Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista kämppiksistä, vuokranantajista ja naapureista

Vierailija
21.08.2019 |

Näitä on aina niin hauska lukea :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä tarkoituksena taas kerätä ilmaista dataa iltasanomien artikkeleihin? Ajatteletteko koskaan, että joku voi keksiä tänne juttuja ihan hatusta? Miten on lähdekritiikin laita, eikö ainakin yliopiston journalistin etiikan kurssilla ole jotain siitä?

:-) :-) :-)

Vierailija
2/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa naapuri, en tiedä kuka heistä, piti asianaan käydä irrottamassa autojen lämmityspiuhat, jos hänen mielestään ei ollut tarpeeksi kylmä niiden käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Outo naapuri. Vedin kännit ja oksensin yhteiseen pakastimeen. Syytin kissaa, mutta mua ei uskottu.

Vierailija
4/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päättyi se keissi missä vuokranantaja salakuvasi asukasta? Asukas siis löysi kameran mutta tuliko siihen vielä jatkoa?

Vierailija
5/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran hipsteriperheessä aloitettiin aina yhdeltätoista illalla juoksuralli ympäri kämppää. Välillä kiljuttiin ja huudeltiin, välillä rimputeltiin pianoa. Perheen lapsi oli 2-4-vuotias. Päivisin ajeltiin ympäriinsä potkuautolla SISÄLLÄ.

Vierailija
6/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi harkitsen asunnon vaihtoa.Naapurissa yksi lapsiperhe jossa 4-5-vuotiaat juoksentevat pihassa ja rappukäytävässä kolistelemassa ja kirkumassa 21.30 jälkeenkin,kun olen nukkumassa.Kantasuomalaisia.No,samat lapset kitisee 24/7 kuuluvasti pihalla,kun ovat aivan väsyneitä yövalvomisesta johtuen.

Toinen ottaa oikeudekseen kaavoittaa koko taloyhtiön tontin omakseen,eli esim.heidän vieraat pysäköi ympäri yhteistä piha-aluetta.

Vierailija
7/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut seksiä parvekkeella,nakuillut rappukäytävässä,ottanut nakuna arskaa parvekkeella yms.olenko huono naapuri?n28

Vierailija
8/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku naapuri rupesi kuuntelemaan iskelmää keskiyöllä. Ehkä peitti sillä jotain tekemisen ääniä, koska yhdessä vaiheessa kuului oikein sydämestä "PERKELE!"

Vierailija
9/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen harrastanut seksiä parvekkeella,nakuillut rappukäytävässä,ottanut nakuna arskaa parvekkeella yms.olenko huono naapuri?n28

Olet. 

Vierailija
10/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä viime vuonna valmistunut kerrostalo johon me kaikki asukkaat muutimme yhdellä kertaa suunnattu joillekkin sisäsiittoisuuden tuotoksille vai mikä helvetti tässä on. Talossa asuu siis suureksi osaksi jotain 18-kesäisiä, kuitenkin jo olevinaan aikuisia ihmisiä (olen lähemmän 30 itse). YKSIKÄÄN nuori naapuri ei tervehdi. Huikkaan aina hymyillen, katsoen silmiin ja kuuluvasti MOIKKA, mutta ei. He katsovat pitkin seiniä vastakkaiseen suuntaan tai vaihtoehtoisesti tuijottavat lattiaan edes murahtamatta. Kerran jäin pitämään ovea auki juuri sisään saapuvalle nuorelle, moikkasin, EI MITÄÄN. Ei nostanut edes katsettaan. Ja eräänä aamuna olin menossa rappuja alas, kun nuori koiranulkoiluttaja tuli koiransa kanssa ylöspäin. Koira asettui makaamaan (sen jälkeen kun olin jo moikannut ja saanut vastaukseksi hiljaisuuden) leikkisästi juuri sille rapulle johon olin astumassa, joten pysähdyin ja naureskelin söpölle koiralle. Heitin jonkun lausahduksen söpöstä koirasta ja kiersin koiran. EI SANAAKAAN, katse lattiassa. Nyt on alkanut vuoden jälkeen mennä niin hermo että sanon "ei sitten" kuuluvalla äänellä jokaisen takaisin moikkaamattoman kohdalla. 

HUH, sisäiset patoutumani pääsivät valloilleen, kiitos <3

Vierailija
11/11 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajani hiippaili asunnossani, kun olis pois kotoa. Lopulta kamera paljasti hiipparin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi