Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
281/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön? 

Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista? 

Todella kapeakatseista. 

Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee. 

Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.

Valitettavasti on pakko näyttää hapanta naamaa, että miehet eivät ala hymyilemään, vilkuttamaan silmää ja tule juttelemaan. Miehet kun eivät tunnu käsittävän, että heidän huomiotaan ei arvosteta.

Vierailija
282/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla naisellinen. Olisi ihana jos voisi pukeutua hameisiin, olisi pitkät paksut hiukset ja voisi kulkea korkokengissä yms.

Kuitenkaan mikään näistä ei sovi minulle. Kasvoni ja vartaloni ovat aika miesmäiset ja näyttäisin oudolta jos yrittäisin olla naisellinen. Joten sinne meni sekin. Ei naisellinen ulkonäkö ole vain omasta päätöksestä kiinni. Pitäisi olla myös sellainen vartalo ja kasvot, joille se sopii. Geeneilleen ei kukaan voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina ensitreffeillä onko naisella lakatut kynnet. Myös stay upit pitää ehdottomasti olla tai edes siistit sukkahousut. Farkkunaisille en edes tarjoa kahvia vaan kohteliaasti keksin tekosyyn poistua paikalta. Paljon on pakkeja annettu mutta paljon on nai-tukkin.

Ja sit sä heräsit

Vierailija
284/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluaisin olla naisellinen, meikata, ostaa kauniita vaatteita, käydä kerran viikossa kampaajalla (n.300€), kosmetologilla kaunistuttavana( toiset 300€) jne. jne.

Esteenä on raha. Olen lääkäri palkka vajaa 4000€ brutto n. 2500€ jää käteen. Mies (suomalainen) haluaa maksattaa puolet perheen kuluista ja ne mitä jää palkasta ylimääräistä, menee lapsen haalariin, kenkiin tai uuteen puhelimeen tai päivähoitomaksuihin.

Olisipa ap. sinun kaltainen mies, joka maksaa perheen kulut ja antaa vielä naiselleen rahaa, jotta voi näyttää naiselliselta. Suomessa tämä on harvinaista, toisin kuin Turkissa, jossa naiset saavat olla kotona.

Vierailija
285/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina ensitreffeillä onko naisella lakatut kynnet. Myös stay upit pitää ehdottomasti olla tai edes siistit sukkahousut. Farkkunaisille en edes tarjoa kahvia vaan kohteliaasti keksin tekosyyn poistua paikalta. Paljon on pakkeja annettu mutta paljon on nai-tukkin.

Toimin aika lailla samoilla kriteereillä.Itse haluan myös että naisellani on pitkät hiukset ja oikeanlainen tuoksu. Pirkkadödöt ei sytytä.

Vierailija
286/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo aikaisemmin. Voin ryhtyä edustusvaimoksi sillä ehdolla etten kuuntele yhtään rutinaa maksullisuudesta.

Joutuisin näillä näkymin lähtemään Amerikkaan 🤔

Vierailija
287/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin aika lailla samoilla kriteereillä.Itse haluan myös että naisellani on pitkät hiukset ja oikeanlainen tuoksu. Pirkkadödöt ei sytytä.

Emmekö me kaikki katso mikä sen toisen ulkoinen habitus on? En itsekään treffaa miestä joka ei osaa pukeutua. Lenkkarit/tennarit yms saa minut lähtemään paikalta. Puhumattakaan vaikka niistä farkuista, yleensä vielä hyvin epäsiistit sellaiset suomalaisilla miehillä.

Vierailija
288/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitko kosmetiikka alalla, vai mistä tunnistat eri hajuvesiä sekä dödöjä?

Vierailija
289/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja nainen haluaa miehekkään miehen, eli pitkän, lihaksikkaan, rikkaan miehen jolla on myös muut miehekkäät avut kunnossa. On urheilullinen, hyvät hiukset ja kunnollinen parta, hyvä ryhti ja muutenkin hyvä tyyli. Osaa rakentaa ja remontoida ja rakastaa vaimoaan ja perhettään.

Vierailija
290/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää kun katsoo suomalaisten miesten käytöstä ja ulkonäköä, että miksi ei naisetkaan aina jaksa ehostautua. Miksi nähdä vaivaa jos vastassa on joku typerä möhömaha.

Vierailija
291/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja nainen haluaa miehekkään miehen, eli pitkän, lihaksikkaan, rikkaan miehen jolla on myös muut miehekkäät avut kunnossa. On urheilullinen, hyvät hiukset ja kunnollinen parta, hyvä ryhti ja muutenkin hyvä tyyli. Osaa rakentaa ja remontoida ja rakastaa vaimoaan ja perhettään.

Tiiätkö.. Oon välillä miettinyt miltä niiden ulkomailta saapuneiden naisten ilmeet on näyttäneet varsinkin siinä vaiheessa kun varoissaan olevan ukkelin osoitteesta onkin löytynyt vanha mummon mökki 😂

Niiden täytyy kumminkin voittaa naisen luottamus nimenomaan rahan näyttämisen kautta. Ovat varmaan luulleet pääsevänsä hienoonkin taloon. Talo onkin oikeasti remppakuntoinen ja isäntää joutuu motivoimaan ottamaan osaa arjen pyöritykseen. Miehen tyylikin pitää pistää uusiksi. Eihän kylille voida lähteä navettavaatteet päällä niin että toinen laittaa turkis tamineet.

Voimia vaan kaikille tänne saapuneille! Suomalainen mies onkin ensialkuun melkoinen työmaa.

Vierailija
292/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvää kun katsoo suomalaisten miesten käytöstä ja ulkonäköä, että miksi ei naisetkaan aina jaksa ehostautua. Miksi nähdä vaivaa jos vastassa on joku typerä möhömaha.

Tämä! Alkakaa suomalaiset miehet ensin pitämään huolta itsestänne, pukeutukaa hyvin ja kuntoilkaa möhömahat pois. Opetelkaa kohteliaat käytöstavat, kantakaa naisten laukkuja , ostakaa kukkia ja availkaa ovia. Liiallinen alko ja sohvalla urheilun töllöttäminen pois.

Tulkaa sitten vasta valittamaan suomalaisista naisista. 

Vierailija
293/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Eiköhän se ole aika päivänselvä asia, että heteromies etsii naisellista naista, samoin kuin heteronainen miehekästä miestä? Itselleni oli ainakin tärkeä, että vaimokseni "valikoitunut" nainen oli ja on viehättävä ja ihana, eli siis naisellinen. Hän myös lienee arvostanut nimenomaan miehekkäitä ominaisuuksiani. Nämä eivät sulje pois tasa-arvoista parisuhdetta, tietenkään, vaan pointti on siinä, että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Vierailija
294/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö.. Oon välillä miettinyt miltä niiden ulkomailta saapuneiden naisten ilmeet on näyttäneet varsinkin siinä vaiheessa kun varoissaan olevan ukkelin osoitteesta onkin löytynyt vanha mummon mökki 😂

Niiden täytyy kumminkin voittaa naisen luottamus nimenomaan rahan näyttämisen kautta. Ovat varmaan luulleet pääsevänsä hienoonkin taloon. Talo onkin oikeasti remppakuntoinen ja isäntää joutuu motivoimaan ottamaan osaa arjen pyöritykseen. Miehen tyylikin pitää pistää uusiksi. Eihän kylille voida lähteä navettavaatteet päällä niin että toinen laittaa turkis tamineet.

Voimia vaan kaikille tänne saapuneille! Suomalainen mies onkin ensialkuun melkoinen työmaa.

Tuo varmasti sinulle ihan normaalia käytöstä ilakoida, jos jollekin on käynyt noin. Luettelen tähän sen mitä minun tuttavapiirissä löytyy. Kaikki omistusasuntoja.

- omakotitalo ainakin viidellä parilla, lisäksi myös meillä

- kaksi maatilaa samalla miehellä+kaupunkiasunto

- rivarikolmio

- todella hulppea paritalo

- kerrostalokolmio

- rivarineliö

Eli meidän piireissä tuskin kukaan "ostovaimo" on kokenut pettymystä.

Vierailija
295/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano n kristitty. Libanon on alkukristitty maa ja sekulääri valtio. Toki on paljon muslimeja kuten kaikissa naapurimaissa ml. Israel.

Vierailija
296/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmekö me kaikki katso mikä sen toisen ulkoinen habitus on? En itsekään treffaa miestä joka ei osaa pukeutua. Lenkkarit/tennarit yms saa minut lähtemään paikalta. Puhumattakaan vaikka niistä farkuista, yleensä vielä hyvin epäsiistit sellaiset suomalaisilla miehillä.

Tämä! Persus Pera suomalainen mies ei ole miehekäs. Se on möhköfantti, jota ei välttämättä naisesta erota kauempaa ja takaapäin. Turha vaatia naisellisuutta, jos ei itse ole miehekäs. Ne naiselliset naiset seurustelevat miehekkäitä miesten kanssa. Pitkät hiukset, mekko ja korkkarit vastaa miehellä, pukua, puvunkenkiö,lyhyitä, siistejä hiuksia, hyvältä tuoksumusta. Röllupeikon näköiset, lököverkkareissa ja sandaaleissa viihtyvät ja pahalta haisevat ukkelit eivät kelpaa.

Vierailija
297/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii toisinkin päin. Suomessa seksuaalisuus on ikäänkuin leikkautunut pois arjesta. Miehet eivät aina jaksa särmätä pukeutumisella ajessa, koska ei kuitenkaan sieltä voi löytyä naista. Eri asia on sitten kun menee ravintolaan tai vaikkapa risteilylle

Vierailija
298/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Persus Pera suomalainen mies ei ole miehekäs. Se on möhköfantti, jota ei välttämättä naisesta erota kauempaa ja takaapäin. Turha vaatia naisellisuutta, jos ei itse ole miehekäs. Ne naiselliset naiset seurustelevat miehekkäitä miesten kanssa. Pitkät hiukset, mekko ja korkkarit vastaa miehellä, pukua, puvunkenkiö,lyhyitä, siistejä hiuksia, hyvältä tuoksumusta. Röllupeikon näköiset, lököverkkareissa ja sandaaleissa viihtyvät ja pahalta haisevat ukkelit eivät kelpaa.

Noniin peikko, korkki kiinni jo. Oot taas toista viikkoa ryypännyt joka päivä. Tee niille kakaroille ruokaa välillä. Hävettää tollaset äidit.

Vierailija
299/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön? 

Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista? 

Todella kapeakatseista. 

Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee. 

Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.

Valitettavasti on pakko näyttää hapanta naamaa, että miehet eivät ala hymyilemään, vilkuttamaan silmää ja tule juttelemaan. Miehet kun eivät tunnu käsittävän, että heidän huomiotaan ei arvosteta.

En ymmärrä ettei voi olla mukava vain siksi, että silloin saattaa joku mies tulla välillä juttelemaan. Niille miehille voi sanoa, että haluaa jatkaa rauhassa sitä, mitä oli tekemässä. Tai miksei voi hymyillä takaisin ihan kohteliasta hymyä. Ihan samalla tavalla hymyilen lapselle tai jollekin vanhukselle, joka hymyilee minulle.

Joskus tuntuu, että naiset ovat nostaneet itsensä korokkeelle, jossa he kuvittelevat jokaisen hymyn tarkoittavan jotakin. Tai ettei miehet saisi puhua tai lähestyä heitä vain siksi, että ovat naisia. 

Vierailija
300/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo varmasti sinulle ihan normaalia käytöstä ilakoida, jos jollekin on käynyt noin. Luettelen tähän sen mitä minun tuttavapiirissä löytyy. Kaikki omistusasuntoja.

- omakotitalo ainakin viidellä parilla, lisäksi myös meillä

- kaksi maatilaa samalla miehellä+kaupunkiasunto

- rivarikolmio

- todella hulppea paritalo

- kerrostalokolmio

- rivarineliö

Eli meidän piireissä tuskin kukaan "ostovaimo" on kokenut pettymystä.

No siinä on monella naisella onni potkaissut oikein kunnolla! Saittekl jonkun tukkuhinnan kun ostitte koko pitäjälle vaimot? Oliko kerrostalokolmion kauppakirjat mukana vai miten todistitte tuon uskomattoman vaurautenne? Saiko joku vaimoista sen paritalon toisen puolen?