Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi 1996

Vierailija
21.08.2019 |

Millaista aikaa mielestäsi oli 90-luvun puolivälin jälkeiset vuodet? Kaipaatko noita aikoja, mikä oli paremmin kuin nyt? Entä mikä huonommin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla elämä on ollut siitä asti suunnilleen samantasoista. Olen aina keskittynyt olennaiseen, kuten ihmissuhteisiin, uuden oppimiseen, terveyteen, uneen ja ruokaan. Nykyisin jää enemmän vain säästöjä, jotka pystyn sijoittamaan. Elektroniikka on nykyisin kehittyneempää, mutta en tahdo hankkia aina uusinta teknologiaa ja uusi ei tuo mielestäni parempaa elämää, vaan jopa heikentää elämänlaatua. En pidä edes kännykkääni koko aikaa päällä, joten melkein sama olisi omistaa pelkkä lankapuhelin, niinkuin vielä vuonna 1996. Silloinkin käytin tietokonetta, mutta onhan internet ja sen käyttömahdollisuudet laajentunut niistä ajoista.

Vierailija
2/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyaikaan vertaa, niin ihanaa ja huoletonta. Olin teini silloin. Voisinpa mennä takaisin ja ottaa sen ajan hoikan kropan ja hiukset, vaikka tietysti silloin niitä inhosikin. Olisinpa nauttinut siitä ajasta enemmän, mutta silloin ei tietysti tiennyt, että nykyaika ja nykyinen maailma on täyttä pskaa. Ja sitä 90-luvun uskoa parempaan huomiseen, sellaista ei enää nykyään koe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ahdistunut koulukiusattu teini. En ole nykyäänkään erityisen onnellinen, mutta sentään minulla on jonkin verran itsenäisyyttä ja omaa rahaa. En haikaile teinivuosia.

Vierailija
4/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan pitkän seurustelun jälkeen olin opiskelija ja sinkku... Villit vuodet, mm. uusi vuosi Lontoossa.

Tuosta alkaen mun elämän laatu on vain parantunut vuosi vuodelta, -99 aloitin työelämässä.

Vierailija
5/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aikaa. Toivon, että pääsisin takaisin niihin vuosiin. Nykyään maailma on paska ja ihmisiä kiinnostaa vaan puhelimien tuijottaminen.

Vierailija
6/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööääö

Vierailija
7/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aika tavallista. Hyvin samantapaista aikaa kuin nyt. Ei maailma ole niin paljoa muuttunut.

Vierailija
9/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli ekan kerran äiti 1996. Eli kyllä tuo vuosi muutti koko loppuelämän ❤

Vierailija
10/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistunut 1994, saanut vakituisen työpaikan 1995 ostanut ensiasuntoni 1996 ja olin menossa naimisiin. Hyvää aikaa siis, vaikkei sillä mitään tekemistä vuoden 1996 kanssa todellisuudessa ollut. Ellei ole kovin numerouskovainen ja hyvä unohtamaan huonoja asioita.

Vierailija
11/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 96 alussa opin masturboimaan ja kesällä alkoivat kuukautiset. Sinänsä hyvillä mielin menin yläasteelle, vaikka olin epäsuosittu. Osasin jo sujuvasti kävellä korkokengillä. MTV oli kova sana ja brittipop muodissa.

Vierailija
12/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin teini ja elämäni oli juuri muuttunut huonompaan suuntaan. En kaipaa sitä aikaa, vaan ysärin alkua. Mutta jos ajattelee yleisellä tasolla eikä omaa elämää, niin ei siinä ajassa ollut mitään erityistä vikaa.

Vierailija
13/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, ekan kerran naimisissa. Hyvin rauhallista, ei lapsia, mies teki kotityöt ja oli hyvää seuraa. Kiva pikku rivari ja aurinkoinen piha.

Vierailija
14/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-95 loppui armeija ja tammikuussa -96 aloitin ensimmäistä kertaa oikeissa töissä, olinkin sitten samassa paikassa 2006 huhtikuuhun.

Ostin ekan kännykän jonkun nokian gsm halon millä pystyi lähettämään jo tekstiviestejä.

Elämä oli helppoa, rahaa oli lähes aina.

Ainut miinus oli etten saanut ikinä pil*lua, enkä saa vieläkään😖😢.

Nuorena jaksoi olla ja tehdä vaikka mitä yötä päivää, ei ollut nälkä eikä väsyttänyt eikä ollut mikään paikka kipeä.

Vierailija
15/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin silloin. 😁

Että en tiedä, en kaipaa niitä aikoja mutta elettyä tuli.

Vierailija
16/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvää aikaa oli.

Vierailija
17/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinö, Väinö, missä on se Väinö?

Väinö, Väinö, missä on se Väinö?

Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu,

siellä, siellä se Väinö on.

Siellä, siellä se Väinö on... Oooooo...

18/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää aikaa oli. Talous veti mukavasti ja Suomessa oli hyvin positiivinen ja tulevaisuuteen uskova ilmapiiri. Kaikkea palvelua ei oltu vielä siiretty nettiin (koska se oli vielä aivan lapsenkengissä). Muuten tekniikka yms oli ihan riittävän nykyaikaista. Voisin hyvin palata elämään niitä aikoja uudestaan.

Vierailija
19/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 96 muistan sen, että silloin hommasin itselleni nettiyhteyden. Lisäksi mieleen on jäänyt Heli Rantasen olympiavoitto Atlantassa.

Vierailija
20/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja sekaisin. Perusteinimeininkiä siis. Ikävä on välillä ja mietin mitä niille bestiksille kuuluu. Toivottavasti hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä