Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne tyhmää kertoa uudelle naiselle, että exän kanssa liittyi "kymppikerhoon"?

Vierailija
20.08.2019 |

Kun nainen selvästi haluaa tietää miten kivaa teimme, myöskin millaista oli seksielämämme. Joskus puhuttu, että mitä on aiemmin kokenut ja mitä ei, niinkun avoimesti voi erotiikasta puhua.
Onko mielestänne kertomisen arvoista, että exän kanssa on touhunnut yli 10km korkeudessa? Se kun on vähän sellainen juttu, että siitä ei ehkä toisella kertaa saa kiksejä enkä oikeastaan halua toista kertaa edes kokeilla.
Suuttuisitteko miehellenne jos hän kertoisi, että on kymppikerhossa exää paukuttanut?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppikerho ei kiihota vaan on wt tai tyhmä. Eli ei mitään haitta siitä, ettet voi tarjota kokemusta toiste. Pohtisin vaan tasoasi.

Vierailija
42/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä innostuisi lainkaan, jos kuulisin kumppanini aiemmista hoidoista ja touhuista. Tiedän että historiaa on, eikä se minua sen enempää kiinnosta. Ihan sama toisinkin päin. En kerro yhtään mitään omista touhuamisistani, vaikka niihin liittyen voisi ollakin joku ihan hauskakin juttu kerrottavaksi. Liian helposti lipsahtaa vertailuksi, ja sitten ei ole kellään kivaa. Vaikeuttaa tietenkin elämää, kun ei voi edes lapsilleen kertoa varoittavia tarinoita, koska tieto valuu kuitenkin puolisonkin korviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukkaavaa exällekin. Ei hän ehkä tahtoisi, että sinä levittelet teidän seksielämän yksityiskohtia pitkin kyliä. Sanoisin suoraan (kysyypä mies tai nainen), että mieluiten pitäisin menneisyyden menneisyytenä. Kuitenkaan kokemus, vaikka se olisi jetsulleen sama noin teknisesti, ei ole sama, jos sen tekee uuden ihmisen kanssa.

Muutenkin kyllä kokemus on, että tosiaan se, mikä alussa on kiehtovaa (ooh oletpas vapaamielinen, pannutkin lentokoneessa, hihtirsk) meinaa tosiaan usein suhteessa kääntyä riidoissa itseään vastaan (stanan sika, sun mielestä varmaan munkin pitäisi suostua panemaan bajamajassa, älä luule).

Vierailija
44/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sen varmaan arvaisikin. En usko, että on oikeastaan edes kovin kivaa. Ahdasta.

Jokainen pari harrastaa seksiä parhaaksi kokemallaan tavalla.

Yksi eksistä tilitti, kuinka oli pannut jotain naista pianon päällä. Sen jälkeen pianosta tuli mörkö: aina kun näin pianon, näin mielessäni exän ja kyseisen naisen touhuamassa siinä päällä,

Vierailija
45/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä voi pitää ihan välkkynä naistakaan, joka tuollaista tietoa kaivelee. Vaikea uskoakaan, että naisesi itse olisi kovin utelias, taidat vain itse haluta juoruta kaikki asiat.

Miksi? Haluatko todistella, että olet innosta pinkeä ja viriili sonni ja sinulla seisoo tilanteessa kuin tilanteessa, vaikka sitten lentokoneen vessassa.

Kannattaa ihan oikeasti jättää noin tarkat kuvailut ihan omaksi tiedoksi ja keskittyä miettimään mitä voisit kokea uuden naisesi kanssa. Eiköhän se ole paras tapa todistaa, että olet peto sängyssä, mieluiten vetämättä roolia vaan omana itsenäsi.

Suhteen alussahan sitä on kova kiire tutustua toiseen ja helposti tekisi mieli kertoa kaikki mikä mieleen tulee. Ei kannata, tutustukaa omalla painollaan ja luokaa yhteisiä kokemuksia, joita muistella.

Vierailija
46/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstau_li on keksinyt jälleen uuden unikuvan. Jos minulla olis eksä, ja jos minulla olis uusi nainen, ja jos olisin eksän kanssa sekstaillut lentokoneen veskissä, niin...

Poistatan kaikki ul_ijutut nyt ja vastaisuudessa

Vierailija
47/47 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain alaikäisiä koko sakki? En ylipäätään keskustele eksän nyksän kanssa, saati sitten että kertoisin seksielämästäni yhtikäs mitään. Ei kuulu eksille, nyksille tai yhtään kenellekään.