Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää viestittelemään mutta ei itse pidä yllä keskustelua juurikaan

Vierailija
21.08.2019 |

Mitä ihmettä...
Ihastukseni kohde (50+ mies) pyysi minua laittelemaan viestiä kun viimeksi näimme ja lähtötilanteessa halasimme. Nyt pari kertaa olen laittanut hänelle jotain ihan neutraalia yleistä (johon tosiaan olisi voinut halutessaan jatkaa / esittää jatkokysymyksiä) mutta toisella kerralla vastauksena oli ”juu 😊” ja toisella kertaa vastasi minun kysymyksiini mutta muuta ei sitten kommentoinutkaan, pari hymiötä ja pari peukkua.

Mitä ihmettä - miksi pyytää viestittelemään jos ei aio pitää keskustelua yllä?!

Olen tosi ihastunut, mutten tuon jälkeen ole mitään laittanut (tasan viikko mennyt), eikä hänestä ole kuulunut.
Onko tämä joku viiskymppisten juttu?🤔Eikö se vaan halua mua vai eikö hallitse viestittelyä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus, tiedän että yhtä miestä kiinnostaa mutta hän ei pidä keskustelua yllä. Tuollainen hankalasti kommunikoiva ihminen kelpaa seksiin, ei muuhun.

Kun saisikin siltä seksiä! Se on komea viisikymppinen,😁

Jotenkin pitäisi sinne asti päästä, mut hiljaista on jos ei toinen ota koppia (pyytämästään!) viestittelystä!😂

Ap

Riittääkö sulla seksiin pelkkä komeus? Noilla sosiaalisilla taidoilla en odottelisi kauheasti seksiltäkään.

No siis ei tokikaan. Mutta meillä on todella hauskaa yhdessä ja sellaista flirttiä ollut, että lupaisi kyllä hyvää... mutta en tiedä nyt jos hän ei viestitä niin taitaa kuivua kokoon koko homma.

Ap

Vierailija
22/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään. Jos miestä kiinnostaa hän ottaa yhteyttä. Ei ehkä ole aktiivinen viestittelijä mutta kyllä nyt aina toisinaan pitäisi tajuta vaikka kuulumisia kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko siinä ideaa, että seuraavaksi kun näemme, kysyisin häneltä suoraan, millaisen suhteen hän kanssani haluaa? Että haluaako tavata muiden kuin töiden merkeissä (työstä tuttu, siis), vai pelkästään viestitellä silloin tällöin...🤔

Ap

Vierailija
24/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt mahdollisesti sukupolvien välinen kulttuurikuilu. Jossain noin 35 ikävuoden kohdilla menee sellainen raja, jonka alle jäävät ovat tottuneet teinistä tai lapsesta asti kommunikoimaan viestein. Vanhemmille ihmisille viestit ovat lähinnä erikoisuus ja korvike, aito kommunikaatio tapahtuu kasvokkain tai puhelimitse. Poikkeuksia aina toki on, mutta nyrkkisääntönä näin. Tuo johtuu ihan teknologisesta kehityksestä ja sen aikajanasta. Viestittely tuli mahdolliseksi aluksi maksullisin tekstarein 90-luvun loppupuolella ja räjähti yleiseksi vasta vuosituhannen vaihteen jälkeen erilaisten muiden sovellusten myötä. Vanhemmat eivät usein koe luontevaksi epämuodollista jutustelua viestein, vaan lähinnä käyttävät viestejä, jos toista ei muuten tavoita ja on jotakin tärkeää, tai tapaamisten sopimiseen yms.

Vierailija
25/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tää vanha neuvo: sitä saa mitä tilaa. Eli jos deitti ei alussakaan vastaa tai vastaa mahd. lyh. silloin kun te itse olette aktiivisesti kysyneet, saati että viestittelisi tai soittelisi itse, ei meno tule tästä seurustellessa mihinkään muuttumaan. Korkeintaan huonompaan suuntaan.

Jos jo alussa myöhästelee, maksattaa muilla, käyttää päihteitä, valehtelee, haukkuu muita, on itsekäs tai vihainen - nämä piirteet vain voimistuvat kun alkuseurustelun "kuherruskuukausi" on ohitse. Muun tai muutoksen toivominen on turhaa ajan, rahan ja itsensä tuhlaamista.

Vierailija
27/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisiko siinä ideaa, että seuraavaksi kun näemme, kysyisin häneltä suoraan, millaisen suhteen hän kanssani haluaa? Että haluaako tavata muiden kuin töiden merkeissä (työstä tuttu, siis), vai pelkästään viestitellä silloin tällöin...🤔

Ap

Mitä mieltä olette tästä?🤔 Onko suora toiminta enää näin aikuisten kesken suotavaa, vai pitääkö vaan ”katsella”...?

Vierailija
28/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus, tiedän että yhtä miestä kiinnostaa mutta hän ei pidä keskustelua yllä. Tuollainen hankalasti kommunikoiva ihminen kelpaa seksiin, ei muuhun.

Tuollaisille ihmisille (sekä miehille että naisille), jotka valittavat siitä että kelpaavat vain seksiin eikä kukaan halua tutustua heidän persoonaansa on yleistä se että ovat huonoja kommunikoimaan ja tuomaan mitenkään omaa persoonaansa esiin. Saattavat toki olla persoonaltaan jo valmiiksi tylsiä, mutta antavat itsestään vielä sitäkin tylsemmän kuvan.

Vierailija
29/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä mieltä olette tästä?🤔 Onko suora toiminta enää näin aikuisten kesken suotavaa, vai pitääkö vaan ”katsella”...?

Mä sanon että kysy, anna mennä!

Vierailija
31/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä kysy mitään tuollaista. Sinulla on valta eikä miehellä. Myös jatkamalla viestittelyä annat valtasi miehelle.

Ota etäisyyttä. Tutustu tulevassa tilaisuudessa muihin ihmisiin äläkä edes mene miehen luo juttusille. Miehen vuoro metsästää sinua. Ja jos sitä ei tapahdu niin etsit uuden. Nyt olet ripustautuva ja liian helppo.

Vierailija
32/52 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/52 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen myös erään viiskybäsen miehen kanssa, ja juuri tuollaista se on. Minä olen ainoa, joka vie keskustelua eteenpäin. Kaikki on lol tai peukku tms. Mitään ei kysy. Hän saattaa toki aloittaa viestittelyn useinkin sanomalla hei, mutta jatko on yksin mun harteilla. On rasittavaa. Mutta hän on tosi kiva tyyppi tavatessa (ja seksi hyvää), joten olen jaksanut, vaikka ärsyttääkin. Ehkä joskus mainitsen asiasta.

Vierailija
34/52 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kuvittelevat , että  miehet ovat samanlaisia someriippuvaisia narsisteja, kuin itse olette?`

Vierailija
35/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se someriippuvuutta ole, jos wappaa kaverille...

Vierailija
36/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja?

Vierailija
37/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohdannut naisen kanssa samanmoista. Kasvokkain on hyvinkin puhelias ja flirttaileva, mutta viestitellessä seurani ei tunnu kiinnostavan paskankaan vertaa. Ärsyttävää. Ota siitä sitten joku selvä...

Vierailija
38/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohdannut naisen kanssa samanmoista. Kasvokkain on hyvinkin puhelias ja flirttaileva, mutta viestitellessä seurani ei tunnu kiinnostavan paskankaan vertaa. Ärsyttävää. Ota siitä sitten joku selvä...

Jep! Onko tämä joku tietty ihmistyyppi vai mikä on, kun näitä tuntuu löytyvän...

Vierailija
39/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Onko tämä joku tietty ihmistyyppi vai mikä on, kun näitä tuntuu löytyvän...

En tiedä, mutta sen tiedän, että kyseinen nainen kyllä viestittelee muille jatkuvasti. Sitä en sitten tiedä onko yhtä surkea viestittelijä niillekin.

Vierailija
40/52 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi