Onko mielestänne tyhmää kertoa uudelle naiselle, että exän kanssa liittyi "kymppikerhoon"?
Kun nainen selvästi haluaa tietää miten kivaa teimme, myöskin millaista oli seksielämämme. Joskus puhuttu, että mitä on aiemmin kokenut ja mitä ei, niinkun avoimesti voi erotiikasta puhua.
Onko mielestänne kertomisen arvoista, että exän kanssa on touhunnut yli 10km korkeudessa? Se kun on vähän sellainen juttu, että siitä ei ehkä toisella kertaa saa kiksejä enkä oikeastaan halua toista kertaa edes kokeilla.
Suuttuisitteko miehellenne jos hän kertoisi, että on kymppikerhossa exää paukuttanut?
Kommentit (47)
Jos se on vanhoista naimajutuistasi muutenkin kiinnostunut, niin miksei.
Ymmärrän viehätyksen, että varsinkin alussa on kivaa/kiihottavaa kuulla tuhmaa mitä se oma tuore muru on puuhastellut, mutta ei tuossa ole minusta mitään erityisen tuhmaa edes. Ei säväyttäisi mua juurikaan, suuntaan tai toiseen, en siis pahastuisikaan.
Minusta tuo olisi noloa - kuka kehuu sillä että on lentokoneen ahtaassa ja haisevassa vessassa nussinut ja takana on ollut jono kuuntelemassa teidän ähinää.
Haluaisitko itse kuulla mitä naisesi on eksänsä kanssa touhunnut?
Jättäisin ylipäätään kaikki yksityiskohdat jakamatta. Usko pois, on olemassa paljonkin asioita jotka kannattaa pitää vain itsellään.
Noloa, en kertoisi. Ne lentokoneen vessat ovat niin kammottavia jo siihen mihin ne on tarkoitettu, että ei ainakaan siinä paskan ja kusen hajussa seksiä enää tee mieli.
On tyhmää. Musta exän kanssa tehdyistä asioista kannattaa kertoa vain välttämättömin, eikä lörpöttää kaikkea.
Itse nykyisin (koska olen itse nelikymppinen ja oletan, että tässä iässä on jo kokemuksia) kysyn yleensä, mistä asioista seksissä pitää, mitä olisi halunnut kokeilla mutta ei ole tullut kokeiltua. Ja näitäkään en välttämättä kaikkien kanssa puhu, vaan jos seksi tulee puheeksi. Toki suon, että seksi on asia, josta voi puhua, toisaalta kuitenkin asiat menee omalla painollaan eli turha puhua ummet ja lammet, jos ei tiedä, synkkaako toisen kanssa niin, että haluaa harrastaa seksiä.
Et tainnut olla kympin oppilas koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vanhoista naimajutuistasi muutenkin kiinnostunut, niin miksei.
Loppupeleissä kuitenkin nämä vanhat jutut pamahtavat silmille, vaikka kuinka muka olisi halunnut tietää mitä kaikkea on puuhaillut exän kanssa. Eli en kertoisi juuri mitään menneestä muuta kuin, että se on nyt mennyttä.
Ei ole. Exäsi ja uusi nainen ovat entistä onnellisempia nykyisestä tilanteesta tajutessaan kuinka retardi olet.
Miksi haluaisit tämän yksityiskohdan jakaa? Minua ei ainakaan miehen exät ja edelliset suhteet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla kympin oppilas koulussa?
Kyllä apukoulupudokaskin voi päästä kymppikerhoon.
Vastauksista päätellen entisten kanssa kuvattuja "toiminta" videoita ei siis kannata näyttää. Joskus mietin kenelle minä näitä säästän? Vanhimmat on 90 luvun alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista päätellen entisten kanssa kuvattuja "toiminta" videoita ei siis kannata näyttää. Joskus mietin kenelle minä näitä säästän? Vanhimmat on 90 luvun alusta.
Eikös näitä säästetä itselle?
Miksi säästät, haluaisitko nähdä uuden kumppanin vanhoja jyystövideoita? En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit tämän yksityiskohdan jakaa? Minua ei ainakaan miehen exät ja edelliset suhteet kiinnosta.
Luitko aloitusta? "Kun nainen selvästi haluaa tietää miten kivaa teimme, myöskin millaista oli seksielämämme. Joskus puhuttu, että mitä on aiemmin kokenut ja mitä ei, niinkun avoimesti voi erotiikasta puhua."
Nyt ei siis ollut kysymys sinusta sinun mielenkiinnon kohteistasi.
Ja muut matkustajat losottaa housuun...
No jos nyt muuta kautta kymppikerho tulee jutuksi, niin voihan sen mainita että on liittynyt. Mutta ei mitään yksityiskohtia, eikä sitäkään kenen kanssa. Tietty jos on mennyt sanomaan että on vaan 1 aiempi kumppani, niin osaahan siitä laskea.
Kaikkia yksityisasioita ei tarvitse jakaa vaikka yleisemmällä tasolla juteltaisiinkin. Mulla ne yksityiset on kenen kanssa, miten, kauanko kesti ja montako kertaa.
Riippuu millä tavalla kertoo. Kehuskelu on ikävää, mutta jos keskustellaan jostain aiheeseen liittyvästä niin kaiken mokomin saa kertoa. Ei tarvi teeskennellä kuin ei olisi ollut aiempia suhteita.
On tyhmää. T:mies