Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teidän ensimuisto lapsuudesta on? Ja minkä ikäisenä?

Vierailija
02.06.2024 |

Minä muistan, kun olen istunut polkupyörän turvaistuimessa, kun isäni vei minua mummolaan hoitoon ennen töihin menemistään. Oli kesäinen aamu, aurinko paistoi ja kesä lapissa tuoksui. Olen luultavasti ollut noin 3-vuotias, kun ei kai noihin 80 luvun turvaistuimiin ole mahtunut vanhempana.  ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin muisto tuli jostain tuoksusta ulkona äsken. On varmaan ollut kesäkuun alku. T.ap

Vierailija
2/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ikää, joku 2 tai 3 v, isä huusi jostain hirveästi ja piilouduin sohvan taakse. Huutaminen on päällimmäinen muisti muutenkin kotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamin kuuma piirakka

Vierailija
4/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttasin päiväkodin pöydän alla työntämässä leikkijunaa. N. 3v.

Vierailija
5/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin leluillani olohuoneen pöydän alla,joskus 2-vuotiaana

Vierailija
6/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin talvella ulkoilemassa kotitalomme (kerrostalon) pihassa ja ihailin lumikäytäviä, joita isommat lapset olivat rakentaneet. Yksi minua vanhempi tyttö leikki käytävissä. En muista oliko siellä muita. Olin 3 tai 4 v, koska 4- vuotiaana muutin perheeni kanssa pois sieltä.

Vierailija
7/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyminen ja muistikuvat sairaalasta. Inhottavat metalliset laidat sängyssä. Äitini on vasta viime vuosina sanonut, että olin 2 viikkoa sairaalassa syntymisen jälkeen. 

N.53

Vierailija
8/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v karkasin leikkipuistosta ja sain siitä kovat huudot.

Vierailija
9/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni syntyi kun olin 4. ihmettelin sitä tohinaa ja kohinaa ja ihastuksenhuutoja. Meitä oli perheessä 3 tyttöä (6, 4 Ja 2) ja jotenkin sen pojan syntyminen oli nyt niiiiiin tärkeää . . . ! 

Vierailija
10/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 4v ja meidän koira sai ei toivottuja pentuja joten isä hävitti ne hukuttamalla ne säkissä ( yleensä kai maalla kissanpennut hukutettiin, meillä ei ollut kissaa, isä hukutti koiranpennut jos niitä sattui syntymään), vuosi oli 1992.

Vierailija
11/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan astraalimuistoja. Esimerkiksi lensin pallomaisena orbina ok-talon tuvassa 1. kerran. Tai olin vaunussa ulkona. Pienenä lapsena on sieltä täältä muistoja, jotkut hetket, joko huono tai hyvä.

Vierailija
12/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa järjestää noita muistoja ajallisesti, muistan erilaisia tapahtumia ja henkilöitä paikassa, josta olen muuttanut pois kolmevuotiaana.

Vierailija
13/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajan kun tarjoilijat eivät vielä hokeneet JES!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän