Trump suivaantui Tanskan haluttomuudesta myydä Grönlanti – perui vierailun
https://yle.fi/uutiset/3-10930812
On siinä kypsä, aikuinen mies kerrassaan...
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette lue sitä Trumpin twiittiä kokonaisuudessaan? Miksi luotatte johonkin ylen toimittajaan?
....The Prime Minister was able to save a great deal of expense and effort for both the United States and Denmark by being so direct. I thank her for that and look forward to rescheduling sometime in the future!
Eli perui jo sovitun tapaamisen. Miten tuo twiitti muka muutti asiaa?
Missä kohtaa se suivaantuminen on? Jonkun fantasioissa?
Tyypillistä median twistausta. Harva ihminen täälläkään edes lukee Trumpin twitteristä niitä twiittejä itse, lukevat näitä juttuja vain median filtterin kautta ja saavat idean.
Itse twiitit oli loistavia ja suuri osa pitää niistä ja tästä Trumpin liikkeestä.
Kannattaisi ihan suosiolla luoda se twitter ja seurata presidentti Trumpia itse niin saa ne twiitit suoraan ilman median twistausta.
Missähän haavemaailmassa elät? Trumpin sekavista, lapsellisista aivopieruista ja oudoista narsistisista valheista Twitterissä ei pidä kukaan muu kuin hänen kulttiseuraajansa, jotka ovat tässä maailmassa pikkuinen vähemmistö.
Onhan se surullista tietää, että joku elää lamestream median ja vasemmistokuplan luomassa tynnyrissä kyseenalaistamatta tietojaan yhtään.
Elät varmaan itse sellaisessa haavemaailmassa, jossa Hillary Clinton on presidentti. #NotMyPresident!!!!! uskomuksissasi.
Hillary hävisi, kannattaa vihdoin jo päästä sen yli. Siitä on pian 3 vuotta. Get over it and move on.
Vierailija kirjoitti:
Onko Trump psykoottinen? Grönlannilla on laaja itsehallinto, eikä sieltä voi edes ostaa maata, ainoastaan lunastaa hallintaoikeuksia tontille. Eikö kukaan kerro näitä faktoja Trumpille, eikö hän osaa lukea, vai kuvitteleeko hän että tällaiset seikat lakkaa olemasta, jos hän niin haluaa?
Niin, se on kun Trump tekee näin niin on psykoottinen. Mutta aiemmat samaa tehneet presidentit eivät toki ole psykoottisia.
Hei, tämä sihisevä Trump viha menee jo naurettavuuksiin. Kuvitellaan että Trump loisi parannuksen syöpään, täällä varmaan vastustettaisiin sitäkin.
Menee jo vähän yli. Kaikki mitä Trump tekee on niin kamalaa. Historian alimmasta tummaihoisten työttömyydestäkin saadaan jotain pahaa varmaan mieleen? Niinpä tietysti, ei ole 100% työllistyminen kuten demokraattien alaisuudessa (kun mustat oli orjia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette lue sitä Trumpin twiittiä kokonaisuudessaan? Miksi luotatte johonkin ylen toimittajaan?
....The Prime Minister was able to save a great deal of expense and effort for both the United States and Denmark by being so direct. I thank her for that and look forward to rescheduling sometime in the future!
Tyypillistä median twistausta. Harva ihminen täälläkään edes lukee Trumpin twitteristä niitä twiittejä itse, lukevat näitä juttuja vain median filtterin kautta ja saavat idean.
Itse twiitit oli loistavia ja suuri osa pitää niistä ja tästä Trumpin liikkeestä.
Kannattaisi ihan suosiolla luoda se twitter ja seurata presidentti Trumpia itse niin saa ne twiitit suoraan ilman median twistausta.
Missähän haavemaailmassa elät? Trumpin sekavista, lapsellisista aivopieruista ja oudoista narsistisista valheista Twitterissä ei pidä kukaan muu kuin hänen kulttiseuraajansa, jotka ovat tässä maailmassa pikkuinen vähemmistö.
Onhan se surullista tietää, että joku elää lamestream median ja vasemmistokuplan luomassa tynnyrissä kyseenalaistamatta tietojaan yhtään.
Elät varmaan itse sellaisessa haavemaailmassa, jossa Hillary Clinton on presidentti. #NotMyPresident!!!!! uskomuksissasi.
Hillary hävisi, kannattaa vihdoin jo päästä sen yli. Siitä on pian 3 vuotta. Get over it and move on.
😂😂 mitä helvettiä nyt taas? Unohtuiko lääkkeet?
Trump voisi mun puolestani ostaa Suomen. 😀
Täällä Tanskassa pidetään nyt hauskaa Trumpin kustannuksella.
Äsken tuli radiossa juttu twiitistä ja sitten haastateltiin lastentarhan opettajaa, miten ratkaistaan konflikti lasten kesken, kun toinen ei saa toiselta haluamaansa. Ja heti perään lastenlaulu sanasta asiasta! :D
Vierailija kirjoitti:
Edes Trump ei voinut tosissaan uskoa että Tanska myisi Grönlannin (Tai edes että Grönlanti ylipäätään olisi Tanskan myytävissä, kertokaa mulle ettei toi ukko oikeasti kuvitellut näin..) joten mediapeliähän tuokin kaikki oli. Kunhan pitää nimensä otsikoissa ja kahvipöytäkeskusteluissa.
Koko ajatus Gronlannin myymisestä USA:lle on niin naurettava, että harhautushan se on. Eli mitä Trumpin hallinto juuri nyt puuhaa tai on ajamassa läpi sisäpolitiikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpia tyhmempi tuntuu olevan vain trumppia fanittava porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes Trump ei voinut tosissaan uskoa että Tanska myisi Grönlannin (Tai edes että Grönlanti ylipäätään olisi Tanskan myytävissä, kertokaa mulle ettei toi ukko oikeasti kuvitellut näin..) joten mediapeliähän tuokin kaikki oli. Kunhan pitää nimensä otsikoissa ja kahvipöytäkeskusteluissa.
Koko ajatus Gronlannin myymisestä USA:lle on niin naurettava, että harhautushan se on. Eli mitä Trumpin hallinto juuri nyt puuhaa tai on ajamassa läpi sisäpolitiikassa?
Ja sitten kun jonain päivänä kyseinen saari on USA:n, niin syötkö sanasi? No et tietenkään.
Se voi tapahtua vaikka 50 vuoden päästä. Ei välttämättä Trumpin kahden presidenttikauden aikana. Katsos, kun aiemmatkin presidentit on halunneet ostaa kyseisen saaren, mutta eihän media sitä tietoa kerro vaan naureskellaan vain Trumpille ja hänen "oudolle ehdotukselleen", jota aiemmatkin ovat tehneet eikä niille ole hörskytty liberaalimedian toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis trumpillahan ei ole kuin tulevat venäjäyhteistyösyytteet, kaikenlainen kähmintä mm. omien perheen ja perheenjäsenten bisnestenteon kanssa valkoisesta talosta, ää rioi keistofanitus (oma sekä kannattajien), ras ismi (oma sekä kannattajien), koulu- sun muut ammunnat joissa tekijät fanittaa trumppia ja kulttiaan turhankin julkisesti, epsteinin kaveripiiriin kuuluminen... ja tuossa oli vasta alkua siitä pitkästä listasta asioita mistä tuo ei halua puhuttavan kotimaan uutisissa.
Niinpä gröönlanti.
Oudon kujalla media ja palstalaiset ovat maailman menosta. Tanskalla lähti meemikeula nousemaan. Vasemmistolehdet saavat tästä iloa pariksi päiväksi mutta Tanskan maine bisneksenteossa on mennyttä piiiiiiitkäksi aikaa. Uskomatonta PR-kömpelöintiä kuten jo mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Trump psykoottinen? Grönlannilla on laaja itsehallinto, eikä sieltä voi edes ostaa maata, ainoastaan lunastaa hallintaoikeuksia tontille. Eikö kukaan kerro näitä faktoja Trumpille, eikö hän osaa lukea, vai kuvitteleeko hän että tällaiset seikat lakkaa olemasta, jos hän niin haluaa?
Niin, se on kun Trump tekee näin niin on psykoottinen. Mutta aiemmat samaa tehneet presidentit eivät toki ole psykoottisia.
Hei, tämä sihisevä Trump viha menee jo naurettavuuksiin. Kuvitellaan että Trump loisi parannuksen syöpään, täällä varmaan vastustettaisiin sitäkin.
Menee jo vähän yli. Kaikki mitä Trump tekee on niin kamalaa. Historian alimmasta tummaihoisten työttömyydestäkin saadaan jotain pahaa varmaan mieleen? Niinpä tietysti, ei ole 100% työllistyminen kuten demokraattien alaisuudessa (kun mustat oli orjia).
Vähän eri asia jos joskus 1900-luvun alussa on osteltu maa-alueita. Ja varsinkin Venäjältä, joka nyt muutenkin siirtelee rajojaan milloin mistäkin syystä. Jos nyt yrittäisit samaistua noihin grönlantilaisten fiiliksiin, miltä sinusta tuntuisi jos Putin tulisi ehdottamaan että voisi muuten ostaa Suomen maa-alueet kehäkolmosen ulkopuolelta. Ihan hyvää hyvyyttään ja koska ennenkin on maata saatu Suomesta.
Aika röyhkeätä huomioiden myös, että USA on jo pudotellut vetypommeja Grönlantiin, jonne sen ei edes olisi ollut sallittua viedä niitä:
https://allthatsinteresting.com/greenland-nuclear-plane-crash
Grönlanti kuuluu kylläkin grönlantilaisille. Törkeää keskustella heidän ohitseen. Tämä on Tanskankin pointti.
Mutta valkoinen trophy hunter kuvittelee tietenkin olevan mahdollista omistaa kaikki. Ja tuhoaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis trumpillahan ei ole kuin tulevat venäjäyhteistyösyytteet, kaikenlainen kähmintä mm. omien perheen ja perheenjäsenten bisnestenteon kanssa valkoisesta talosta, ää rioi keistofanitus (oma sekä kannattajien), ras ismi (oma sekä kannattajien), koulu- sun muut ammunnat joissa tekijät fanittaa trumppia ja kulttiaan turhankin julkisesti, epsteinin kaveripiiriin kuuluminen... ja tuossa oli vasta alkua siitä pitkästä listasta asioita mistä tuo ei halua puhuttavan kotimaan uutisissa.
Niinpä gröönlanti.
Huvittava nähdä lista 100% feikkiuutisista, ja että vasemmistolaiset uskovat noihin vieläpä aidon epäironisesti.
Onko suomalaisten medialukutaito oikeasti tässä tilassa? Oikeasti? Kai tämä oli trolliviesti, täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Oudon kujalla media ja palstalaiset ovat maailman menosta. Tanskalla lähti meemikeula nousemaan. Vasemmistolehdet saavat tästä iloa pariksi päiväksi mutta Tanskan maine bisneksenteossa on mennyttä piiiiiiitkäksi aikaa. Uskomatonta PR-kömpelöintiä kuten jo mainittiin.
lol? Jännä miten /s:kipuisia persut jaksaa olla joka kerta hypättyään hokemaan jotain trumpin lukuisista aivopieruista ja sitten saatuaan itse päälleen idiootinleiman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Miksi Trumpin kannattajatkin ovat AINA tämän viestittäjän kaltaisia sekopäitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä gröönlanti.
Huvittava nähdä lista 100% feikkiuutisista, ja että vasemmistolaiset uskovat noihin vieläpä aidon epäironisesti.
Onko suomalaisten medialukutaito oikeasti tässä tilassa? Oikeasti? Kai tämä oli trolliviesti, täytyy olla.
Kiva nähdä että moskovan toimistoon kelpaa duuniin tyhmätkin ihmiset. Tuskin kukaan järkevä ja itseäänkunnioittava suostuu spämmimään mitä tahansa pas*aa edes maksusta.
Snobistinen Tanska lähti moraaliposeeraamaan ja unohti kaupankäynnin alkeet :D
Odotan innolla sitä päivää, kun Amerikan politiikka lakkaa taas muistuttamasta realitykomediasarjaa. Tosin tulee varmaan kestämään vuosikausia ennenkuin muu maailma alkaa taas kunnioittamaan jenkkejä tämän täyspellen tuhojen jälkeen. Putin on varmasti tyytyväinen, kun Trump on ajanut USA:n maineen suoraan kuralätäkköön maailmanlaajuisesti.
Trumpin kannattaisi käydä Helsingissä oppimassa, miten muiden alueita liitetään omiin väkisin.