Kuka juntti ostaa alusvaatteensa marketista?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006209204.html
Tottakai Lidlin pöksyt voitti. Kuka oikeasti välittää itsestään niin vähän ettei osta kunnon alusvaatteita? Nuo kävis vain yhden illan juttuun ja siinäkin ulkonäkö tulis vastaan.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan ennen oo ostanut marketista alusvaatteita mutta viimeksi lidlissä käydessä hypistelin alushousuja ja ne oli puuvillaa!! Hitto kuinka vaikea on löytää puuvilla alushousuja, yleensä sitä on 50% ja loppu muovia.
Ostin ja hyvät ovat.
Mistä sitten etsit alushousuja jos on vaikea löytää puuvilla-alushousuja? Kaupathan on täynnä 95 % puuvillaa 5 % elastaania alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostan alkkarit aina kirpparilta
Siis onko tämä ap:n vastaus, kun häneltä tiedusteltiin mistä omansa ostaa?
siis tää ois sun vastaus jos uskaltaisit julkisesti tunnustaa
kuule mä voin julkisesti tunnustaa etten käytä pikkareita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap ostaa?
Kirpparilta ilmeisesti.
Tuon testin voittajahousut näyttää kyllä todella epämukavilta.
Vanhukset. Ei tarvi panostaa kun oottaa että kuolo korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon testin voittajahousut näyttää kyllä todella epämukavilta.
Katoin samaa D:
En ole millään mittarilla juntti. Kiinalaiset kalsarit Stokkalla 30 € ja Lidlissä 3€, pidän tuon 27 € mieluusti itselläni. Kengät ostan Korkeavuorenkadulta tai Jermyn Streetiltä,Loake peruspopoja saa tosin Stokkalta. Jalkineissa ei kannata pihtailla. Kalsareissa en ole huomannut eroja laaddussa >>>> joten Vielen Danke
Mä käytän ns.hepeneitä. Tilaan netin erotiikkakaupoista.
Aina on seksy olo😊
Mun mies ostaa kalsarinsa mistä milloinkin
Mulla ei oo kalsareita jalassa vaan sukkikset päässä. Kätevää!
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan ennen oo ostanut marketista alusvaatteita mutta viimeksi lidlissä käydessä hypistelin alushousuja ja ne oli puuvillaa!! Hitto kuinka vaikea on löytää puuvilla alushousuja, yleensä sitä on 50% ja loppu muovia.
Ostin ja hyvät ovat.
Sloggeja on ollut myynnissä ainakin 30 vuotta, lähes joka marketissa.
Aivan lässyn lässyn "testi" taas. Testaajan "pepun" muotoilevat alkkarit ja bull's shit. Ei muuta keksinyt niin tämä tuntui olevan ykkösargumentti koko testissä. Mikähän pikkupissis lienee tämäkin "blokkaajavlokkaajatoimittaja-mielipidevaikuttaja".
Ostan pikkarit Victoria´s Secretiltä, sillä en pidä mistään muista. Liivit erikoisliikkeistä, sillä markettiliiveissä ei ole oikeita kokoja ja laatu on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan pikkarit Victoria´s Secretiltä, sillä en pidä mistään muista. Liivit erikoisliikkeistä, sillä markettiliiveissä ei ole oikeita kokoja ja laatu on huonoa.
otatko siivet kaupan päälle?
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta ostan, alle kympillä saa kolmet pökät nipussa, kukkakuosilla.
Joo, ne on kivoja!
Mulla menee sloggeista kynnet läpi. Tosi huono laatu niissä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan lässyn lässyn "testi" taas. Testaajan "pepun" muotoilevat alkkarit ja bull's shit. Ei muuta keksinyt niin tämä tuntui olevan ykkösargumentti koko testissä. Mikähän pikkupissis lienee tämäkin "blokkaajavlokkaajatoimittaja-mielipidevaikuttaja".
Pikkarifirmat sponssasi
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sloggeista kynnet läpi. Tosi huono laatu niissä.
En tajua Sloggien suosiota. Venyy ja nyppääntyy miten sattuu
Prisma tai Citymarketti, sloggeja ja triumphheja. Hyvin olen pärjännyt. Krumeluurittomat ja pehmeät puuvillaiset ovat parhaita. Inhoan pitsihörselöitä.