Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten elämässä, kun ei ole enää nuoruuden kauneuttakaan jäljellä...?

Vierailija
21.08.2019 |

JA ikävuosia oletettavasti jopa 50 vuotta!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaa ja nautiskelee elämästä

Vierailija
2/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuitenkin enemmän viisautta päässä.

Vierailija
4/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole kehosi. Se on vain työkalu jota käytetään. Hyvä että viimein havahduit harhastasi.

Vierailija
5/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin, kun ei perusta elämäänsä ulkonäölle.

Vierailija
6/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nautitaan tietysti niistä asioista, joita sillä nuoruuden kauneudella tuli hankittua. 

Vierailija
7/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos et ole ajatellut elämääsi muuten kuin ulkonäön kautta.

Vierailija
8/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, rupsahdetaan ukkokullan kanssa yhdessä 😊

N50

Vierailija
9/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempanakin voi olla kaunis. Toisaalta jotkut eivät ole missään vaiheessa kauniita, ja silti heillä on sisältöä elämässään.

Vierailija
10/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen ja hengellisen kasvun aika.

Uskotko sielun kuolemattomuuteen?

Toivottavasti Sinulla on aikaa miettiä näitä asioita ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
11/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kauneutta edes nuorena, joten ikääntyminen ei niin hirveästi haittaa. Masentaahan se toki, kun kumppania ei ole enkä ole saavuttanut oikein mitään. Yritän nyt kuitenkin pysytellä hengissä jotenkuten, vaikka ei tämä elämä niin kovin kummoista ole. 

Vierailija
12/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisen ja hengellisen kasvun aika.

Uskotko sielun kuolemattomuuteen?

Toivottavasti Sinulla on aikaa miettiä näitä asioita ennenkuin on liian myöhäistä.

Paskat, nyt nautitaan elämästä täysin rinnoin. Lapset ovat lentäneet pesästä, rahaa on enemmän kuin koskaan ja terveyskin on vielä tallella.

N50

Vierailija
13/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kiltin luonteeni vuoksi minulla ei ole ollut tähänkään mennessä kauneudestani mitään hyötyä vaikka nuori olenkin.

M31

Vierailija
14/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kiltin luonteeni vuoksi minulla ei ole ollut tähänkään mennessä kauneudestani mitään hyötyä vaikka nuori olenkin.

M31

31 ei ole nuori.

Vierailija
15/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on kauniita vanhoinakin. Ovat osanneet kuluttaa itseään tasaisesti, mutta ei liikaa!

Vierailija
16/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempikin nainen voi olla kaunis.

Vierailija
17/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä kaunis. Ikää nyt 62, olin kahden lapsen yksinhuoltaja. Töitä en saa ikäni vuoksi, elän ansiosidonnaisella. Aika pikkuiset ovat piirit. Kerran vuodessa etelään ja pari kertaa Viroon. Ei miesystävää. En enää edes jaksaisi. Pari sairautta on, mutta pärjään. Niukasti elelen, mutta ennemmin niin että säästyy rahaa edes matkailuun. Ensi talvena taas Vietnamiin.

En värjää hiuksiani, harmaata ollut jo 15 vuotta. Kauniiksi sanoisin itseäni silti. Nyt vain yritän nauttia pienistä asioista ja jäljellä olevasta terveydestä. Pidän huolta itsestäni. Jos ei olekaan rahaa lähteä ammattilaiselle hoitoihin, niin valmistan hoidot itse kotona.

Hoitakaa ihmiset itseänne! Siitä saa hyvän mielen, kun tekee jotaina itsensäkin eteen.

Vierailija
18/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja kauniina pitää rakentaa sellainen elämä, että kun kauneus häviää sinulla on jo se kaikki.

Vierailija
19/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiski jo rupsahtaa ilman ongelmaa miehen kanssa. Yhdessä rupsahtaminen on kultaa

Vierailija
20/30 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ainakin viiskymppisenä lomailla luksuskohteissa, tanssia kuumassa yössä, polttaa sikareita ja katsella kaunista maailmaa.

Välillä vois käydä myös Alpeilla moottoripyöräilemässä jne.

Ja jos lapsenlapsia on, niin niidenkin kanssa hengaan toki ja nautin kupeideni hedelmistä siinäkin muodossa.

Tälleen 26v silmissä viiskymppisyys näyttäytyy just auvoisana nautiskelun satamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi