Kuka juntti ostaa alusvaatteensa marketista?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006209204.html
Tottakai Lidlin pöksyt voitti. Kuka oikeasti välittää itsestään niin vähän ettei osta kunnon alusvaatteita? Nuo kävis vain yhden illan juttuun ja siinäkin ulkonäkö tulis vastaan.
Kommentit (67)
Kuka juntti käyttää stringejä. Jutun kirjoittaja mainostaa olevansa string-fani. Ois hauska nähdä miten ne muotoilee?
Vierailija kirjoitti:
ostan alkkarit aina kirpparilta
Olet rohkea :D !. Jos itse ostaisin alushousut kirpparilta, pitäisi ainakin haarapala ommella uusiksi. Mutta en ole edes törmännyt alushousuihin kirpparilla?
Pikkuhousut ostan marketeista, ja rintaliivit on pakko ostaa erikoisliikkeestä, kun muualta ei saa sopivia.
Minä suunnittelen ja teen alusvaatteeni itse. Teen jopa niihin tarvittavat materiaalit itse, ja kasvatan puuvillankin ihan itse. Vain ympäristöviholliset ostavat jotain maahantuotuja kiina-hikipaja-valmisteita.
Ostan aina minkä tahansa tuotteen joka on sopiva juuri sillä hetkellä siitä paikasta jossa se on myynnissä. Lidl, Stockmann, kirppis, Harrod's, naapurin mummon takapiha.
Eikö kaikki toimi näin? Jos ei niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti ostaa erikoisliikkeestä ja luulee että se tavara muuttuu paremmaksi "kauniimmassa" paketissa?? Valas on valas vaikka voissa paistais.
No jos liiveistä on kyse niin aika moni ostaa sieltä sen vuoksi kun kokovalikoima on marketeissa aika rajoitettu.
Mikä ihmeen lehdessä julkaistava TESTI se on että yksittäinen ihminen kertoo minkä näköisistä pikkareista tykkää ja mitkä sopivat hänen pyrstölleen?