Mitäs sitten elämässä, kun ei ole enää nuoruuden kauneuttakaan jäljellä...?
Kommentit (30)
Ei nuoruuden kauneus pelköstään ole kauneutta. On myös vanhuuden kauneutta ja kun tulee keski-ikään, näkee omanikäisissään kauneutta ihan samalla tavalla kuin nuoret näkevät omanikäisissään. Ja näin leski-iässä minua ei haittaa, jos nyt en ole "kaunis" jonkun 20-vuotiaan mielestä, usko pois. Enemmän arvostan oman ikäluokkani ihmisiltä tulleita kohteliaisuuksia - olkoonkin, että osa varmasti on vain kohteliaisuuksia (makuja kun on monia) - mutta niinhän se on parikymppisilläkin. :)
Lisäksi aidosti iloitsen henkiseen kauneuteen liittyvistä asioista, jotka iän myötä kirkastuvat. Iloitsen terveydestä ja älystä. Omastani ja muiden.
Leski-iässä 😂🙈
Tarkoitin keski-iässä.
Mikäs tässä on hopea.kettuna. Baarista saa viinaa ja nuoret naiset hulluina tatuointeihini. Kultaketjut kaulassa ja harrikalla ajan nuorten poikien mopojen ohi suhahtaen.
Niinpä. Itse aion olla viehättävä lopun ikää.
Synnyin karisman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No nautitaan tietysti niistä asioista, joita sillä nuoruuden kauneudella tuli hankittua.
Entäs sitten, kun elämä pistää polvilleen eteensä? Työttömyys, leskeys, rahattomuus, osattomuus. Ei siinä nuoruuden kauneus paljoa auta. Ehkä on hyviä muistoja siitä, että tuli elettyä sentään. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä on hopea.kettuna. Baarista saa viinaa ja nuoret naiset hulluina tatuointeihini. Kultaketjut kaulassa ja harrikalla ajan nuorten poikien mopojen ohi suhahtaen.
😍
Mitä sillä kauneudella tekee? Saa ainoastaan pinnallista huomiota!
Haluaisitko pysäyttää itsesi ja jäädä ikuisesti elämään yhtä vaihetta elämästä? Ikuisesti samannäköinen, ikuisesti samassa henkisessä kehitysvaiheessa? Kaikki muut ympärillä vanhenisivat normaalisti? Mahtaisi tulla orpo olo. Ja luonnonvastaista.
Etkö muuta elämän sisältöä keksi kuin miesten ihailun?
Onpas hyvä, etten ole ikinä ollutkaan kaunis, niin olen oppinut nauttimaan ihan muista asioista elämässä. :D