Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille! Tykkäätkö jos mies tekee nämä asiat treffeillä?

Vierailija
21.08.2019 |

Jooh, on treffit sovittu ja nainen sanoi että saan suunnitella ne. Mitä mieltä olette suunnitelmasta?
Haluan viedä naisen ajelulle, laitan naiselle turvavyön kiinni ja asetan viltin syliin joka peittää polvet, avaan auton oven ja auton naisen autoon ja pois autosta. Annan kukkakimpun ja kuuntelemme molempien lempimusaa autossa sekä juttelemme. Seuraavaksi haluan viedä naisen ravintolaillalliselle ja illan päätteeksi saattaa naisen kotiin.

Ajattelin, että jos menee hyvin niin treffaamme kolme kertaa kunnes pyydän naista tyttöystäväkseni. Mitä sanotte tästä? Kaikki kommentit perusteluineen ovat tervetulleita. :) M29

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap toteuttanut vilttilähentelynsä?

Vierailija
102/114 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulisi mieleen, että mies on ottanut viltin, jotta sen alla voi tehdä jotain käsipeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap treffit onnistuivat? Ei ilmeisesti kovin hyvin, kun täällä olet viikollakin hyvin vihamielisiä kirjoituksia kirjoitellut...

Vierailija
104/114 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin yhtenä päivänä. Ei tässä nyt älyttömän kylmää ole ollut sille panopeitolle, mutta varmaan jossakin luonnossa olisi voinut hämärän lämpimänä iltana hieman nusaistakin sen päällä.

Vierailija
105/114 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
106/114 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/114 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on menossa jonkun mummon kanssa treffeille, eli ap on mummonnussija... se on oma genrensä.

T. Keski-ikäinen mies

Vierailija
108/114 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno provo tai sitten autismia näköpiirissä. Ei normaali mies ensin kysyisi mielipidettä ja aitten vänkäisi ja jankuttaisi sivukaupalla samaa, vaikka kaikki naiset vastaavat, että huono idea.

"Suojella ja PEITTÄÄ naisen alavartaloa" - mitvit?

Ja joo, todella pimeänä pitäisin, jos joku alkaisi tumpuloida minua vilttiin autossa.

Vierailija
109/114 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni treffit, ap?

Vierailija
110/114 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mites tän skitson treffit meni? 

Vierailija
111/114 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan treffit menneet hyvin, kun ap:sta ei kuulu mitään.

Vierailija
112/114 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko ennestään? Jos ette, niin ei mitään kukkia eikä autoajelua. Itse en ainakaan menisi vieraan miehen autoon. Illallinenkin on ehkä liian pitkä, jos ette tulekaan ollenkaan toimeen. Mielummin kahvi/kävelylenkki tms lyhyt aktiviteetti ja siitähän voi jatkaa iltaa jos molemmista siltä tuntuu.

Turvavyöhomma on ihan no-no, tosi kiusallista ja vaikuttaa lähentelyltä. Samoin viltti. Unohda ne.

Tunnemme toisemme, joten emme tapaa ensimmäistä kertaa. Millä tavalla jatkaa iltaa? En aio päästää naista kotiini enkä ole änkemässä hänen luo. Jotta en lähentele, niin olisiko parempi kysyä tarvitseeko arvon muija apua vyön kiinnityksessä? M29

Jos ette tapaa ensimmäistä kertaa, on ihan ok että haet hänet autolla. Auton oven voit toki hänelle avata, mutta anna hänen itse istuutua ilman apua ja kiinnittää myös turvavyönsä itse. Sinun ei tarvitse tarjoutua auttamaan siinä, ellei nainen itse pyydä apua. Ja unohda se viltti. Täysjärkinen ihminen osaa varmaan pukeutua niin, ettei tarvitse erikseen vilttiä autoon sääriensä suojaksi.

Ravintolaillallinen kuulostaa ihan hyvältä, tosin jos hyvä ilma on, joku pieni piknikki kauniilla lämpimän juoman kanssa voisi olla kiva juttu ensimmäisille treffeille myös. Sinne voisit ottaa sen viltin mukaan. Muuten sitä ei tarvita.

Älä anna kukkakimppua. Se kuihtuu ennen kuin nainen ehtii kotiin ja on vain tiellä treffeillä. Vie kukkia sitten, kun olet menossa ekaa kertaa treffeille naisen kotiin.

Älä suunnittele etukäteen mitään tyttöystäväksi pyytämisiä vaan katso ensin miten homma etenee.

Vierailija
113/114 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää olikin provoketju. Treffit Etelänavalla ja sitä rataa... En ainakaan itse keksi missä muualla olisi tähän aikaan vuodesta ihan kunnolla lunta ja pakkasta paitsi napa-alueilla. Ja siellä ei ole sitten kovin paljon ravintoloita, autoja ja asutusta. Tai kai Antartikselta aina yksi kukkakauppa löytyy...

Vierailija
114/114 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Ai tää olikin provoketju. Treffit Etelänavalla ja sitä rataa... En ainakaan itse keksi missä muualla olisi tähän aikaan vuodesta ihan kunnolla lunta ja pakkasta paitsi napa-alueilla. Ja siellä ei ole sitten kovin paljon ravintoloita, autoja ja asutusta. Tai kai Antartikselta aina yksi kukkakauppa löytyy...

Jonkun teurastamon kylmähalli varmaan minne vei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme