Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako leukaa vedät?

Vierailija
21.08.2019 |

Ikä, sukupuoli ja paino mukaan vastaukseen. Itse vedän 3 leukaa 6 kk treenaamisen jälkeen
N24 48kg

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin treenaamattomana 8 leukaa myötäotteella ja 10 vastaotteella. Paino silloin 72kg.

Treenannut pari vuotta niin 10 leukaa 20kg lisäpainovyöllä tai 18 leukaa ilman lisäpainoa myötaotteella.

Vastaotteella 20kg lisäpainolla 10 leukaa ja ilman lisäpainoa 20 leukaa. Paino nyt 85kg. M29

Vierailija
2/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän ketä tahansa potsia leukaan jos liian lähelle tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v painoni 70kg vedän 22leukaa.Olen halunut pitää lihaskuntoa yllä.

Vierailija
4/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangolla vedän 0 leukaa, Tinderistä vedän keskimäärin 6 laatikkoleukaista lentäjäkirurgia kuukaudessa.

N32 58 kg

Vierailija
5/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, sukupuoli ja paino mukaan vastaukseen. Itse vedän 3 leukaa 6 kk treenaamisen jälkeen

N24 48kg

Painan suunnilleen saman verran ja olen 43. Treenannut alkukesästä lähtien ja nyt menee tasan yksi puhtaana suorituksena. Pitää vain jatkaa tästä!

Vierailija
6/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kymmenen, 40-v. mies, 178/87.

Vierailija
7/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkistä nousee 120 kiloa, mutta en saa vedettyä yhtäkään leukaa.

M 42

Vierailija
8/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm 79kg 

40v-isä

37 puhdasta leukaa menee oli ranteet miten päin vain. Ennätys on vuodelta 2014 42kpl.

Olen yleisesti fyysisesti ollut aina muita ylivertainen. Enkä hirveästi ole treenaillut, mutta aina olen terveysliikuntaa tehnyt. Kerran kuukaudessa verenmakuinen harjoite, mutta muuten joka päivä ihan kevyesti siten ettei tunnu vastenmieliselle.

Luulen että kevyt treeni on salaisuus siihen että kehittyy ylivertaiseksi. 

En esimerkiksi spagaatteja treenatessa venyttele ikinä niin että tuntuu kipua. Salaisuus on vain päivittäisessä säännöllisessä preussilaisessa telinevoimistelutyyppisessä kevyehkössä jumppaohjelmassa.

Yleensä aloittelen lämmittelyn kevyesti nyrkkeilemällä tai savate-potkuin 40min ja vasta sitten lihaskuntoilu ja preussilainen jumppa päälle. Välipäivinä vain lenkkeilen fiiliksen mukaan 5km, 10km tai 15km riippuen fiiliksistä. Joskus jätän väliin ja kiskaisen kaksi viinipulloa lärviin.

Aika moni treenaa väärin. Aloittaa alussa liian suurilla toistoilla kun älykkäintä on aloittaa ihan pohjalta ja rakentaa pohja asteittain.

Minulla ei nimittäin tulokset tai kunto putoa jos jätän koko treenaamisen kesäloman ajaksi väliin. Pohjat on ja pysyy, koska olen suunnitellut itselleni ns "kovan jätkän" ohjelman.

Eli sellaisen että 100km säteeltä ei löydy yhtä kovaa kommandoa kuin minä olen.

Onko tämä selvä?

Vierailija
9/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 42

Jos roikkuisit talon katolla tai rotkon reunalla niin tippuisit alas.

Vierailija
10/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla painolla kymmenen. Treenaan lisäpainoilla tällä hetkellä. 5 kilon sarjapainolla menee 4x 5-6 päivän kunnosta riippuen.

N43 58kg

Vierailija
11/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 menee ekassa setissä.

Minuutin tauon jälkeen enää 4 toisessa.

Jotenkin pitäisi kestävyyttä saada lisää, kun virta hyytyy noin äkkiä.

Vierailija
12/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen viimeisilläni raskaana eli 0. Mutta ennen tätä niin suorilta käsin 6 ja olen nainen 30v 57kg.

Vierailija
13/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tällä hetkellä, välillä selkätreenipäivinä kokeilen, mutta varsinaisesti en treenaa leukoja. N25, 58kg

Vierailija
14/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Comandoo kirjoitti:

174cm 79kg 

40v-isä

37 puhdasta leukaa menee oli ranteet miten päin vain. Ennätys on vuodelta 2014 42kpl.

Olen yleisesti fyysisesti ollut aina muita ylivertainen. Enkä hirveästi ole treenaillut, mutta aina olen terveysliikuntaa tehnyt. Kerran kuukaudessa verenmakuinen harjoite, mutta muuten joka päivä ihan kevyesti siten ettei tunnu vastenmieliselle.

Luulen että kevyt treeni on salaisuus siihen että kehittyy ylivertaiseksi. 

En esimerkiksi spagaatteja treenatessa venyttele ikinä niin että tuntuu kipua. Salaisuus on vain päivittäisessä säännöllisessä preussilaisessa telinevoimistelutyyppisessä kevyehkössä jumppaohjelmassa.

Yleensä aloittelen lämmittelyn kevyesti nyrkkeilemällä tai savate-potkuin 40min ja vasta sitten lihaskuntoilu ja preussilainen jumppa päälle. Välipäivinä vain lenkkeilen fiiliksen mukaan 5km, 10km tai 15km riippuen fiiliksistä. Joskus jätän väliin ja kiskaisen kaksi viinipulloa lärviin.

Aika moni treenaa väärin. Aloittaa alussa liian suurilla toistoilla kun älykkäintä on aloittaa ihan pohjalta ja rakentaa pohja asteittain.

Minulla ei nimittäin tulokset tai kunto putoa jos jätän koko treenaamisen kesäloman ajaksi väliin. Pohjat on ja pysyy, koska olen suunnitellut itselleni ns "kovan jätkän" ohjelman.

Eli sellaisen että 100km säteeltä ei löydy yhtä kovaa kommandoa kuin minä olen.

Onko tämä selvä?

Huutista manletille :D

Vierailija
15/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 leukaa vastaotteella puhtaasti.

6, jos "heilautan" ruumistani apuna.

M22, 82kg

Vierailija
16/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 97kg kirjoitti:

12 menee ekassa setissä.

Minuutin tauon jälkeen enää 4 toisessa.

Jotenkin pitäisi kestävyyttä saada lisää, kun virta hyytyy noin äkkiä.

10kg pois painosta niin johan helpottuu.

Vierailija
17/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää niitä leukoja!

Today, somewhere in the world, someone is training to kill you. What are you doing?

Vierailija
18/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukal.

Vierailija
19/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän vatsaa ja kaksoisleukaa sisään.

Vierailija
20/32 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 42

Jos roikkuisit talon katolla tai rotkon reunalla niin tippuisit alas.

Talon tai rotkon reunalla ei välttämättä ole yhtä hyvä ote kuin tangossa. Eikä riitä, että vetää leuan siihen reunan yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi