Onko mielestänne tyhmää kertoa uudelle naiselle, että exän kanssa liittyi "kymppikerhoon"?
Kun nainen selvästi haluaa tietää miten kivaa teimme, myöskin millaista oli seksielämämme. Joskus puhuttu, että mitä on aiemmin kokenut ja mitä ei, niinkun avoimesti voi erotiikasta puhua.
Onko mielestänne kertomisen arvoista, että exän kanssa on touhunnut yli 10km korkeudessa? Se kun on vähän sellainen juttu, että siitä ei ehkä toisella kertaa saa kiksejä enkä oikeastaan halua toista kertaa edes kokeilla.
Suuttuisitteko miehellenne jos hän kertoisi, että on kymppikerhossa exää paukuttanut?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit tämän yksityiskohdan jakaa? Minua ei ainakaan miehen exät ja edelliset suhteet kiinnosta.
Luitko aloitusta? "Kun nainen selvästi haluaa tietää miten kivaa teimme, myöskin millaista oli seksielämämme. Joskus puhuttu, että mitä on aiemmin kokenut ja mitä ei, niinkun avoimesti voi erotiikasta puhua."
Nyt ei siis ollut kysymys sinusta sinun mielenkiinnon kohteistasi.
No luitko itse? Onko mielestäSI tyhmää ja pitääkö tyhmälle vääntää rautalangasta, että kyllä on.
Mua kiinnostaisi kuulla ja olen kysellyt mieheltäni, mutta hän ei kerro mitään. Kymppikerhossa tosin ei ole minusta mitään ihmeellistä, eikä se kuulosta edes seksikkäältä vaan vähän nololta, samaa sarjaa sekstata uima-altaassa ja kuvitella, ettei kukaan huomaa.
Mieheni kysyi minulta näitä ja kerroin harrastaneeni 1n+2m kimppaa. Mies kauhistui ja vaikka olen ehdottanut samaa tai parinvaihtoa meillekin, niin hän ei suostu.
Eli ehkä ap:n pitää miettiä, kestäisikö itse kuulla juttuja siltä tyttöystävältä, ne voivst olla paljon hurjempia kuin sinun kokemuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit tämän yksityiskohdan jakaa? Minua ei ainakaan miehen exät ja edelliset suhteet kiinnosta.
Sinä et sitten varmaan kysele näitä kun ap:n nainen?
Todella ärsyttäviä miehet jotka jauhaa existään niinkuin eivät olisi päässeet yli.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttäviä miehet jotka jauhaa existään niinkuin eivät olisi päässeet yli.
AP:N NAINEN OLI ITSE KYSYNYT!!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka tekisi mieli jakaa juttuja uuden kanssa tai kysellä kaikenlaista intiimiä, niin näihin kysymyksiin ei koskaan pidä vastata mitään henkilökohtaista vaan kääntää puhe toisaalle. Ei saisi myöskään kysellä. Jos ja kun suhde syvenee, niin nämä kaikki jaetut kokemukset menneistä tulevat silmille tavalla tai toisella ja todennäköisyys sille, että suhde pilaantuu on erittäin suuri. N40
Höpsis. Minulla samanikäisenä naisena on periaate, etten kysy kysymyksiä joihin en halua kuulla välttämättä rehellistä vastausta, tai joihin ajattelen olevan vain minua miellyttävän vastauksen, joten vastuu on aina kysyjällä.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt muuta kautta kymppikerho tulee jutuksi, niin voihan sen mainita että on liittynyt. Mutta ei mitään yksityiskohtia, eikä sitäkään kenen kanssa. Tietty jos on mennyt sanomaan että on vaan 1 aiempi kumppani, niin osaahan siitä laskea.
Kaikkia yksityisasioita ei tarvitse jakaa vaikka yleisemmällä tasolla juteltaisiinkin. Mulla ne yksityiset on kenen kanssa, miten, kauanko kesti ja montako kertaa.
Tää on hyvä ja viisas neuvo. Jotkut jutut pitää osata kertoa yleisellä tasolla, ja yksityiset asiat sitten jätetään yksityisiksi asioiksi. Eihän ne sitä paitsi ole edes tietyn yhden ihmisen asioita. Suhde on vähän vinossa jos noita detaljeja pitää alkaa kauheasti tivaamaan
Minusta ylipäätään olisi noloa jos aikuinen puhuu "kymppikerhoon liittymisestä". Se on sitä samaa seksiä lentokoneen vessassa kuin junan vessassa, ja joskus voi panettaa niin että sellaiseenkin päädytään ja se voi olla hauskaa. Mutta mitään lisäpisteitä ei tule lentokoneesta ja kymppikerhosta puhuminen kuulostaa yläkouluikäisten yllytyshaasteilta.
Kerro kuinka olet pannut festareiden Bajamajassa. Yhtä ylevää se on siellä lentokoneen likaisessa vessassa naida.
Tärkein neuvo:
Älä puhu naisellesi exästäsi/existäsi mitään ikinä. Jos asiasta udellaan vaihda aihetta, kiertele ja ala puhua siitä miten ihana naisesi on.
--
Tässä neuvoni kaikille teille nuoremmille miehille, joilla ei vielä omaaa elämän kokemusta ole riittävästi.
Kokenutmies kirjoitti:
Tärkein neuvo:
Älä puhu naisellesi exästäsi/existäsi mitään ikinä. Jos asiasta udellaan vaihda aihetta, kiertele ja ala puhua siitä miten ihana naisesi on.
--
Tässä neuvoni kaikille teille nuoremmille miehille, joilla ei vielä omaaa elämän kokemusta ole riittävästi.
Höpsis. Kannattaa kertoa, että seksielämä oli exien kanssa ihan hyvää kunnes se väheni ja sitten seurasikin ero. Ymmärtää nyxä ajatella elämän syitä ja seurauksia sekä panostaa itsekin jos aikoo miehen itsellään pitää.
Jos olisin naisena kiinnostunut uuden miehen seksiseikkailuista niin kyllä se kiinnostukseni kohdistuisi niihin kiihottaviin kokemuksiin ja mielikuviin. Ei siis mihinkään junanvessoihin tai bajamajoihin, ei tarvisi niistä kertoa. Jos itse fantasioisin kymppikerhoon liittymisestä niin kyllä se tapahtuisi jossain yksityiskoneessa eikä likaisessa vessassa. Pissa-kakkaleikit ei kiinnosta minua, olen vissiin hirveen estynyt. Olettepa olleet tuhmia ja likaisia kyllä..
Vierailija kirjoitti:
On tyhmää. T:mies
Jep. Jos mies ylipäätään mainitsee jotain seksistä exän kanssa, se on kyllä täydellinen turn-off.
En kertoisi puolisolleni seksistä eksäni (eksieni) kanssa vaikka hän kyselisi.
Eipä kannattaisi.Kun olette riitatilanteessa ja ehkä jopa lentokoneessa,sivaltaa nainen takaisin.Älä kerro.
Ehkä vähän. Tai tietysti voisitte vaihtaa kokemuksia. En tiedä kuinka moni mies olisi kiinnostunut kuulemaan, että exän kanssa naida napsuteltiin hänen pakettiautossaan eri puolella kaupunkia. Työn takia hänellä oli isompi auto, mutta ilmeisen kätevä muuhunkin.
Minulle seksielämäni mieheni kanssa on yksityisasia ja yksityisenä se pysyy vaikka eroaisimmekin. Kiva tietää, että on ap:n kaltaisia miehiä, jotka jakavat kaiken kaikille...
Tottakai omista mieltymyksistään on hyvä puhua ja siitä varmaan joku voi tehdä johtopäätöksiä mitä eksän kanssa on tehty jos haluaa. Sun nyksälle eksäsi mieltymykset eivät kuulu kuitenkaan p.a.skan vertaa vaikka kiinnostaisi. En itse pitäisi tuollaista muka-estotonta miestä kovinkaan älykkäänä tai kunniallisena, mutta hyvä, että jollekin kelpaat. Ehkä nyksäkin inspiroituu seksistä yleisessä vessassa, nam!
Kertoako vai ei kertoa? Itsellä nainen kysyi just tätä samaa yksityiskohtaa enkä halunnut valehdella. Siitä seurasi pari vuotta ajoittaista mustasukkaisuusvalitusta. Siitä varmaan tuli mielikuva, että oli entisen kanssa ollut kovinkin kiihkeää. Ehkä olisi kannattanut valehdella. Myöhemmin jätin sitten jo kertomatta ja valehtelin sujuvasti, kun kyseli olenko edellisten kanssa harrastunut sitä tai tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän. Tai tietysti voisitte vaihtaa kokemuksia. En tiedä kuinka moni mies olisi kiinnostunut kuulemaan, että exän kanssa naida napsuteltiin hänen pakettiautossaan eri puolella kaupunkia. Työn takia hänellä oli isompi auto, mutta ilmeisen kätevä muuhunkin.
Tietysti kymppikerho on tasokkaampi, pakettiautossa paneminen huomattavasti rivompaa.
Vaikka kuinka tekisi mieli jakaa juttuja uuden kanssa tai kysellä kaikenlaista intiimiä, niin näihin kysymyksiin ei koskaan pidä vastata mitään henkilökohtaista vaan kääntää puhe toisaalle. Ei saisi myöskään kysellä. Jos ja kun suhde syvenee, niin nämä kaikki jaetut kokemukset menneistä tulevat silmille tavalla tai toisella ja todennäköisyys sille, että suhde pilaantuu on erittäin suuri. N40