Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten elämässä, kun ei ole enää nuoruuden kauneuttakaan jäljellä...?

Vierailija
21.08.2019 |

JA ikävuosia oletettavasti jopa 50 vuotta!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä, etten ole ikinä ollutkaan kaunis, niin olen oppinut nauttimaan ihan muista asioista elämässä. :D

Vierailija
22/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoruuden kauneus pelköstään ole kauneutta. On myös vanhuuden kauneutta ja kun tulee keski-ikään, näkee omanikäisissään kauneutta ihan samalla tavalla kuin nuoret näkevät omanikäisissään. Ja näin leski-iässä minua ei haittaa, jos nyt en ole "kaunis" jonkun 20-vuotiaan mielestä, usko pois. Enemmän arvostan oman ikäluokkani ihmisiltä tulleita kohteliaisuuksia - olkoonkin, että osa varmasti on vain kohteliaisuuksia (makuja kun on monia) - mutta niinhän se on parikymppisilläkin. :)

Lisäksi aidosti iloitsen henkiseen kauneuteen liittyvistä asioista, jotka iän myötä kirkastuvat. Iloitsen terveydestä ja älystä. Omastani ja muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski-iässä 😂🙈

Tarkoitin keski-iässä.

Vierailija
24/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on hopea.kettuna. Baarista saa viinaa ja nuoret naiset hulluina tatuointeihini. Kultaketjut kaulassa ja harrikalla ajan nuorten poikien mopojen ohi suhahtaen.

Vierailija
25/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itse aion olla viehättävä lopun ikää.

Synnyin karisman kanssa.

Vierailija
26/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nautitaan tietysti niistä asioista, joita sillä nuoruuden kauneudella tuli hankittua. 

Entäs sitten, kun elämä pistää polvilleen eteensä? Työttömyys, leskeys, rahattomuus, osattomuus. Ei siinä nuoruuden kauneus paljoa auta. Ehkä on hyviä muistoja siitä, että tuli elettyä sentään. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
27/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä on hopea.kettuna. Baarista saa viinaa ja nuoret naiset hulluina tatuointeihini. Kultaketjut kaulassa ja harrikalla ajan nuorten poikien mopojen ohi suhahtaen.

😍

Vierailija
28/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä kauneudella tekee? Saa ainoastaan pinnallista huomiota!

Vierailija
29/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko pysäyttää itsesi ja jäädä ikuisesti elämään yhtä vaihetta elämästä? Ikuisesti samannäköinen, ikuisesti samassa henkisessä kehitysvaiheessa? Kaikki muut ympärillä vanhenisivat normaalisti? Mahtaisi tulla orpo olo. Ja luonnonvastaista.

Vierailija
30/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuta elämän sisältöä keksi kuin miesten ihailun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä