Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille! Tykkäätkö jos mies tekee nämä asiat treffeillä?

Vierailija
21.08.2019 |

Jooh, on treffit sovittu ja nainen sanoi että saan suunnitella ne. Mitä mieltä olette suunnitelmasta?
Haluan viedä naisen ajelulle, laitan naiselle turvavyön kiinni ja asetan viltin syliin joka peittää polvet, avaan auton oven ja auton naisen autoon ja pois autosta. Annan kukkakimpun ja kuuntelemme molempien lempimusaa autossa sekä juttelemme. Seuraavaksi haluan viedä naisen ravintolaillalliselle ja illan päätteeksi saattaa naisen kotiin.

Ajattelin, että jos menee hyvin niin treffaamme kolme kertaa kunnes pyydän naista tyttöystäväkseni. Mitä sanotte tästä? Kaikki kommentit perusteluineen ovat tervetulleita. :) M29

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viltti no.

Kukat no.

Minkä ihneen vuoksi miehet luulee että naiset haluaa kukkia? Haluaako miehet itse saada kukkia?

Ymmärrän kukat tai oikeastaan yhden kukan rippujuhlissa, lakkiaisissa tai vaikka synttäreillä.

Näyttävä kukkakimppu vauvan saaneelle.

Muuten kukat ei.

Minä tykkään aina kukista.

Vierailija
42/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viltti no.

Kukat no.

Minkä ihneen vuoksi miehet luulee että naiset haluaa kukkia? Haluaako miehet itse saada kukkia?

Ymmärrän kukat tai oikeastaan yhden kukan rippujuhlissa, lakkiaisissa tai vaikka synttäreillä.

Näyttävä kukkakimppu vauvan saaneelle.

Muuten kukat ei.

Samaa mieltä. Tai jos nainen on kutsunut luokseen vaikka syömään, niin kukkakimppu voi olla ok tuliainen. Ei muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiat mieluummin itse kuin olen passattavana. Turvavyö, auton ovi, viltin levittely jne.

Mille se kukkakimppu pannaan ravintolaillallisen ajaksi? En oikein perusta leikkokukista.

Vierailija
44/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kättä reidelle ensimmäisillä treffeillä. Ainakaan silloin jos ei ole varmaa kohtaako kemiat.

Eikä muutenkaan, saattaa tuntua kiusallista tai liian nopealta etenemiseseltä.

Vilttiä en ymmärrä ellei auto ole ihan jäinen ja miksi olisi?

Vierailija
45/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ensimmäisillä treffeillä menisi varsinkaan tuntemattoman miehen autoon.

Vierailija
46/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on hauska provo (toivottavasti se on provo...) Nainen ohjataan auton penkille, hänet kiinnitetään siihen kuin pikkulapsi, sitten viltti päälle halusi tai ei, mokoma epäsiveä pik-ku-lump-pu. Lässytetään melun läpi, samalla kun ajetaan ja muu liikenne on vaarassa. YÖÖÖK...

Vierailija
47/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä diagnoosi?

Vierailija
48/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkia eikä mitään mietittyä kolmansien treffien jälkeen tyttöystäväksi pyytämistä. Parempi ettet mieti parisuhdetta, vaan keskityt nyt vaan tutustumaan häneen. Nainen varmasti pitää sinua huonona saaliina jos olet noin itsestäänselvyys.

Vierailija
49/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä koko skenaariossa on, että olet tämän kirjoittanut av-lle.

Mitä pahaa aloituksessa on? :) M29

Vierailija
50/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi?

99% suomiakoista on ilkeitä ja typeriä

Eli äitisi kuuluu tähän joukkoon myös vai onko äiteesi juuri se ihana ja ainutlaatuinen nainen? :)

Vierailija
51/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä koko skenaariossa on, että olet tämän kirjoittanut av-lle.

Mitä pahaa aloituksessa on? :) M29

Se on todella sairaan kuuloinen ja creepy.

N

Vierailija
52/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin muutkin, se viltti on outo autossa. Jos se on vieläpä joku raadon/pilden hajuinen ruma nyppyinen ja spermainen epämääräinen takapenkin panopeitto, niin yök.

Samoin tosi outo on myös tuo turvavyön auttaminen kiinni. Ihan kuin nainen olisi joku täydellisen vajaa tai kädetön mamma, tai sitten joku vanhempi mummo, joka ei enää taivu.

Samat aatokset viltistä.

Eli ap, EI vilttiä.

Vierailija
53/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin puistattava aloitus. Tulee oudot vibat.

Jätä pliis se viltti nyt hittoon niinkuin kaikki suosittelee, ja älä rupea kurkottelemaan toisen turvavöitä. Ole vain normaali ja kohtelias, älä creepy, kuten nyt aiot.

Vierailija
54/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko ennestään? Jos ette, niin ei mitään kukkia eikä autoajelua. Itse en ainakaan menisi vieraan miehen autoon. Illallinenkin on ehkä liian pitkä, jos ette tulekaan ollenkaan toimeen. Mielummin kahvi/kävelylenkki tms lyhyt aktiviteetti ja siitähän voi jatkaa iltaa jos molemmista siltä tuntuu.

Turvavyöhomma on ihan no-no, tosi kiusallista ja vaikuttaa lähentelyltä. Samoin viltti. Unohda ne.

Vierailija
55/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko deittisi täysi-ikäinen?

Vierailija
56/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin muutkin, se viltti on outo autossa. Jos se on vieläpä joku raadon/pilden hajuinen ruma nyppyinen ja spermainen epämääräinen takapenkin panopeitto, niin yök.

Samoin tosi outo on myös tuo turvavyön auttaminen kiinni. Ihan kuin nainen olisi joku täydellisen vajaa tai kädetön mamma, tai sitten joku vanhempi mummo, joka ei enää taivu.

Et nyt ymmärrä ajatusta viltissä. Aion ostaa uuden viltin autoon. Mikä on panopeitto? Hyi hitto! Olet aikamoinen hulttio naiseksi jos tuollaisia omistat. Se että olen huomaavainen, autan turvavyön kiinnityksessä ja avaan auton oven, niin mitä pahaa siinä on? M29

Vierailija
57/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko ennestään? Jos ette, niin ei mitään kukkia eikä autoajelua. Itse en ainakaan menisi vieraan miehen autoon. Illallinenkin on ehkä liian pitkä, jos ette tulekaan ollenkaan toimeen. Mielummin kahvi/kävelylenkki tms lyhyt aktiviteetti ja siitähän voi jatkaa iltaa jos molemmista siltä tuntuu.

Turvavyöhomma on ihan no-no, tosi kiusallista ja vaikuttaa lähentelyltä. Samoin viltti. Unohda ne.

Tunnemme toisemme, joten emme tapaa ensimmäistä kertaa. Millä tavalla jatkaa iltaa? En aio päästää naista kotiini enkä ole änkemässä hänen luo. Jotta en lähentele, niin olisiko parempi kysyä tarvitseeko arvon muija apua vyön kiinnityksessä? M29

Vierailija
58/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko deittisi täysi-ikäinen?

27v nainen. Miksi kysyt? M29

Vierailija
59/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee provo tai sitten ap on niin pitkään suunnitellut näitä asioita esim vilttiä ja turvavyön kiinnittämistä toiselle että hän ei tajua että suurimmalle osalle muita ihmisiä näillä asioilla ei ole samanlainen merkitys mitä hänelle. Hän voi kokea tuon viltin laittamisen naisen jaloille hemmotteluna ja suojeltuna jne. Nainen taas voi kokea sen tosi oudoksi ja jopa pelottavaksi asiaksi.

Vierailija
60/114 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Tee niinku tahdot, et voi ainakaan väittää ettei varoitettu kun toisia treffejä ei sitten tule.

Itse kysyit tykkäisittekö, eikä kukaan ole tykännyt. Tuskin tämä yksikään sitten tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä