkeaa herkemmin esimerkiksi murhaan, sillä Venäjällä naisia murhataan nelinkertainen määrä Suomeen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
Heh. Syntyvyyteen ei tulisi kauheaa parannusta, koska Venäjälläkin jokainen syntyvä sukupolvi on entistä pienempi. Lisäksi naisen ura katkeaa herkemmin esimerkiksi murhaan, sillä Venäjällä naisia murhataan nelinkertainen määrä Suomeen verrattuna.
Venäjällä.syntyvyys on matalampi kuin Suomessa ja on ollut jo vuosikymmeniä niin matala.
Olen luonteeltani iloinen ja puhelias ja avoin (silloin kun en ole ns. pääni sisällä vaikka sitten pohtimassa einsteinin teorioita tai mitä vaan mitä päänsä sisällä voi tehdä) ja hyvin usein on käynyt niin, että minua lähestyy mies iskutarkoituksissa, joka sitten tulkitsee hymyni ja avoimuuteni sekä ystävällisen puheen romanttisen kiinnostuksen merkiksi. Tai sitten ns. haku päällä oleva mies tulee juttusilleni jossain tilanteessa, jossa on vieraita ihmisiä paljon ja alkaa tentata minulta nimeäni, asuinpaikkaani, ammattiani ja sitä olenko sinkku ja lähtisinkö hänen kanssaan treffeille, jos hän pyytäisi (eikä tietenkään kerro omasta itsestään saatika ole miettinyt yhtään, että haluaako joku tuntematon ihminen alkaa avautua toiselle tuntemattomalle henkilökohtaisista asioistaan tilanteessa, jossa on muitakin vieraita ihmisiä) .
Nämä miehet ovat olleet kaikki mitä luultavimmin syntyperäisiä suomalaisia miehiä. En väitä, että kaikki miehet ovat tällaisia -(tiedän ettei näin ole), mutta ei tunnu kivalta eikä herätä luottamusta, jos mieheltä tulee vain hirveällä sarajatulella minulle kysymyksiä, kuin oltaisiin treffeillä (vaikkei olla) ja mies ei kerro itsestään mitään. Tai ylipäätään se, että jos käyttäydyn normaalisti ja luontevasti tuntemattoman miehen kanssa, niin tämä luulee, että kiinnostuin romanttisesti.
Tässä on kyse sosiaalisista taidoista ja sosiaalisesta tiedostamisesta. Me naiset saamme paljon myös häiriökäytöstä osaksemme ja se saa meidät olemaan varpaillamme enemmän, miehellä on keskimäärin enemmän lihasvoimaa, joten teidän voi olla vaikea ymmärtää mitä se on, jos vaikka kuljet illalla ulkona yksin ja seuraasi lyöttäytyy mies, joka ei kerro mitään itsestään, mutta alkaa kysellä sinulta henkilökohtaisis asioita ja selvittää missä asut. Naisena sitä varautuu pahimpaan mahdollisuuteen, että kohta tuo käy kiinni ja keskittyy vain katselemaan ympäristöä, että näkyykö tuttuja, joiden seuraan voi lyöttäytyä, onko silminnäkijöitä, mielessä kerrataan, että missä taskussa kännykkä on ja millainen avausmekanismi taskussa oli ja miten päin kännykkä taskuun meni, jotta saisi sitten pahass apinteessä kännykän nopeiten pois taskusta. Tai että missä kohtaa näyttöä se 112 sovelluksen painike olikaan jne. On paljon helpompaa sitten näyttää tylyltä tilanteissa joissa ehkä itse tuntee itsensä vaikka väsyneeksi ja sitä kautta tietää ettei jaksaisi puolustaa itseään tarpeeksi hyvin, jos ongelmia tulee.
Olisikin niin helppoa, että jos sanoisi kiinnistuneelle miehelle, että juuri nyt en voi puhua kanssasi tai että juuri nyt en jaksa ajatella asiaa, mutta valitettavasti, te rakkaat ihanat normaalilla sosiaalisilla taidoilla varustetut ihmiskollegani, teidän sukupuolessanne on monia sellaisia miehiä, jotka eivät tajua, kun nainen sanoo, että kiitos, mutta ei juuri nyt. Kunpa teidätkin voisi jotenkin jostain merkistä tunnistaa, että kumpaan miesheimoon kuulutte. Sosiaalisten taitojen hallitsijoihin vai niissä reputtaneisiin.
edellinen jatkaa, kun tuli liian pitkä teksti.....
NÄistä kokemuksista johtuen itse suojaudun usein ulkona ollessani jotenkin näiltä iskijöiltä tai juttelemaan tulijoilta vaikka samalla tietenkin sitten siinä joukossa menee paljon hyviä miesihmisiä hukkaan. Toivoisinkin, että ne miehet, jotka helposti luulottelevat naisen eleistä voitavan lukea "jotain" romanttista kiinnostusta, tai sanoista, tai hymystä, niin että nuo miehet käyttäisivät hiukan aikaa siihen, etät opettelisivat näkemään naisenkin ihmisenä. Jokainen kiinnostuu toisista ihmisistä omalla tavallaan ja joku varmasti voi ihastua silmänräpäyksessä siinä missä toinen ei, se on ihan luonnollista ja ok, mutta pitäisi osata tunnistaa, että siinä on kyse omista tulkinnoista ja luulotteluista ja ne menevät hyvin usein väärin. Toiselle naiselle hymy ei merkitse mitään erikoisempaa, se tulee luonnostaan, toiselle naiselle se voikin olla merkki romanttisesta kiinnostuksesta. Siksi ei pitäisi luulotella hymyjen merkityksiä, vaan jos haluaa tietää onko toinen kiinnostunut, se pitää selvittää jollain fiksummalla tavalla kuin luulottelemalla.
olin siis eri jonka kanssa keskustelit ja pahoitteluni jos tulin väliin, mutta tulipa vain mieleen. normaali suomalainen mieshän ON oikea catch ja erittäin haluttava näin naisen näkökulmasta, mutta se normaaliudenkin määrittely on sitten toinen juttu. Pointtini tässä kaiketi oli kaikille miehille se, että muistakaa, että me naiset saamme hirveästi epäasiallista kohtelua osaksemme miehiltä. Se ei ole kivaa. Juuri joku aika sitten eräs mies stalkkasi minua ja selvitti missä asun. Ei mennyt perille kohtelias pyyntö, että jätätkö minut rauhaan, ei kohtelias pyyntö, että haluaisin olla nyt yksin, ei mennyt perille mikään muu kuin kirosanat ja uhkaaminen hätäkeskukseen soittamalla, ja senkin jälkeen hän jäi seuraamaan minua. Noita miehiä on paljon ja ihan on suomalaisia.... ONNEKSI asun talossa, jossa alaovet ovat aina lukittuna. Poliisille tein hänestä iloituksen ja siellä se on tutkinnassa. Mies oli tehnyt sitä muillekin naisille.
No ei oo pakko jos ei taho! Terv. Moottorisahamimmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Hyvä tieto varmasti niille naisille, jotka asiaa miettii. Itse en koe, että haluan viehättää miehiä. Joko viehätän sellaisena kuin olen, tai sitten en. En mitekään "naisellistaisi" itseäni sen vuoksi. Eikä ole tarvinnutkaan, kun se yksi ainoa mies jonka elämääni tarvitsin viehättyi vaikka olenkin haiseva pierutyyny. Seksi on silti mieletöntä. Siinä sulle naisellisuutta.
Minä pukeudun oman itseni takia sievästi ja laitan kevyen meikin joka päivä. Ihana itsevarma tunne !
Samat sinulle kun sinulla tulee tarve tuollaista kommentoida siitä mikä tekee toiselle hyvän mielen.
Huonon itsetunnon merkki = pitää lytätä muita.
Hyvä mieli on eri asia kuin itsevarmuus. Ihminen, joka liimaa päällensä itsevarmuuden, ei omaa sitä sisäisesti. Aito itsevarmuus on sitä mikä on sisällä, vaikka olisi alasti. Sitä nimenomaan pitää olla ja sitä pitää kasvattaa jos sitä ei ole. Mutta ei feikkiä liimaamalla päälle, vaan rakentaa se sisältäpäin :)
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sirot muuttuneet valikoivammaksi? Taitaa Puola vetää pidemmän korren naisten osalta. Enemmän valikoimaa 👍
Puolattaret ovat kauniita , todella kauniita. Sievät värit ja silmät. Upeat vartalot ja muutenkin rempsakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä.syntyvyys on matalampi kuin Suomessa ja on ollut jo vuosikymmeniä niin matala.
Venäjällä syntyvyyden ongelmat ovat taloudellisia ja yhteiskunnallisia. Suomessa taas ongelmat ovat psykologisia.
Kaikki naiset antoivat pakit Stefanolle.
Ihan ohiksena mainitsen, eihän tässä keskustelussa ole hänestä enää aikoihin edes keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonon itsetunnon merkki = pitää lytätä muita.Hyvä mieli on eri asia kuin itsevarmuus. Ihminen, joka liimaa päällensä itsevarmuuden, ei omaa sitä sisäisesti. Aito itsevarmuus on sitä mikä on sisällä, vaikka olisi alasti. Sitä nimenomaan pitää olla ja sitä pitää kasvattaa jos sitä ei ole. Mutta ei feikkiä liimaamalla päälle, vaan rakentaa se sisältäpäin :)
-eri
"Ihanan itsevarma tunne!"
Ja piti heti olla haukkumassa ettei toisella ole sitä ilman "liimaamalla päälle".
Tuntemattomasta ihmisestä puhutte noin tietämättä mitään muuta hänestä. Kertoo teistä vain.
-eri
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolattaret ovat kauniita , todella kauniita. Sievät värit ja silmät. Upeat vartalot ja muutenkin rempsakkoja.
Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yhtä helppoa deittailla ulkomaalaisia eli vilpittömästi ihmettelen, miksi te miehet vietätte mieluummin tämänKIN illan meidän suomalaisten naisten kanssa kuin esimerkiksi niiden kauniiden puolalaisten.
Minä halusin suomalaisen miehen. Olisin voinut ihastua myös muista Pohjoismaista tulevaan tai ehkä jopa keskieurooppalaiseen. Mutta hain ensisijaisesti suomalaista ja sellaisen myös sain.
JOS olisin ollut sitä mieltä, että vaikkapa Italiassa on parempia miehiä kuin Suomessa, niin en olisi tuhlannut aikaani suomalaisilla keskustelupalstoilla. Olisin ollut siellä, missä voi tutustua italiaanoihin.
Jostain syystä te miehet haluatte olla meidän suomalaisten naisten seurassa ilta toisensa jälkeen. Kertoisiko joku, miksi?
Vierailija kirjoitti:
229 miehekästä naista alapeukuttanut, ja jatkaa alapeukuttamista testosterooni tuiskeissaan.
229 naista ei tarvitse apn mielipidettä. Ja miksi tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
229 miehekästä naista alapeukuttanut, ja jatkaa alapeukuttamista testosterooni tuiskeissaan.
229 naista ei tarvitse apn mielipidettä. Ja miksi tarvitsisi?
Ei tarvitsekaan, koska se on itsestäänselvä asia ilman että yksi sen mainitsee tai jättää mainitsematta.:)
Vierailija kirjoitti:
No ei oo pakko jos ei taho! Terv. Moottorisahamimmi
Kerroin omat havaintoni miesten pukeutumisesta matkallani kotiin.
Huomenna sinäkään et laita tennareita/lenkkareita/eräjormakenkiä kun menet ulos.
Muuten olet sama kuin "moottorisahamimmit".
Mettimiehet taas esittää 20v vanhan kuvan ja pettymys on suuri. Kaljut kaljamahaiset huonohampaiset.