Olen todella pettynyt suhteeseen nyt kun alkuhuuma on ohi
Miehellä tuntuu olevan nyt joka päivä iltamyöhään omia menoja. Alussa oltiin yhdessä 4-5 iltaa viikossa. Tästä juteltiin alussa paljonkin, että haluan suhteen jossa ollaan yhdessä, harrastetaan yhdessä, tehdään asioita yhdessä, ollaan toistemme parhaat ystävät. En tee mitään miehellä, joka ei halua viettää aikaa mun kanssa ja saan vaan odotella =(
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ripustaitumista olisi mielestäni ollut olla yhdessä 24/7. Mulla on omia harrastusia ja ystäviä.
Seksiä haluan joka päivä. Käytännössä se ei tietenkään onnistu. Mitä pitempi tauko, sitä enemmän halut hiipuu. Surullista joutua ottamaan asiat jo tässä vaiheessa puheeksi. Kuitenkin niin paljon hyvää ollut, luonteet ja kiinnostuksen kohteet mätsää.
Ap
Joku silti ei mätsää teillä. Oletteko muuttaneet yhteen? Milloin sanoitte "rakastan sinua" ja kumman aloitteesta? Miten näät suhteenne viiden vuoden päästä?
Mitä se mies siis tekee iltamyöhään? Ehkä hän tajusi, että hän ei ole pitkiin aikoihin tehnyt sitä tai tätä, kun kyhnäsi sinun kanssasi ja ajatteli, että nyt sitten tekee pitkästä aikaa...
Mitä ne on sitten ne miehen iltamyöhään jatkuvat omat menot ? Avaa nyt vähän lisää ? Jos mies on jättänyt esimerkiksi harrastuksensa väliin alussa ja kokee, että nyt on vakiinnuttu sen verran, että voi taas niitä jatkaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ripustaitumista olisi mielestäni ollut olla yhdessä 24/7. Mulla on omia harrastusia ja ystäviä.
Seksiä haluan joka päivä. Käytännössä se ei tietenkään onnistu. Mitä pitempi tauko, sitä enemmän halut hiipuu. Surullista joutua ottamaan asiat jo tässä vaiheessa puheeksi. Kuitenkin niin paljon hyvää ollut, luonteet ja kiinnostuksen kohteet mätsää.
Ap
”Seksiä haluan joka päivä”. Oletko nyt pettynyt, ettet saa mitä sinä haluat? Ei kukaan halua olla noin itsekkään kumppani, tiedoksesi vaan... siis meinaan toisessa on sitten joku muu asia, mikä ei mene niin kuin sinä sen halusit.
Vieläkö tällä vuosituhannella jollekin tulee yllätyksenä, että se alkuhuuma ei todellakaan kestä loppuelämää ja kun se loppuu vasta sitten näkee sen todellisen ihmisen siellä alkuhuuman takana ?
Kyllähän sitä varmaan aika moni ns. laiminlyö niitä omia juttujaan siinä vaiheessa, kun ihastuu ja haluaa tutustua uuteen mielenkiintoiseen ihmiseen. Miten normaalilla työssäkäyvällä ihmisellä olisi aikaa kaikkeen, kun joskus pitää nukkuakin?
Huh itse tukehtuisin tuohon 4-5 iltaa viikossa vaikka olisin kuinka ihastunut. Miten ihmeessä tuota jaksaa päivätöiden ja muun arjen lisäksi? Ehkäpä mies on introvertti? En jaksanut edes teininä ensirakkauden kanssa noin kiivasta tahtia vaan alkoi ahdistamaan kun omat jutut jäi. En jaksa nytkään edes viestitellä joka päivä, kerran pari viikossa riittää vaikka olenkin ihastunut.
Anna miehelle vähän armoa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Huh itse tukehtuisin tuohon 4-5 iltaa viikossa vaikka olisin kuinka ihastunut. Miten ihmeessä tuota jaksaa päivätöiden ja muun arjen lisäksi? Ehkäpä mies on introvertti? En jaksanut edes teininä ensirakkauden kanssa noin kiivasta tahtia vaan alkoi ahdistamaan kun omat jutut jäi. En jaksa nytkään edes viestitellä joka päivä, kerran pari viikossa riittää vaikka olenkin ihastunut.
Monet jopa muuttaa yhteen, että voivat olla yhdessä joka päivä. Ihan normaalia.
Jälleen yksi aloitus, jossa aloittaja häviää kuin se kuuluisa p...u saharaan, kun ei saakaan ulinalleen tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet jopa muuttaa yhteen, että voivat olla yhdessä joka päivä. Ihan normaalia.
Niin no eipä sitä kannattaisi kaikkien muuttaa yhteen vasta tapailuvaiheessa ja alkuhuumassa...
Mikä olisi se tapa, jolla voisi selvittää millainen ihminen on oikeasti, eikä vain ihastuneena?
Itse sinakin tein mielestäni heti alussa selväksi, mitä suhteelta odotan ja haluan. Ja se oli kumppanille ok. Nopeasti tuntuu unohtuvan...
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se tapa, jolla voisi selvittää millainen ihminen on oikeasti, eikä vain ihastuneena?
Itse sinakin tein mielestäni heti alussa selväksi, mitä suhteelta odotan ja haluan. Ja se oli kumppanille ok. Nopeasti tuntuu unohtuvan...
Ap.
Niin ehkä sinunkin kannattaisi vähän pohtia noita vaatimuksiasi. Ihminen ei ole mikään kone. Mitä mies on nyt siis tarkalleen ottaen tehnyt väärin? Hänellä on muutakin elämää, kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Se tapa on kuule ihan se, että odotetaan, että se alkuhuuma menee ohi. Sen jälkeen kun näet sen ihmisen sen huuman takana, voit tehdä päätöksesi onko se sinulle oikea vai ei. Jokaisessa ihmisessä on vikansa, ja vain itseään voi muuttaa, toista ei. SINÄ teet sen päätöksen, voitko hyväksyä kumppanisi "virheet" vai et.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No, ihan vaikka tiedostamalla sen, että kaikilla ihmisillä ei ole todellakaan aikaa/mahdollisuutta takertua toiseen ihmiseen pysyvästi unohtaen kaiken muun elämässään. Mies on alkuhuumassa varmasti laiminlyönyt harrastuksiaan, ystävien tapaamisia ym. ja nyt hän kokee, että voi taas palata ns. normiarkeen, kun sinut on jo liehitelty.
Se, että jos mies muuttuu täysin välinpitämättömäksi eikä pidä yhteyttä eikä halua enää nähdä, niin sitten kannattaa miettiä, että ehkäpä teistä ei tule mitään. Kyllä sen kumppaninkin toiveita pitää kuunnella ja asettaa elämän ykköseksi, VAIKKA tekisi myös niitä omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Se tapa on kuule ihan se, että odotetaan, että se alkuhuuma menee ohi. Sen jälkeen kun näet sen ihmisen sen huuman takana, voit tehdä päätöksesi onko se sinulle oikea vai ei. Jokaisessa ihmisessä on vikansa, ja vain itseään voi muuttaa, toista ei. SINÄ teet sen päätöksen, voitko hyväksyä kumppanisi "virheet" vai et.
Pitäisikö alkuhuumassa kyseenalaistaa toisen väitteet siitä mitä hän väittää olevansa? Elää parikin vuotta tietoisena siitä ettei mitään hajua mihin ja millaisen ihmisen kanssa tässä on? Muistuttaa itseään tunnekuohussa, että elää keskellä valhetta? eri
Alkuhuuma on suhteen hyvä aika. Sen jälkeen tulee vain pihtausta ja riitelyä. Oikeasti välit kannattaisi laittaa heti poikki kun seksin määrä alkaa vähentyä. Se on sen merkki että tämä alkaa olla tässä ja uutta pettymystä etsimään. Varsinkin miehen on turha jäädä odottamaan että asiat paranisi ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Se tapa on kuule ihan se, että odotetaan, että se alkuhuuma menee ohi. Sen jälkeen kun näet sen ihmisen sen huuman takana, voit tehdä päätöksesi onko se sinulle oikea vai ei. Jokaisessa ihmisessä on vikansa, ja vain itseään voi muuttaa, toista ei. SINÄ teet sen päätöksen, voitko hyväksyä kumppanisi "virheet" vai et.
Pitäisikö alkuhuumassa kyseenalaistaa toisen väitteet siitä mitä hän väittää olevansa? Elää parikin vuotta tietoisena siitä ettei mitään hajua mihin ja millaisen ihmisen kanssa tässä on? Muistuttaa itseään tunnekuohussa, että elää keskellä valhetta? eri
Kyllä. Ihmettelen suuresti tätä järjetöntä kiirettä muuttaa yhteen ja ostaa kihlat ja pyöräyttää mukula, kun se aito totuus toisesta ei heti tule ilmi. En myöskään ole kyllä koskaan kuullut, että miehillä se alkuhuuma kestää mitään vuosia. Kyllä se mies lopettaa sen esittämisen heti, kun se nainen on vähintään muuttanut saman katon alle. Onhan sitä nyt pilvin pimein varoitusmerkkejä olemassa, mutta kun naiset ovat niiiiiiin rakastuneita, ettei edes haluta nähdä niitä merkkejä etukäteen. Kun tulee hetkeksi sieltä kuplasta ulos, niin näkee kyllä siinä huumassakin mikä on feikkiä ja mikä ei.
Asia, jonka hyväksyy alkuhuumassa on todennäköisimmin asia, joka hiertää alkuhuuman jälkeen. Vain typerä ihminen ei tätä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ne asiat, joissa miehessä ihastuin, olikin vain sitä alkuhuumaa. Huomioimen, aamuseksi viikonloppuisin, yhteiset lounaat kesken työpäivän, kävelylenkit ja pitkät keskusteluhetket, musiikinkuuntelu yhdessä. Nyt miestä nuo asiat ei vois vähempää kiinnostaa =(
No voi hitto. Itsekin pähkinyt näitä samoja juttuja omassa suhteessa - meillä alkuhuuma kesti vuoden verran... Ollaan yhtessä, mutta enemmänkin samassa tilassa tehden. Yhteinen aika, etenkin toi aamuseksi on ihan utopiaa naiselleni. Pitää herätä tekemään niitä muita juttuja jotka ovat tärkeempiä.
Että feel you, koita pärjätä ja itse miettisin eroa sun tilanteessasi. Ei toi taida parantua jos yhteen muutatte.
Oletko siis keskustellut asiasta miehen kanssa?
Juuri ne asiat, joissa miehessä ihastuin, olikin vain sitä alkuhuumaa. Huomioimen, aamuseksi viikonloppuisin, yhteiset lounaat kesken työpäivän, kävelylenkit ja pitkät keskusteluhetket, musiikinkuuntelu yhdessä. Nyt miestä nuo asiat ei vois vähempää kiinnostaa =(