Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa käyttää tinderiä

Vierailija
20.08.2019 |

Tai sitten olen vain väärä ihminen sitä käyttämään. En jaksa eikä minulla ole aikaa notkua sovelluksessa joka päivä. Jos on todella kiireinen viikko, niin en ehdi koko viikkona (velvotteita voi olla kirjaimellisesti 7 päivänä viikossa). Muutenkaan minulla ei ole aikaa mihinkään intensiiviseen tapailuun ja seurusteluun. Haluaisin ihan vain tutustua rauhassa ja nähdä silloin tällöin, lähteä ihan pelkästä kaveripohjasta liikenteeseen ilman sen kummempia velvotteita, tai paineita etenemisestä.

Ihmiset tuntuvat olevan nykyään vain niin älyttömän hätäisiä. Jos ei heti vastaa, niin suututaan. Ja osa poistaa machin. Tuntuu että monet etsivät jopa epätoivoisesti edes jotain, edes jokin suhde. Minä taas en halua suhteilla, en harrastaa seksiä tms. ennen kuin minulla on tunteita ihmistä kohtaan. Ja tunteet herää tai sitten ei vasta hetken tutustumisen ja kaverustumisen jälkeen. Kaverit suositteli tinderiä ja kehoitti epäilyksistäni huolimatta kokeilemaan, mutta alkaa tuntua enemmän ja enemmän siltä, että ei ole minun juttu. En jaksa koko aikaa olla puhelin ääressä vastailemassa. En jaksa olla jatkuvasti aktiivinen.

Taidan olla täysin väärä ihminen käyttämään koko sovellusta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin tinderin samasta syystä. Uusia keskusteluja aukeaa päivittäin enkä jaksa tai ehdi jutella 30 ihmisen kanssa. Se on oikeasti todella aikaa vievä sovellus, jos vientiä on.

Vierailija
22/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin tinderin samasta syystä. Uusia keskusteluja aukeaa päivittäin enkä jaksa tai ehdi jutella 30 ihmisen kanssa. Se on oikeasti todella aikaa vievä sovellus, jos vientiä on.

Niin on...juuri tuo sama ongelma. Ja yli 90 prosentissa tapauksista tajuaa, että ei tämä tyyppi natsaa ollenkaan. Vaikka miten yrittäisi tehdä alkukarsintaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ole vain rauhassa se mikä olet, ja käytä tinderiä niin kuin käytät. Sehän johtaa loogisesti siihen, että hätähousut karsiutuvat ja jäljelle jää rauhallisempaa tahtia arvostavat.

En minäkään jaksa viestitellä joka päivä ja usein menee viikko tai pari, että olen mieluummin itsekseni ja vasta sitten jaksan miettiä mitään sosiaalista. Tämän takia osa poistaa matcheista, mutta sehän on aivan luonnollista. Miksi siitä pitäisi loukkaantua?

En nyt ymmärrä, että pitäisikö näiden hätähousujen mielestäsi muuttaa itseään toisenlaisiksi, jotta sinulla olisi Tinderissä kivempaa? Hätähousu varmaan löytää toisen hätähousun ja kaikki ovat tyytyväisiä, mitä sinä sellaisella tyypillä edes tekisit jos alun alkaenkaan rytmi ei synkkaa.

Vierailija
24/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ap... aikaa ei ole vilkaista/kirjoittaa tinderissä, mutta tässä sovelluksessa kyllä.

Vierailija
25/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ystäviesi kehotuksesta ladannut tinderin ja lisäksi kirjoittanut tämän aloituksen tänne. Väitän, että osa sinusta haluaa muutosta.

Uskon, että pelkäät.

Palstan ilmapiiriä voi muuten ihan kukin itse parantaa kirjoittamalla mahdollisimman rakentavasti. Asiallisista vastauksistakin voi vaikka kiittää, se ei ole pakollista, mutta muuttaa ilmapiiriä osaltaan :)

OkCupid ja Happy Pancake ovat myös treffisovelluksia, joita voit kokeilla, kun nyt kuitenkin jäät miettimään. Niistä en osaa itse kertoa mitään, mutta toimivat kuitenkin vähän eri tavoin kuin Tinder.

Vierailija
26/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ole vain rauhassa se mikä olet, ja käytä tinderiä niin kuin käytät. Sehän johtaa loogisesti siihen, että hätähousut karsiutuvat ja jäljelle jää rauhallisempaa tahtia arvostavat.

En minäkään jaksa viestitellä joka päivä ja usein menee viikko tai pari, että olen mieluummin itsekseni ja vasta sitten jaksan miettiä mitään sosiaalista. Tämän takia osa poistaa matcheista, mutta sehän on aivan luonnollista. Miksi siitä pitäisi loukkaantua?

En nyt ymmärrä, että pitäisikö näiden hätähousujen mielestäsi muuttaa itseään toisenlaisiksi, jotta sinulla olisi Tinderissä kivempaa? Hätähousu varmaan löytää toisen hätähousun ja kaikki ovat tyytyväisiä, mitä sinä sellaisella tyypillä edes tekisit jos alun alkaenkaan rytmi ei synkkaa.

Joo enkä minä siitä loukkaannu, että matchi poistuu. Kertoo vain nimenomaan siitä, että taidetaan olla turhan erilaisia ja eri fiiliksellä liikenteessä. Yksi tyyppi laittoi vihaista viestiä perään siitä, kun en ollut muutamaan päivään ehtinyt vastat kenellekään. Ja moni kyselee, että olenko ghostannut, vaikka kyse ei olisi siitä. Sillä olenkin ollut aika hämmentynyt, että ko. sovellus taitaa toimia ihan eri rytmillä ja sitä käyttävät ihmiset eri rytmillä mitä minä. Ja erään toisen edellisen vastaajan mukaisesti koen sen raskaana jutella ja viestitellä useiden eri ihmisten kanssa ja huomata, että ihmisillä on hirveä kiire. Siksi olisi hyvä, että esittelyteksti voisi olla pidempi...ei tulisi turhia matcheja. Hitaille ja ehkä näköjään hieman introvertimmille pitäisi olla jokin oma koodi tai hästäg :D.

Ap

Vierailija
27/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan jokaisella joka päivä illalla kotona tai jossain muussa vaiheessa lepoaikana aikaa vilkaista sovellusta. Ei kenenkään aikataulu voi olla niin kiireinen, ettei esim 30 min liikene aikaa.

1. Ei tosiaankaan ole välttämättä aikaa joka päivä

2. Ei ole monestikaan ajasta kiinni. Usein vapaat minuutit haluaa käyttää mieluummin vaikka tuijottamalla seinää ja rauhoittumalla. Jos on stressaantunut, niin puhelimen raplaaminen pahentaa asiaa.

Ekstroverttien on usein vaikea ymmärtää viesteihin vastaamattomuutta, kun luulevat että se ei vie keneltäkään energiaa.

T. Introvertti.

Vierailija
28/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ystäviesi kehotuksesta ladannut tinderin ja lisäksi kirjoittanut tämän aloituksen tänne. Väitän, että osa sinusta haluaa muutosta.

Uskon, että pelkäät.

Palstan ilmapiiriä voi muuten ihan kukin itse parantaa kirjoittamalla mahdollisimman rakentavasti. Asiallisista vastauksistakin voi vaikka kiittää, se ei ole pakollista, mutta muuttaa ilmapiiriä osaltaan :)

OkCupid ja Happy Pancake ovat myös treffisovelluksia, joita voit kokeilla, kun nyt kuitenkin jäät miettimään. Niistä en osaa itse kertoa mitään, mutta toimivat kuitenkin vähän eri tavoin kuin Tinder.

Kiitos hyvästä ja nimenomaan rakentavasta vastauksesta :). Tällaisia toivoisi lisää. En tiedä onko se pelkoa vai turhautumista, mutta on oikeasti tullut sellainen olo, että onko mielestäni mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä todella niin olemattoman vähän. Hätäily ja kiire tällaisissa asioissa nimittäin on itselleni aikamoinen turn off. En ihastu salaman nopeasti eikä minulla varsinaisesti ole pakollista tarvetta hommata jota kuta. Haluan tutustua rauhassa. Tottakai ihastuminen on ihanaa ja rakastuminen etenkin, mutta en halua yrittää ihastua ja rakastua ihastumisen ja rakastumisen tunteen vuoksi. Vaan vain siksi, että toinen ihminen aidosti kolahtaa.

Ap

Vierailija
29/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, olin itse vähän samassa jamassa kun tindasin. Pitää ainakin itselläni olla ajan lisäksi tietty mielenvire, että jaksaa naputella puhelinta, en muutenkaan ole aktiivinen viestittelijä, naputtelija tai yhteydenpitäjä. Ja se uusiin ihmisiin tutustumisen yrittäminen on raskasta, ainakin näin introvertille. Puhumattakaan että pitäisi nopealla aikataululla olla tapaamassa, se on henkisesti vähän haastavaa, aikataulullisesti puhumattakaan. En ole mitenkään ujo, mutta ei vaan ole paukkuja ravata treffeillä - eikä sitä aikaa. Ei siis sopinut myöskään itselleni, poistin sovelluksen, ja tapasin miehen ihan livenä. :)

Vierailija
30/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttaja jankuttaa.

Jos ei sovellus sovi sulle, mitä sitä täällä ihmettelemään.

Vierailija
31/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan jokaisella joka päivä illalla kotona tai jossain muussa vaiheessa lepoaikana aikaa vilkaista sovellusta. Ei kenenkään aikataulu voi olla niin kiireinen, ettei esim 30 min liikene aikaa.

2. Ei ole monestikaan ajasta kiinni. Usein vapaat minuutit haluaa käyttää mieluummin vaikka tuijottamalla seinää ja rauhoittumalla. Jos on stressaantunut, niin puhelimen raplaaminen pahentaa asiaa.

Ekstroverttien on usein vaikea ymmärtää viesteihin vastaamattomuutta, kun luulevat että se ei vie keneltäkään energiaa.

T. Introvertti.

Voisin allekirjoittaa tämän niin täysin! Vaikka taidankin olla ambivertti, kuin täysin ääripään introvertti, mutta jos kiirettä on paljon, niin lataudun pitkän päivän jälkeen nimenomaan niin, että olen ihan yksin, kuuntelen hyvää musiikkia ja lähden lenkille. En aina jaksa keskustella enkä vastailla silloin edes rakkaimmille ystäville, koska sosiaaliset kontaktit vain vievät energiaa. Etenkin silloin kun on varastot jo muutenkin tyhjät.

Viesteihin vastaaminen tuntuu silloin samanlaiselta, kuin pyytäisi jotakin kolmen yön valvomisen jälkeen heittämään maratonin. Tätä on monien vaikea käsittää. Viesteihin vastaaminen vie todella paljon energiaa.

Ap

Vierailija
32/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuttaja jankuttaa.

Jos ei sovellus sovi sulle, mitä sitä täällä ihmettelemään.

Sanotaan esim. keskusteluksi. Minä ainakin olen kiinnostunut aiheesta ja muiden kokemuksista. Toivoo ennen sinua vastannut.

Vierailija
33/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee kiinnostava match,

1. Laita viesti. Jos toinen vastaa, ja sinuakin kiinnostaa edelleen,

2. Ehdota, että siirrätte keskustelun sähköpostiin tms (voit luoda vaikka erillisen osoitteen tätä varten) ja

3. Kerro, että olet kiinnostunut, ja ettet ole tyyppiä, joka tykittää viestejä.

4. Ehdota tapaamista (aina julkiselle paikalle. Ei poikkeuksia) säällisen ajan päähän.

Kokeilin. Toimii tositarkoituksella liikkeellä oleviin aikuisiin.

Sepä siinä onkin, kun en ole kiireellä tositarkoituksea liikenteessä. Minulla ei ole mitään kiirettä löytää suhdetta, tai romanssia. Ja siellä nimenomaan näyttäisi muilla olevan kiire.

Ap

Taas näitä provoja tai sitten olet ihmisenä erittäin yksinkertainen.

Voithan tuohon edelliseen kommenttiin lisätä kohdan viisi.

5. Kerro: En ole kiireellä tositarkoituksea liikenteessä. Minulla ei ole mitään kiirettä löytää suhdetta, tai romanssia. Joten haluaisin vain tutustua rauhassa.

Et ole koskaan tainnut käyttää tinderiä? Siinä on aika rajattu määrä tekstiä, mitä itsestään voi kertoa. Olen yrittänyt tiivistää kaiken oleellisen itsestäni niihin merkkeihin, mitä on käytettävissä. En koe, että pelkkä esittelyteksti ”en ole tositarkoituksella liinkenteessä, minulla ei ole mitään kiirettä löytää suhdetta tai romanssia jne jne” kuvaisia minua sillä tavalla, että siinä olisi mitään järkeä. Jo pelkästään tuo pätkä vie takuulla vähintään puolet käytettävissä olevista merkeistä.

Ap

No toimi niin kuin tuo joku kirjoitti, noudata tuota neljän kohdan listaa ja lisää listaan vaikka tuo viides🙂

Pitäisi toimia täydellisesti sinun tapauksessa.

Vitsi kun se esittelyteksti voisi olla pidempi. Olisi kätevä kertoa heti esittelyssä nuo ja lisäksi ne tärkeimmät muut asiat itsestäni. Laitoin jo itseasiassa sovelluksen pois käytöstä. Tapaan jos tapaan uusia ihmisiä harrastuksissa ja yöelämässä. Suorat sosiaaliset kontaktit toimii kohdallani paremmin ja niissä näkee todella nopeasti, että onko ihmisessä mitään puoleensa vetävää ja ollaanko samalla aaltopituudella.

Vihaan viestittelyä muutenkin :D. Haluaisin palata vanhaan kunnon lankapuhelinaikaan. Av:kin toimisi paremmin ihan vain vanhan kunnon eukkorinkinä. Harva kehtaa aukoa päätään ja haastaa riitaa kasvotusten samalla tavalla mitä täällä. Palsta tuntuu olevan täynnä v*ttuilua ja louskutusta, en tiedä mistä johtuu...

Ap

Moni on ehdottanut erilaisia toimintamalleja tilanteestasi, mutta minulle on ainakin tullut sellainen kuva, että mikään niistä ei kelpaa.Eli oletko täällä ollenkaan hakemassa neuvoja, ohjeita tms tilanteeseen, vai vain purnaamassa? Ehkä Tämä on ongelmasi ydin niin täällä kuin Tinderissäkin, eli mitä oikeastaan haluat.

Vierailija
34/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että pelkäät.

Kiitos hyvästä ja nimenomaan rakentavasta vastauksesta :). Tällaisia toivoisi lisää. En tiedä onko se pelkoa vai turhautumista, mutta on oikeasti tullut sellainen olo, että onko mielestäni mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä todella niin olemattoman vähän. Hätäily ja kiire tällaisissa asioissa nimittäin on itselleni aikamoinen turn off. En ihastu salaman nopeasti eikä minulla varsinaisesti ole pakollista tarvetta hommata jota kuta. Haluan tutustua rauhassa. Tottakai ihastuminen on ihanaa ja rakastuminen etenkin, mutta en halua yrittää ihastua ja rakastua ihastumisen ja rakastumisen tunteen vuoksi. Vaan vain siksi, että toinen ihminen aidosti kolahtaa.

Ap

Ei niitä sopivia ihmisiä ainakaan minulle ole kovin monia. Mutta yksikin riittää, ja sen voi löytää

Onnea etsintään :) !

Vierailija
35/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ap... aikaa ei ole vilkaista/kirjoittaa tinderissä, mutta tässä sovelluksessa kyllä.

Joka päivä ei ole. Usko tai älä, aika monena päivänä jää tämänkin palstan anti täysin välistä :D. Ei tätäkään jaksa kuin tietyssä vireystilassa ja sellaisena aikana, että sitä aikaa on niin sanotusti tuhlattavaksi. Tänä päivänä on itseasiassa harvinaisen paljon vapaa-aikaa.

Ap

Vierailija
36/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhassa ja jos keskustelukumppanit katoavat, eivät he varmaan muutenkaan sopisi elämäntyyliisi. Itse olen ymmärtänyt, jos ja kun joku sanonut että välillä vastaamisessa kestää. Oleellisempaa minusta ollut onko se vastaus sitten 1-5 sanan lause vasauksena suoraan kysymykseen vai yrittääkö toinen keskustellakin.

Vierailija
37/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, olin itse vähän samassa jamassa kun tindasin. Pitää ainakin itselläni olla ajan lisäksi tietty mielenvire, että jaksaa naputella puhelinta, en muutenkaan ole aktiivinen viestittelijä, naputtelija tai yhteydenpitäjä. Ja se uusiin ihmisiin tutustumisen yrittäminen on raskasta, ainakin näin introvertille. Puhumattakaan että pitäisi nopealla aikataululla olla tapaamassa, se on henkisesti vähän haastavaa, aikataulullisesti puhumattakaan. En ole mitenkään ujo, mutta ei vaan ole paukkuja ravata treffeillä - eikä sitä aikaa. Ei siis sopinut myöskään itselleni, poistin sovelluksen, ja tapasin miehen ihan livenä. :)

Tätä samaa tapaa taidan soveltaa itsellenikin. Mukava kuulla, etten ole ainut, joka on paininut samojen ongelmien kanssa tinderin suhteen. Itseasiassa olen tänään menossa treffeille tyypin kanssa, jonka tapasin ihan vain perinteisesti livenä :D. Tiedän että on varmasti ihan mukavat treffit tiedossa.

Ap

Vierailija
38/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Introvertti.

Voisin allekirjoittaa tämän niin täysin! Vaikka taidankin olla ambivertti, kuin täysin ääripään introvertti, mutta jos kiirettä on paljon, niin lataudun pitkän päivän jälkeen nimenomaan niin, että olen ihan yksin, kuuntelen hyvää musiikkia ja lähden lenkille. En aina jaksa keskustella enkä vastailla silloin edes rakkaimmille ystäville, koska sosiaaliset kontaktit vain vievät energiaa. Etenkin silloin kun on varastot jo muutenkin tyhjät.

Viesteihin vastaaminen tuntuu silloin samanlaiselta, kuin pyytäisi jotakin kolmen yön valvomisen jälkeen heittämään maratonin. Tätä on monien vaikea käsittää. Viesteihin vastaaminen vie todella paljon energiaa.

Ap

Tinder , tai muukaan nettideittailuei sitten ehkä ole sinun paikkasi. Näillä foorumeilla luodaan virtuaalisesti kontakti kiinnostaviin ihmisiin, ja sitten nopeasti tavataan livenä, jos tavataan, mikä on hyvä, koska mielikuvat eivät vastaa todellisuutta ja vasta todellisessa, live vuorovaikutuksessa tiedät, että pidätkö ihmisestä ja uletko toimeen

Minusta kuulostaa siltä, että ehkä et taida edes mitään ihmissuhdetta olla hakemassa, vaan jotain epämääräistä keskusteluyhteyttä (en nyt kettuile).Voithan kokeilla laittaa asian deitti-ilmoitukseen, jos lykästää, hyvä niin, mutta varaudu siihen, että et ehkä säätä saada vastauksia. Laita ilmoitus foorumille (vaikka s24) jossa on mahdollisuus pidempään esittelytekstiin

Vierailija
39/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että pelkäät.

Ap

Ei niitä sopivia ihmisiä ainakaan minulle ole kovin monia. Mutta yksikin riittää, ja sen voi löytää <3

Onnea etsintään :) !

No ei minullekaan. Todella harva ihminen oikeasti kolahtaa, välistä se on jopa pelottavaa. Ja silloin kun kolahtaa ja jos siitä ei tulekaan mitään, niin ai että siitä toipuminen vie aikaa :/.

Kiitos ihanista ja kannustavista sanoistasi

Ap

Vierailija
40/57 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä yksi helvetin rasittava jankuttaja joka ei edes halua muutosta mihinkään.

Etsi treffipalsta

En haluakaan :D. En ole tietääkseni missään vaiheessa edes ilmoittanut haluavani varsinaisesti muutosta. Nimenomaan en hakemalla hae muutosta. Tuossa sovelluksessa sitä pitäisi hakemalla hakea.

Jos olen helvetin rasittava jankuttaja, niin voit aivan vapaasti siirtyä muihin ketjuihin. Miksi ihmeessä ärsytät itseäsi täällä ja viihdytät itseäsi haukkumalla minua? Mitä se sinusta kertoo ja mikä sinua silloin oikein vaivaa?

Ap

No tuota, tänne kirjoittamisen idea (kai?) on se että saa omalle mielipiteelleen tai asialleen jotain vastinetta. Sitähän ei voi valita että millaista vastinetta tulee, sitä kutsutaan nettikeskusteluksi. 

Joten tavallaan, jos sä et halua tutustua kehenkään, etkä tahdo että kukaan oikeastaan sanoo sulle mitään linjastasi poikkeavaa täälläkään, niin miksi SÄ sitten olet tinderissä tai täällä? Vähän hassua kertoa julkisesti ettei halua mitään. =) 

Ja mä en oikein tajua mitä tutustuminen sulle tarkoittaa - ethän sä voi velvoittaa muita haluamaan samoja juttuja tai samalla tavalla kuin sinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi