Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää viestittelemään mutta ei itse pidä yllä keskustelua juurikaan

Vierailija
21.08.2019 |

Mitä ihmettä...
Ihastukseni kohde (50+ mies) pyysi minua laittelemaan viestiä kun viimeksi näimme ja lähtötilanteessa halasimme. Nyt pari kertaa olen laittanut hänelle jotain ihan neutraalia yleistä (johon tosiaan olisi voinut halutessaan jatkaa / esittää jatkokysymyksiä) mutta toisella kerralla vastauksena oli ”juu 😊” ja toisella kertaa vastasi minun kysymyksiini mutta muuta ei sitten kommentoinutkaan, pari hymiötä ja pari peukkua.

Mitä ihmettä - miksi pyytää viestittelemään jos ei aio pitää keskustelua yllä?!

Olen tosi ihastunut, mutten tuon jälkeen ole mitään laittanut (tasan viikko mennyt), eikä hänestä ole kuulunut.
Onko tämä joku viiskymppisten juttu?🤔Eikö se vaan halua mua vai eikö hallitse viestittelyä?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja? Mielipiteitä?

Vierailija
2/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viestitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelisin ettei keskusteleminen kiinnosta.

Vierailija
4/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se "heitä viestiä" oli vaan jonkinlainen loppukaneetti kun ei kehdannut olla mitään sanomattakaan? Tuntuu että olet varalla eli unohda se mies.

Vierailija
5/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se "heitä viestiä" oli vaan jonkinlainen loppukaneetti kun ei kehdannut olla mitään sanomattakaan? Tuntuu että olet varalla eli unohda se mies.

Mutta ei sen olisi tarvinnut sitä heittää... tiesi että nähdään kyllä jatkossakin (parin viikon kuluttua viimeistään yhdessä tilaisuudessa). Siksi yllätyin kun pyysi laittaa viestejä...koska miksi tuollaista edes pyytää: voisihan hän itsekin vaan laitella niitä...🤔

En ole laittanut nyt mitään. Odotanko niin kauan että hän laittaa? Jos laittaa...🙄🤔

Ap

Vierailija
6/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus, tiedän että yhtä miestä kiinnostaa mutta hän ei pidä keskustelua yllä. Tuollainen hankalasti kommunikoiva ihminen kelpaa seksiin, ei muuhun.

Vierailija
7/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun ap

Vierailija
8/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus, tiedän että yhtä miestä kiinnostaa mutta hän ei pidä keskustelua yllä. Tuollainen hankalasti kommunikoiva ihminen kelpaa seksiin, ei muuhun.

Kun saisikin siltä seksiä! Se on komea viisikymppinen,😁

Jotenkin pitäisi sinne asti päästä, mut hiljaista on jos ei toinen ota koppia (pyytämästään!) viestittelystä!😂

Ap

Vierailija
9/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä siltä seksiä siellä tilaisuudessa niin mitä turhaan viestimään enempiä (vaimo kyttää)

Vierailija
10/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni ihminen ei ymmärrä, että keskustelussa on kaksi osapuolta. Ovat ihan tyytyväisiä, kun heille puhutaan ja heiltä kysellään, mutteivät osaa ollenkaan viedä keskustelua eteen päin. Mulla ei riitä kärsivällisyyttä sellaiseen. Enkä halua olla se, jonka harteilla kaikki on. Toi kielii munattomuudesta (sukupuolineutraalisti) sekä passiivisuudesta. Kumpikin ovat mulle vastenmielisiä piirteitä.

Vierailija
11/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa... Varmaan seksissäkin odottaa sinun tekevän kaiken.

12/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni ihminen ei ymmärrä, että keskustelussa on kaksi osapuolta. Ovat ihan tyytyväisiä, kun heille puhutaan ja heiltä kysellään, mutteivät osaa ollenkaan viedä keskustelua eteen päin. Mulla ei riitä kärsivällisyyttä sellaiseen. Enkä halua olla se, jonka harteilla kaikki on. Toi kielii munattomuudesta (sukupuolineutraalisti) sekä passiivisuudesta. Kumpikin ovat mulle vastenmielisiä piirteitä.

Noinhan se on, vastavuoroisuutta pitää olla ja yhteinen vetovastuu.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/52 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu, mitä sä sanoisit tähän? Sä olit kanssa joku hieman vanhempi? Onko viiskybäisellä ”armokortti” viestittelyssä se, että ei osaa sitä jos ei ole somessa ym., ei ehkä ole tottunut viestimään näin paljon tms...?

Vierailija
14/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

15/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu, mitä sä sanoisit tähän? Sä olit kanssa joku hieman vanhempi? Onko viiskybäisellä ”armokortti” viestittelyssä se, että ei osaa sitä jos ei ole somessa ym., ei ehkä ole tottunut viestimään näin paljon tms...?

Näkisin asian olevan päinvastoin, nuoret enneminkin ovat omaksuneet emojit, lyhyet vastaukset jne.

Iäkkäämmillä on kokemusta ajasta ennen somea joten he kyllä osaavat.

Ihmisiä on kuitenkin niin kaikenlaisia. Osaa kirjoittelee, osa ei, iästä riippumatta.

Jos minä vaikkapa Ap'een kanssa olisin viestitellyt, niin tuollainen käytös johtuisi kiireestä. Eli kun aikaa enemmän niin pistäisin viestin jossa sanoisin olevan/olleen tilanteen päällä ja pikkasen jotain muuta.

Lyhyet vastaukset on kyllä takuuvarma keino tyrehdyttää kaiken, halusi sitä tai ei, niin se vaan menee.

Noissa jutskailuissa ja vaikkapa treffiprofiileissa pitää aina muistaa antaa "tartuntapintaa" Jos ei mitään itsestään anna niin on aika hankalaa vastapuolella. Pitää keksimällä keksiä jutunjuurta tai kysymyksiä.

Minun kestosuosikki on teillä naisilla hyvinkin yleinen profiili jossain somessa, ilman kuvaa, tietoja ja tekstinä ainoastaan: Kuvattomille en vastaa🤣

En koe että minulla ja moisella prinsessalla voisi olla mitään samoja elämänarvoja joten prinsessa saa suosiolla ootella muiden viestejä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viesteihin mitään romaania kirjoiteta! Itse olen 50+ mies ja yleensä viestin lähes pelkillä emojeilla. Se on hyvä testi vaikka samanikäiselle naiselle jolla testaa onko samalla levelillä mun kans. Eli jos laitan vaikka viestin pelkillä emojeilla. 

Vierailija
17/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos Hopeakettu ja sinä 50+ mies! 😊❤️

Ap

Vierailija
18/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pitäisi sinne asti päästä, mut hiljaista on jos ei toinen ota koppia (pyytämästään!) viestittelystä!😂

Ap

Riittääkö sulla seksiin pelkkä komeus? Noilla sosiaalisilla taidoilla en odottelisi kauheasti seksiltäkään.

Vierailija
19/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas skippaan kyllä miehen, joka ei saa mitään tekstiä aikaiseksi. Pari riviä päivässä ei vaan riitä. Tukehtukoon sinkuuteensa, rarjotaa minulle riittää.

Vierailija
20/52 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siis ei tokikaan. Mutta meillä on todella hauskaa yhdessä ja sellaista flirttiä ollut, että lupaisi kyllä hyvää... mutta en tiedä nyt jos hän ei viestitä niin taitaa kuivua kokoon koko homma.

Ap

Riittääkö sulla seksiin pelkkä komeus? Noilla sosiaalisilla taidoilla en odottelisi kauheasti seksiltäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän