Mitä miehenne tekee nyt?
Mun mies soittaa kitaraa ja mä tanssin sen tahdissa äsken parikymmentä minsaa. Nyt tulin makkariin huilimaan.
Yhdessä vaiheessa twerkkasin miehelle ja samalla onnistuin heiluttamaan alla olevaa mattoa, joka heilutti sohvapöytää ja keikutti miehen kahvit pitkin poikin. Mies vaan nauroi että mulla on aikamoiset voimat perseessä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
On töissä.
Sama täällä.
Ottaa minulta suihin!
T: Niko Petteri pinkissä kumiasussa neliovisen Bemarin takapenkiltä
En tiedä mitä nyt tekee, lähti eilettäin viemään roskapussia ja on viellä samoilla teillä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nyt tekee, lähti eilettäin viemään roskapussia ja on viellä samoilla teillä.
Minun mieheni lähti justiinsa myös viemään roskapussia, toivottavasti ei mene kaljalle, viipyis sillä matkalla muuten yöhön asti.
Mönkii talon alla ja vetää sähköt ilmalämpöpumpulle sekä asentaa turvakytkimen.
Minä istun sohvalla ja mietin mitä seuraavaksi tekisin.
Paistaa pihvejä ja kokkailee lohkoperunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni lähti justiinsa myös viemään roskapussia, toivottavasti ei mene kaljalle, viipyis sillä matkalla muuten yöhön asti.
Huh, ei lähtenytkään kaljalle tuli juuri kotia.
Veivaa kuntopyörää ja katselee luurit päässä tabletilta jotain ohjelmaa.
On parhaan kaverinsa kanssa matkalla. En tiedä mitä tekevät juuri nyt.
En tiedä. Kaiketi on pyöräilemässä jossakin kun pyörä puuttuu pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa minulta suihin!
T: Niko Petteri pinkissä kumiasussa neliovisen Bemarin takapenkiltä
Mä oon kade.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuoli viikko sitten 😢
Halaus! ❤
On poikien kanssa humppatreeneissä, eli varmaan soittaa lyömäsoitinta ja juo kaljaa. Kaipa se sieltä muutaman tunnin päästä vierii kotiin.
On valmentamassa paikallisia futisjunnuja.
Vouhottaa jotain työjuttua tietokoneen ääressä. Välillä selittää mulle. Kuuntelen toisella korvalla. Tai ehkä sen puolikkaalla :)
Norjassa kavereiden kanssa kalassa.
Vastaaksä sit siihen?