Mies pyytää viestittelemään mutta ei itse pidä yllä keskustelua juurikaan
Mitä ihmettä...
Ihastukseni kohde (50+ mies) pyysi minua laittelemaan viestiä kun viimeksi näimme ja lähtötilanteessa halasimme. Nyt pari kertaa olen laittanut hänelle jotain ihan neutraalia yleistä (johon tosiaan olisi voinut halutessaan jatkaa / esittää jatkokysymyksiä) mutta toisella kerralla vastauksena oli ”juu 😊” ja toisella kertaa vastasi minun kysymyksiini mutta muuta ei sitten kommentoinutkaan, pari hymiötä ja pari peukkua.
Mitä ihmettä - miksi pyytää viestittelemään jos ei aio pitää keskustelua yllä?!
Olen tosi ihastunut, mutten tuon jälkeen ole mitään laittanut (tasan viikko mennyt), eikä hänestä ole kuulunut.
Onko tämä joku viiskymppisten juttu?🤔Eikö se vaan halua mua vai eikö hallitse viestittelyä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, huomenna näen tämän miehen jälleen. Emme ole olleet missään tekemisissä 1,5 viikkoon - hän ei ole ottanut yhteyttä.
Miten kohtaan hänet?😳
Olo on loukattu ja pettynyt - mutta enhän voi mitään vaatia tokikaan. Esitänkö iloista vai sanonko suoraan että olisin toivonut kuulevani hänestä?Ap
Moikkaa ja jatka omaa tekemistäsi. En kysyisi sinuna yhtään mitään miksei ole viestitellyt tai muutakaan. Enkä olisi mitenkään erikoisen iloinen/vihainenkaan vaan neutraali. Täysin yhdentekevä ihminen tuollainen ukkeli. Hyvä ettet pidemmälle ehtinyt.
Ole iloinen äläkä näytä että olet harmistunut
Jos on nyt niiin poikkeuksellisen komea 50v eikä mikään hopeakettuprovo, taidat olla haaremissa. Eli olet itsetunnon pönkityksen väline.
N. 2% kaikista 50v+ äijistä on sellaisia mitä itse katsoisin. Ja 98% näistä käävistä kuvittelee edustavansa sitä 2%. Sori, totuus.
Ehkä emojien määrä viesteissä sai halut katoamaan.
Vakavammin puhuen on todennäköistä, että mies puhui lämpimikseen. Miehen sanoilla ei ole väliä, vain teoilla on. Älä siis keskity siihen, mitä hän sanoo vaan mitä hän tekee.
Ole oma iloinen itsesi. Älä liikaa kiinnitä huomiota mieheen. Päin vastoin - anna miehen näyttää JOS häntä kiinnostaa.
Jos kysyy jotain, että mikset ole enää laittanut viestiä, voit vastata suoraan että siksi kun hän ei vastaile. Mutta muuten ei kannata ottaa viestejä puheeksi ollenkaan.
Kyllä vanhemmatkin miehet vastailee ja kirjoittaa viestejä. Se riippuu ihan ihmistyypistä ja kiinnostuksen määrästä. Ei tarvitse romaaneja kirjoittaa, mutta jotain kivaa kuitenkin.
Pelkkiä hymiöitä ja vastaavia kirjoittelevat eivät osaa kirjoittaa mitään muuta, ainakin minusta niin tuntuu.
Se on helppo keino muka "kirjoittaa" silti sanomatta mitään.
Menevät siitä mistä aita matalin. Usein myös, että eivät kuitenkaan ole tarpeeksi kiinnostuneita, mutta haluavat roikottaa.
Mutta se on totta, että jatkossa ei sen parempaa ei ole näiltä tulossa, ehkä monessakin mielessä.
Kun tapaatte älä ota itse puheeksi viestejä etkä muutenkaan ehdottele tai kysele mieheltä mitään onko kiinnostunut tms.
Katso miten mies toimii ja puhuu. Ole itse normaali, mutta et liian innokas tai vihainen.
Jos mies jälleen ehdottaa viestittelyä niin sano ok, mutta odota, että mies itse ottaa ensin yhteyttä. Jos ei niin voit yhden neutraalin viestin laittaa kokeeksi ja jos miehen toiminta jatkuu samana, niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, huomenna näen tämän miehen jälleen. Emme ole olleet missään tekemisissä 1,5 viikkoon - hän ei ole ottanut yhteyttä.
Miten kohtaan hänet?😳
Olo on loukattu ja pettynyt - mutta enhän voi mitään vaatia tokikaan. Esitänkö iloista vai sanonko suoraan että olisin toivonut kuulevani hänestä?Ap
En tapaisi miestä. Jos ei 1,5 viikkoonole kiinnostanut, mitä minulle kuuluu eikä halunnut kertoa omista kuulumisistaan, niin en näkisi mitään syytä olla enää yhteyksissä.
Kuinka usein miehen pitää viestitellä?
Miten kohtaan hänet?😳
Olo on loukattu ja pettynyt - mutta enhän voi mitään vaatia tokikaan. Esitänkö iloista vai sanonko suoraan että olisin toivonut kuulevani hänestä?
Ap