Te jotka ette syö välipaloja vaan syötte "kunnon ruokaa", mitä syötte päivässä?
Vaikka miten koostaisin lounaan ja päivällisen, niin kyllä välissä on sen verran nälkä, että pakko jotain pientä syödä. Muutoin työteho kärsii. Uteliaisuudesta kyselen, mitä syötte?
Kommentit (73)
Esimerkki eiliseltä:
Aamupala: cappuccino
Lounas: grillattu kananfile ja vihersalaattia jossa kananmunia, seesaminsiemeniä, kurkkua, kaalia, porkkanaa ja tomaattia.
Päivällinen: Täytetty uunibataatti, täytteenä pekonia, paprikaa ja parsaa
Illalla vielä teetä.
Te, jotka olette töissä, niin miten pystytte syömään välipaloja? EIhän töissä voi syödä kesken työvuoron. Itse söisin varmaaan välipaloja, kun aina on niin kauhea nälkä, mutta ei ole mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki:
Aamulla: kahvia
Lounas: paljon lohikeittoa ja gluteeniton leipä, hedelmä
Päivällinen: paljon perunamuusia ja lihapullia, kasviksia ja marjoja
Illalla: teetäOon jo vuosia pysynyt timminä, syön paljon mut perus kotiruokaa.
Muuten sama, mutten syö mitenkään paljon, vaan ”normi”annokset.
T. Mies 90kg
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka olette töissä, niin miten pystytte syömään välipaloja? EIhän töissä voi syödä kesken työvuoron. Itse söisin varmaaan välipaloja, kun aina on niin kauhea nälkä, mutta ei ole mahdollisuutta.
No kyllä kahvitauolla voi syödä välipalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kahvitauolla voi syödä välipalan.
Niin totta. Meillä ei ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kahvia banaani ja pari siemennäkkäriä.
5km pyöräilyä.Töissä lounaaksi omat eväät - pari keitettyä perunaa, lohisuikaleita (=reilusti, n. 200g) ja kourallinen tuoretta pinaattia.
10km pyöräilyä, kotona itsetehtyä kanavillokkia ja riisiä, tuoretta parsakaalia.
Leivoin omenapiirakan, sitä reilu palanen.
En usko että tulee vielä nälkä. Mutta jos tulee syön omenan, karpalomehua tms.Olen hoikka.
Sullakin aamupala on just välipala, omenapiirakan pala on välipala, myös omena ja karpalomehu on välipaloja. Tässä kysyttiin, mitä syövät he, jotka eivät syö välipaloja vaan kunnon ruokaa.
Ei kun se on aamupala.
"mä haluun määritellä sun syömiset" - tiimi vauhdissa
aamupala, eipäs, välipala, juupas
Syön välipalan, mutta se on sitä normiruokaa eli jätän lounaasta pikkasen iltapäivälle tai sitten on jotain keittoa jääkaapissa välipalaksi. Päivällisen syön seitsemän aikoihin ja aamupalaa en syö lainkaan, kun aamulla ei ole vaan vielä nälkä.
En syö leipää ja leikkeleitä laisinkaan vaan aina lämmintä ruokaa. Tosin jälkiruuaksi voin syödä kyllä marjoja tai hedelmiä.
Mä en syö välipaloja, hmmm....
Aamupalaksi klo 7 rasvakahvi kananmunalla, greippi tai omena, pala vhh leipää kunnon päällisillä tai vaihtoehtoisesti chiapuuro marjoilla. Jos ei ole nälkä, niin pelkkä rasvakahvikin riittää kyllä aamuisin pitämään nälän tuonne iltapäivään asti :)
Aamupala on suht samanlainen joka päivä :)
Töistä tullessa n. klo 16 söin eilen ketoroonilaatikkoa (parsa/kukkakaali, jauheliha, juustoraaste, munakerma)
Iltapalaksi n. klo 20 runsas lautasellinen mozzarella-pestokanasalaattia runsaalla oliiviöljyllä.
Välipalatkin voi olla kunnon ruokaa, kun ei mätä kaikkea roskaa naamaansa silloin.
Päivässä 2-3 ateriaa ja loput on extraa. Mun nuoruudessa 70-luvulla ei välipaloja juuri nautiskeltu. Sen sijaan saattoi joskus pääruuan mukana tulla joku hedelmä tai kiisseli jälkiruokana. Mutta se oli todellakin vaan joskus. Mutta ei ollut pullukoitakaan. Ihmiset jaksoivat paremmin päivän . Jatkuva syöminen väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikausia toimistotöissä. kaikilla siellä oli herkkuja mukana joita mutustelivat pitkin päivää, karkkia, suklaata, pullaa, sipsejä jne.
Aamulla kahvi
Lounasaikaan salaattia, leikkelettä, oliiviöljyä ja juustoa.
Päivällisellä kotiruokaa, esim riisiä, kanakastike, keitettyjä papuja ja salaattia.
Iltapalaksi vaihdellen kasviksia ja dippiä/ pari leipää ja hedelmä/ jotain ruokaisampaa.