Millainen on miehekkäin tuntemasi mies?
Kysymys otsikossa. Kuvaile mieshenkilöä, joka on kaikista maskuliinisin ja miesmäisin jonka tunnet. Mitä miehisyys sinulle merkitsee? Ulkonäköä ja fyysisiä ominaisuuksia vai henkistä puolta, luonnetta jne. vai kenties molempia?
Kommentit (67)
Paavo Väyrynen on ehdottomasti miehekkäin mies jonka minä tunnen!
T: Paavo Väyrynen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän miehistä, joissa on feminiinisyyttä vähän keskivertoa enemmän..
Mielestäni erikoista. Onko feminiinisistä miehistä pitävä nainen itse maskuliininen?
Ei. Näistä miehistä paistaa lempeys. Hymykuopat, kauniit hampaat, isot silmät, tuuheat ripset, taipuisat hiukset, herkät kädet ja pehmeä iho. Sellaisia söpöläisiä, ettei mitkään mätähampaiset kaljut, kurttuotsaiset, kyrmyniskaiset ja tihrursilmäiset lapiokourat vetoa yhtään, vaikka kuinka ovat miehekkäitä.
Lihakset on toki plussaa, mutta joku raja niissäkin.
"Naisellinen nainen miellyttää miestä, sillä on isot tissit, huoliteltu ulkonäkö, se hoitaa kodin ja miehensä".
"ET SÄ VOI SANOO NOIN, SIKA!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän miehistä, joissa on feminiinisyyttä vähän keskivertoa enemmän..
Mielestäni erikoista. Onko feminiinisistä miehistä pitävä nainen itse maskuliininen?
Itse uskon, että on pikemminkin pehmeä ja turvallisuushakuinen. Pelkää maskuliinisuutta, koska liittää siihen taipumuksen aggressiivisuuteen sekä uskottomuuteen, koska korkea testosteronitaso laskee halua sitoutua ja kasvattaa jälkeläisiä. Eli suomeksi sanottuna maskuliiniset miehet ovat keskimäärin vähemmän romanttisia, eli osoittavat halua sitoutua paljon vähemmän kuin feminiiniset ja saavat näin naisen tuntemaan itsensä vähemmän tärkeäksi. Maskuliinisista miehistä pitävät naiset taas eivät korosta uskollisuutta samassa määrin kuin feminiinisistä miehistä pitävät.
MIehen pitää haista kitkerälle kiveshielle. Se sytyttää naiset - on aina sytyttänyt!
Komea