Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
301/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja nainen haluaa miehekkään miehen, eli pitkän, lihaksikkaan, rikkaan miehen jolla on myös muut miehekkäät avut kunnossa. On urheilullinen, hyvät hiukset ja kunnollinen parta, hyvä ryhti ja muutenkin hyvä tyyli. Osaa rakentaa ja remontoida ja rakastaa vaimoaan ja perhettään.

Tiiätkö.. Oon välillä miettinyt miltä niiden ulkomailta saapuneiden naisten ilmeet on näyttäneet varsinkin siinä vaiheessa kun varoissaan olevan ukkelin osoitteesta onkin löytynyt vanha mummon mökki 😂

Niiden täytyy kumminkin voittaa naisen luottamus nimenomaan rahan näyttämisen kautta. Ovat varmaan luulleet pääsevänsä hienoonkin taloon. Talo onkin oikeasti remppakuntoinen ja isäntää joutuu motivoimaan ottamaan osaa arjen pyöritykseen. Miehen tyylikin pitää pistää uusiksi. Eihän kylille voida lähteä navettavaatteet päällä niin että toinen laittaa turkis tamineet.

Voimia vaan kaikille tänne saapuneille! Suomalainen mies onkin ensialkuun melkoinen työmaa.

Tuo varmasti sinulle ihan normaalia käytöstä ilakoida, jos jollekin on käynyt noin. Luettelen tähän sen mitä minun tuttavapiirissä löytyy. Kaikki omistusasuntoja.

- omakotitalo ainakin viidellä parilla, lisäksi myös meillä

- kaksi maatilaa samalla miehellä+kaupunkiasunto

- rivarikolmio

- todella hulppea paritalo

- kerrostalokolmio

- rivarineliö

Eli meidän piireissä tuskin kukaan "ostovaimo" on kokenut pettymystä.

Kaikkien asunnot omia, ei isolla lainalla otettuja?

Vierailija
302/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina ensitreffeillä onko naisella lakatut kynnet. Myös stay upit pitää ehdottomasti olla tai edes siistit sukkahousut. Farkkunaisille en edes tarjoa kahvia vaan kohteliaasti keksin tekosyyn poistua paikalta. Paljon on pakkeja annettu mutta paljon on nai-tukkin.

Toimin aika lailla samoilla kriteereillä.Itse haluan myös että naisellani on pitkät hiukset ja oikeanlainen tuoksu. Pirkkadödöt ei sytytä.

Emmekö me kaikki katso mikä sen toisen ulkoinen habitus on? En itsekään treffaa miestä joka ei osaa pukeutua. Lenkkarit/tennarit yms saa minut lähtemään paikalta. Puhumattakaan vaikka niistä farkuista, yleensä vielä hyvin epäsiistit sellaiset suomalaisilla miehillä.

Tämä! Persus Pera suomalainen mies ei ole miehekäs. Se on möhköfantti, jota ei välttämättä naisesta erota kauempaa ja takaapäin. Turha vaatia naisellisuutta, jos ei itse ole miehekäs. Ne naiselliset naiset seurustelevat miehekkäitä miesten kanssa. Pitkät hiukset, mekko ja korkkarit vastaa miehellä, pukua, puvunkenkiö,lyhyitä, siistejä hiuksia, hyvältä tuoksumusta. Röllupeikon näköiset, lököverkkareissa ja sandaaleissa viihtyvät ja pahalta haisevat ukkelit eivät kelpaa.

On niin totta. Tälläkin palstalla haukutaan naistrn ulkonäköä, sidukkavalaiksi, muumimammoiksi ym, kun perus jumppa Suomessa muistuttaa muumipappaa itse. Hassua, että naiselta vaaditaan korkkareita ym, kun itse läpsytellään niissä kamalissa mustissa sandaaleissa kesäisin ja reiditadkuhousuissa ja bändi- paidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin äsken kauppakeskuksen läpi, päätin samalla silmäillä muita ihmisiä.

Lenkkareita, lenkkareita ja lisää lenkkareita. Verkkareita ja niitä kulahtaineita farkkuja. Yhdessä sähkösopimusmyyjällä näin siistit housut jalassa.

Tuuli- ja muita ulkoilutakkeja. Yhdellä miehellä oli siisti villakangastakki mutta jalassa sitten olikin vaellukselle kuuluvat jalkineet.

Lisäksi, voi luojani, HUPPAREITA! Aikuisilla miehillä.

Naisilla oli myös niitä ulkoiluvaatteita mutta enemmän siistejä nilkkureita ja oikeita takkeja.

Vierailija
304/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina ensitreffeillä onko naisella lakatut kynnet. Myös stay upit pitää ehdottomasti olla tai edes siistit sukkahousut. Farkkunaisille en edes tarjoa kahvia vaan kohteliaasti keksin tekosyyn poistua paikalta. Paljon on pakkeja annettu mutta paljon on nai-tukkin.

Toimin aika lailla samoilla kriteereillä.Itse haluan myös että naisellani on pitkät hiukset ja oikeanlainen tuoksu. Pirkkadödöt ei sytytä.

Emmekö me kaikki katso mikä sen toisen ulkoinen habitus on? En itsekään treffaa miestä joka ei osaa pukeutua. Lenkkarit/tennarit yms saa minut lähtemään paikalta. Puhumattakaan vaikka niistä farkuista, yleensä vielä hyvin epäsiistit sellaiset suomalaisilla miehillä.

Tämä! Persus Pera suomalainen mies ei ole miehekäs. Se on möhköfantti, jota ei välttämättä naisesta erota kauempaa ja takaapäin. Turha vaatia naisellisuutta, jos ei itse ole miehekäs. Ne naiselliset naiset seurustelevat miehekkäitä miesten kanssa. Pitkät hiukset, mekko ja korkkarit vastaa miehellä, pukua, puvunkenkiö,lyhyitä, siistejä hiuksia, hyvältä tuoksumusta. Röllupeikon näköiset, lököverkkareissa ja sandaaleissa viihtyvät ja pahalta haisevat ukkelit eivät kelpaa.

Anteeksi, nauratti tämä, mutta on niin hyvä kuvaus....muutin Tukholmasta Suomeen, ja en pääkaupunkiseudulle, ja kyllä, Tukholmalaisten miestrn jälkeen möhkis on sopiva kuvaus perus suomalaiselle jurpolle.

Vierailija
305/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluaisin olla naisellinen, meikata, ostaa kauniita vaatteita, käydä kerran viikossa kampaajalla (n.300€), kosmetologilla kaunistuttavana( toiset 300€) jne. jne.

Esteenä on raha. Olen lääkäri palkka vajaa 4000€ brutto n. 2500€ jää käteen. Mies (suomalainen) haluaa maksattaa puolet perheen kuluista ja ne mitä jää palkasta ylimääräistä, menee lapsen haalariin, kenkiin tai uuteen puhelimeen tai päivähoitomaksuihin.

Olisipa ap. sinun kaltainen mies, joka maksaa perheen kulut ja antaa vielä naiselleen rahaa, jotta voi näyttää naiselliselta. Suomessa tämä on harvinaista, toisin kuin Turkissa, jossa naiset saavat olla kotona.

Mites tuo verotus? Puolet palkasta veroihin? Ostovoima kasvaisi 200 %, jos veroja ei tarvisi maksaa. Siitä liikenisi hieman myös kauneushoitoihin. Mutta jostain syystä tärkeämmäksi katsotaan pitää ikäihmiset ja työttömät hengissä ja kouluttaa lapset! Ihmeellisiä valintoja on puolestamme tehty!

Vierailija
306/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitko kosmetiikka alalla, vai mistä tunnistat eri hajuvesiä sekä dödöjä?

Ei varmaan tarvitse. Mies kuin mies tunnistaa jo kaukaa halvan naisen ja lähemmäksi päästyään halvan hajuveden.

Kyllä pahimmilta ihmisiltä ovat haisseet juuri miehet, pari alkoholistinaista haisi joskus kamalalle mutta pääosin löyhkäävä ihminen on mies

Vierailija
307/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin totta. Tälläkin palstalla haukutaan naistrn ulkonäköä, sidukkavalaiksi, muumimammoiksi ym, kun perus jumppa Suomessa muistuttaa muumipappaa itse. Hassua, että naiselta vaaditaan korkkareita ym, kun itse läpsytellään niissä kamalissa mustissa sandaaleissa kesäisin ja reiditadkuhousuissa ja bändi- paidoissa.

Muumipapallakin sentään silinteri päässä, ei näy miehillä sellaisia

Vierailija
308/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkareita, lenkkareita ja lisää lenkkareita. Verkkareita ja niitä kulahtaineita farkkuja. Yhdessä sähkösopimusmyyjällä näin siistit housut jalassa.

Tuuli- ja muita ulkoilutakkeja. Yhdellä miehellä oli siisti villakangastakki mutta jalassa sitten olikin vaellukselle kuuluvat jalkineet.

Naisilla oli myös niitä ulkoiluvaatteita mutta enemmän siistejä nilkkureita ja oikeita takkeja.

Harva nainen meillä kulkee mekoissa ja korkkareussa, mutta suurin osa on asiallisia ja perussiistejä. Mutta miehet sitten.....juurikin tätä- huppareita ja tennareita ja roikkuvia farkkuja, jopa yli 25- vuotiaille miehillä! Ihan turha vaatia naisellisuutta ja nekkoja yms, kun miestrn tyyli on tämä. Kannattaisi miesten satsata ulkonäkönsä, ja pukeutumiseensa enemmän, niin saattaisi se flaksikin käydä vähän paremmin.

Vierailija
309/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, nauratti tämä, mutta on niin hyvä kuvaus....muutin Tukholmasta Suomeen, ja en pääkaupunkiseudulle, ja kyllä, Tukholmalaisten miestrn jälkeen möhkis on sopiva kuvaus perus suomalaiselle jurpolle.

Samaa mieltä, ei tukholmassa tarvitse edes asua, vaan jo muutama tunti siellä riittää huomatakseen eron tukholmalaisella miehellä versus helsinkiläisellä, saati sitten mitä enemmän maalle mennään

Vierailija
310/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa voi korkkareissa ja hameissa kulkea kuin korkeintaan kesällä muutaman kerran. Täällä on lunta jos ette ole huomanneet, hyvä se on miehen vaatia naiselta kaikkea mahdollisimman epämukavaa, kun ei itse tarvitse sellaisissa olla. Meikkiin menee rahaa valtavasti, sekä muuhun ulkonäköön liittyvään, kampaajalla en voisi kuvitellakaan käyväni, pelkät raidat maksaa yli 120e kerta. Miehet korkeintaan siistivät partaa ja muotoilevat hiuksiaan.

Vierailija
311/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö kenelläkään naisella pitkävartisia seksikkäitä saappaita ;)

Vierailija
312/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bangali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitko kosmetiikka alalla, vai mistä tunnistat eri hajuvesiä sekä dödöjä?

Ei varmaan tarvitse. Mies kuin mies tunnistaa jo kaukaa halvan naisen ja lähemmäksi päästyään halvan hajuveden.

Kyllä pahimmilta ihmisiltä ovat haisseet juuri miehet, pari alkoholistinaista haisi joskus kamalalle mutta pääosin löyhkäävä ihminen on mies

Onko ne miehet kommentoineet sun hajua? Kai se haju tarttuu puolin ja toisin? Ja eikö sun taso riitä paremman tuoksuisiin miehiin?

Kukaan ei ole koskaan valittanut, päin vastoin että tuoksun hyvältä. Jopa naiset ovat kehuneet, töissä ja vapaa-ajallakin. Puhuin yleisillä paikoilla olevista henkilöistä.

Vierailija
313/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauppareissulla pitäisi käyttää seksikkäitä saappaita?

eri

Vierailija
314/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää ajattelua. Naisen pitäisi olla tietynlainen, naisellinen tmv. jotain miestä varten?

Vierailija
315/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo aloituksen päivämäärä oikea? 22.8.2019?? Miksi mä luulin, että toi maajussit maailmalla tulee vasta nyt eikä alkusyksystä 2019?

Ohjelma filmattiin lokakuussa 2019 ja casting toteutui aiemmin.

Vierailija
316/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Näkeehän sen sokeakin otsalla kun arabinaiset menevät ulos, juhliin tai vaikkapa kauppaan. Tyyliä riittää. MUTTA heidän miehet huolehtivat useimmiten perheen elannon että helppo se on korkokengissä keikistellä.

Tykkään naisena nähdä kaunnisti pukeutuneita naisia ja miehiä ,tietty. Muuta kun itse raahasin itseni töistä 7 pv viikossa ,ei siinä korkokenkiä jaksanut käyttää. 

Jos taas eurooppalainen mies sanoo että naisten pitää olla naisellisia., hyökkää femarisuset kimppun kun sika limppuun. Mikse eurooppalaiset miehet on vaiennettu ja painettu lyttyyn. 

Eikö se ole ihan aiheesta "hyökkäämistä", jos mies ensin tulee sanelemaan, millaisia naisten pitäisi olla? Miksi se mies ei voi sanoa (minä-muodossa) pitävänsä/tykkäävänsä naisellisista naisista? Sitähän ei kukaan voi kieltää eikä ole aihetta edes kritisoida, jokaisella kun saa olla oma makunsa. Ja jokainen nainen voi osaltaan miettiä, minkä verran merkitystä sen miehen mielipiteellä on itselleen.

Meidän naisten ei pidä olla yhtään mitään, saamme olla juuri sellaisia kuin hlauamme.

En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta onko tämä Stefano siis sanonut, että kaikkien maailman naisten pitää olla naisellisia? Kyseessä on parinhakuohjelma, joten olettaisin hänen tarkoittavan ainoastaan sitä, että hän haluaa itselleen naisellisen naisen.

Vierailija
317/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen meillä kulkee mekoissa ja korkkareussa, mutta suurin osa on asiallisia ja perussiistejä. Mutta miehet sitten.....juurikin tätä- huppareita ja tennareita ja roikkuvia farkkuja, jopa yli 25- vuotiaille miehillä! Ihan turha vaatia naisellisuutta ja nekkoja yms, kun miestrn tyyli on tämä. Kannattaisi miesten satsata ulkonäkönsä, ja pukeutumiseensa enemmän, niin saattaisi se flaksikin käydä vähän paremmin.

Näin muutaman miehen jotka osasivat ajatella mitä laittavat päälleen. Oli siisti takki, housut ja nahkakengät, enkä tarkoita mitään eräjormakenkiä vaan niitä kaupunkiin sopivia.

Mutta näilläkin oli melkein kaikilla reppu.

Miehet, ihan tosi mikä juttu teillä on pukeutua lastenvaatteisiin?

Ja nyt kun aloin katsella tuntemattomien vaatteita niin osaisiko joku mies kertoa mitä ihmettä on ne jotain tuulihousuja muistuttavat housut joita useilla miehillä näin? Jotain löysää mallia ilmeisesti pitää niiden olla. Kammottavat mutta mitä sitä odottakaan miehiltä jonka ainoat kenkät on lenkkitossut.

Vierailija
318/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen pitää olla miehekäs eikä mikään nilkki.Mitä nainen keittiössä tekisi jos ei osaa ruokaa tehdä ei leipoa.Monessa perheessä mies tekee ruuat.

Vierailija
319/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammat pitkävartiset saappaat tullut tässä matkalla vastaan. Miesten kengät, jotka olisi asialliset eikä urheiluun tarkoitetut ,voin laskea yhden käden sormilla.

Tällä hetkellä bussissa istuu viisi miestä, jokaisella tuulitakki tai vastaava.

Naisia kuusi joista puolilla joku kevyttoppa-tai vastaava ja puolilla siisti takki.

Miehet, ei näin.

Vierailija
320/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammat pitkävartiset saappaat tullut tässä matkalla vastaan. Miesten kengät, jotka olisi asialliset eikä urheiluun tarkoitetut ,voin laskea yhden käden sormilla.

Tällä hetkellä bussissa istuu viisi miestä, jokaisella tuulitakki tai vastaava.

Naisia kuusi joista puolilla joku kevyttoppa-tai vastaava ja puolilla siisti takki.

Miehet, ei näin.

Bussin ensimmäinen mies jolla oikea takki päällä! Kengätkin hyvät vaikka vähän kuluneet.

Mutta taas se reppu pilaamassa kokonaisuuden.

Tästä tuli nyt minulle hauska leikki missä mielessäni arvostelen kaikki kanssakulkijat ja raportoin teille.