Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.
Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?
Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.
Sitten kun luet kommentteja niin niissä uudelleen ja uudelleen kysytään mitä sitten ja miksi miehet luulevat että kiinnostaa.
Miehet eivät osaa vastata mutta sen verran saatu selville että jotkut miehet tällä palstalla ovat etsimässä seuralaista.
Se oli mun kommentti, missä sanoin, että miehet etsivät muualta. En sanallakaan maininnut, että kukaan mies etsisi tältä palstalta naista. Se oli sen vanhan naisen omia kuvitelmia. Tarkoitin sanoillani sitä, että miehet etsivät naisensa ulkomailta, eivät Suomesta.
Ja mitä pitäisi vastata kysymykseen, jonka naiset ovat itse luulleet, että miehet luulevat jne?
No minä en halua olla naisellinen, jos sillä tarkoitetaan meikkiä, hameita, koruja ja sitä, että heittäytyisin heikoksi ja miestä ylöspäin katsovaksi. Eikä minua myöskään haittaa, jos en miellytä miehiä. Se kun ei ole tavoitteeni. Ne miehet jotka naisellisia naisia haluavat, voivat sellaisen valita. Ja jos ei sellaista löydy, täytyy olla ilman. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön?
Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista?
Todella kapeakatseista.
Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee.
Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.
Kaupassa.
Et siis tunne ihmisiä, et tiedä miten heidän päivä on mennyt ja mitä he yleensä tekevät ja pukevat päällensä.
Minä tuolla alussa jo kerroin miten meidän perhe toimii. On minunkin naamani norsunvitulla jos mies jättää menemättä ruokakauppaan ja minun pitää. Se ei ole minun tehtäväni.
Ja silloin tosissaan en vaivaudu pukeutumaan kuten arkena. Sen sijaan saatoit nähdä minut äskettäin kaupassa hakemassa lounasta. Silloin olen pukeutunut normaalisti mekkoon ja korkokenkiin ja tietysti olen hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista?
Todella kapeakatseista.
Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee.
Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.
Kaupassa.
Et siis tunne ihmisiä, et tiedä miten heidän päivä on mennyt ja mitä he yleensä tekevät ja pukevat päällensä.
Minä tuolla alussa jo kerroin miten meidän perhe toimii. On minunkin naamani norsunvitulla jos mies jättää menemättä ruokakauppaan ja minun pitää. Se ei ole minun tehtäväni.
Ja silloin tosissaan en vaivaudu pukeutumaan kuten arkena. Sen sijaan saatoit nähdä minut äskettäin kaupassa hakemassa lounasta. Silloin olen pukeutunut normaalisti mekkoon ja korkokenkiin ja tietysti olen hyvällä tuulella.
Tuossa on se pointti, täällä kirjoittavat miehet eivät tapaa ihmisiä missään, eivät tavanneet ennen koronaakaan. Mikä kertoo heistä kaiken tietämisen arvoisen.
Vierailija kirjoitti:
No minä en halua olla naisellinen, jos sillä tarkoitetaan meikkiä, hameita, koruja ja sitä, että heittäytyisin heikoksi ja miestä ylöspäin katsovaksi. Eikä minua myöskään haittaa, jos en miellytä miehiä. Se kun ei ole tavoitteeni. Ne miehet jotka naisellisia naisia haluavat, voivat sellaisen valita. Ja jos ei sellaista löydy, täytyy olla ilman. Yksinkertaista.
Loukkaantuunko uranainen jos hänen ulkonäköä kehuu? Työsuorituksen kehuminen sen sijaan on miellyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kapeakatseista.
Kaupassa.
Teen jatkuvasti empiiristä tutkimusta päässäni mahdollisimman isolla otoksella naisia siitä onko ulkonäöllä ja pukeutumiselle yhteyttä naisellisuuteen ja feminismiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kapeakatseista.
Kaupassa.
Ja silloin tosissaan en vaivaudu pukeutumaan kuten arkena. Sen sijaan saatoit nähdä minut äskettäin kaupassa hakemassa lounasta. Silloin olen pukeutunut normaalisti mekkoon ja korkokenkiin ja tietysti olen hyvällä tuulella.Teen jatkuvasti empiiristä tutkimusta päässäni mahdollisimman isolla otoksella naisia siitä onko ulkonäöllä ja pukeutumiselle yhteyttä naisellisuuteen ja feminismiin ;)
Selvä. Ja minä annoin sinulle ensikäden tietoa mistä havaintosi johtuu. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Edelleen kysyn: miksi? Mitä hyötyä siitä naisellisuudesta minulle olisi?
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu
(??!!)
Haloo, antakaa lasten olla lapsia siellä Venäjällä!Tyttäresi pystyisi uraakin luomaan silloin paremmin. Naisellinen kasvatus ei mitenkään estä urakehitystä. Se on nähty Itä-Euroopassa.
Kummasti sieltä halutaan pois. Katso 90 day fiance Brandon&Maria, Mike&Natalie, Yara&Jovi, Jorge&Anfisa. Sitten oli se diskattu pari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kapeakatseista.
Kaupassa.
Ja silloin tosissaan en vaivaudu pukeutumaan kuten arkena. Sen sijaan saatoit nähdä minut äskettäin kaupassa hakemassa lounasta. Silloin olen pukeutunut normaalisti mekkoon ja korkokenkiin ja tietysti olen hyvällä tuulella.Teen jatkuvasti empiiristä tutkimusta päässäni mahdollisimman isolla otoksella naisia siitä onko ulkonäöllä ja pukeutumiselle yhteyttä naisellisuuteen ja feminismiin ;)
Sama täällä. Kesäisin kiertelen uimarannoilla ja tutkin, miten vartalo vaikuttaa hyväntuulisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa olla naisellinen, liikaa vaivaa meikata itseänsä monta tuntia, laittaa hiukset, lisäksi maksaa meikit ja vaatteet ihan tuhottomasti.
Lisäksi olen allerginen eri meikkituotteille, ja toinen juttu, ap kaltainen tollo ei voi määrittää kaikkien miesten puolesta mikä niitä viehättää.
Jotenkin surullista, että naisellisuus rakentuu tällasiesta feikistä puunaamisesta. Rakentuuko miesten maskuliinisuus itsensä puunaamisesta ja lisäkkeistä, samaan tapaan kuin naisilla esim. ripsienpidennyksistä tai hiuslisäkkeistä? Kunpa luonnollinen nainenkin nähtäisiin naisellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa olla naisellinen, liikaa vaivaa meikata itseänsä monta tuntia, laittaa hiukset, lisäksi maksaa meikit ja vaatteet ihan tuhottomasti.
Lisäksi olen allerginen eri meikkituotteille, ja toinen juttu, ap kaltainen tollo ei voi määrittää kaikkien miesten puolesta mikä niitä viehättää.
Jotenkin surullista, että naisellisuus rakentuu tällasiesta feikistä puunaamisesta. Rakentuuko miesten maskuliinisuus itsensä puunaamisesta ja lisäkkeistä, samaan tapaan kuin naisilla esim. ripsienpidennyksistä tai hiuslisäkkeistä? Kunpa luonnollinen nainenkin nähtäisiin naisellisena.
Media on yli seksualisoinut naiset valitettavasti. Vaikka naisellisuus mielestäni lähtee sisältä eikä mistään vaatteista tai meikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu
(??!!)
Haloo, antakaa lasten olla lapsia siellä Venäjällä!Tyttäresi pystyisi uraakin luomaan silloin paremmin. Naisellinen kasvatus ei mitenkään estä urakehitystä. Se on nähty Itä-Euroopassa.
Kummasti sieltä halutaan pois. Katso 90 day fiance Brandon&Maria, Mike&Natalie, Yara&Jovi, Jorge&Anfisa. Sitten oli se diskattu pari
Kummasti myös suomalainen Jasmin halusi Suomesta pois 90 days a fiance -ohjelmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(??!!)
Kummasti myös suomalainen Jasmin halusi Suomesta pois 90 days a fiance -ohjelmassa...
Sehän haki elättäjää.
Ensimmäisessä jaksossa tuli hyvin ilmi, että Stefano on kristitty.
Hienoa, että Stefano voi sanoa suunsa puhtaaksi.
Toisin on monella kantasuomalaisella miehellä tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua estää kertomasta mieltymyksistäsi? Ja toisaalta: missä ja miten koet tarpeelliseksi kertoa niistä?
Vierailija kirjoitti:
Harva se päivä pääsee joku ilmaisemaan kantansa. Aivan kuten sinäkin. Ok, mitä hait tällä ulostulolla?
Juu, ja miehen on oltava tyylikäs ja miehekäs. Aika hiljasta on kun tuota kadulla kulkevaa miesväkeä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media on yli seksualisoinut naiset valitettavasti. Vaikka naisellisuus mielestäni lähtee sisältä eikä mistään vaatteista tai meikeistä.
Ja mitä miehet tekivät estääksen sen?
Palstanaisethan ovat yhteen ääneen sanoneet että onneksi on ulkomaiset miehet jotka arvostavat sitä kun nainen tekee uraa sen sijaan että laittautuu.
Suomimiehet ovat vanhanaikaisia ja haaveilevat nuoremmista naisista.