Kuka juntti ostaa alusvaatteensa marketista?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006209204.html
Tottakai Lidlin pöksyt voitti. Kuka oikeasti välittää itsestään niin vähän ettei osta kunnon alusvaatteita? Nuo kävis vain yhden illan juttuun ja siinäkin ulkonäkö tulis vastaan.
Kommentit (67)
Seksikumppanin alusvaatteilla ei ole paljoa väliä, kun eihän ne kauaa päällä viihdy kuitenkaan kun niihin hommiin mennään. Kaikkea sitä kuuleekin siis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sloggeista kynnet läpi. Tosi huono laatu niissä.
Sloggien laatu on heikentynyt aivat järkyttävän paljon. Tästä johtuen vaihdoin S-ryhmän omaan merkkiin, joissa 60 % bambukuitua. Paremmat jalassakin. Hipsterimallina erittäin mukavat.
Minä virkkaan itse alusvaatteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ostaa kalsarinsa mistä milloinkin
Mun mies oli alkuun epäileväinen, mutta nyt on tykännyt juurikin Lidln alushousuista. Eikä niissä ole niin omituista aukkoa edessä kuin esim. sloggeissa.
Kuka juntti ostaa erikoisliikkeestä ja luulee että se tavara muuttuu paremmaksi "kauniimmassa" paketissa?? Valas on valas vaikka voissa paistais.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ilmeestä kiskon niitä ylös ja alas liian kiihkeästi. Lisäksi niihin tulee oudosti reikä siihen kankaaseen haarakiilan yläpuolelle eteen. Missään muissa pikkareissa ei käy näin.
Minä ostan aina etelänlomalla sellaisesta "Kiina-kaupasta", rintsikat noin 3€ ja pikkarit 1€. Ostan kerralla 10 settiä ja hyviä ovat ja kauniita.
Omituista kyllä kuvassa oli Lidlin hyvin matalavyötäröiset pikkarit ja kommenteissa kehuttiin ihanan korkeaa vyötäröä. Viimeksi ostin Lidlistä nipun puuvillapikkareita eli 5kpl noin kympillä. Malleja oli mummo ja tai. Molemmat oikein hyvät päällä. Ainoa mikä näissä Lidln housuissa ärsyttää on se, että koon joutuu joka kerta arpomaan erikseen kun ne mallit vaihtelee. Joku kerta niillä oli ne housuissa tosi huono leikkaus eli pakarat jäi paljaaksi se haarakappale kiilasi prsvakoon koko ajan.
Prismasta saa ihan hyviä pikkareita. Liivit ostan Changesta, koska en jaksa itse valkata ja etsiä. Seison vaan kopissa sovittamassa ja myyjä tekee työt.
Aliexpressistä saa hyviä ja kauniita hyvin edullisesti kotiin kannettuna. Koko tosin pitää katsoa taulukosta, sillä paikallinen M on ihan jotain muuta kuin Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ilmeestä kiskon niitä ylös ja alas liian kiihkeästi. Lisäksi niihin tulee oudosti reikä siihen kankaaseen haarakiilan yläpuolelle eteen. Missään muissa pikkareissa ei käy näin.
Tuulettuva Emmental-kuosi kyseessä.
Itse ostin lidlistä vaaleanpunaisia alkkareita, oli muitakin sävyjä. Ja hyviä ovat, puuvillaisia, miehelleni on ihan sama millaisia alkkareita ostan.... Eikä kukaan kenenkään alkkareita tiirailee eikä näe vaatteitten alta.
Sloggit oli ennen ihan parhaat. Nykyään saumat ratkeilee, tulee reikiä ja nykyään niissä on joku hirveä hankaava "reunapitsi" joka hankaa haarukset rikki. Oon tykänny käyttää työrintsikoina niitä double comfort toppeja, mutta niihinkin on pitänyt nyt laittaa sitä hankaavaa pitsiä reunoihin.
Löysin Tokmannilta topin korvikkeeksi ihan stosi halvat ja hyvät saumattomat liivit, toppi mallia nekin, mustana, valkoisena ja pinkkinä. Halpa-hallin halvimpia mummoalkkareita käytän työpäivinä, ei hierrä ei kierrä, ja kestää paremmin kuin sloggit.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta saa ihan hyviä pikkareita. Liivit ostan Changesta, koska en jaksa itse valkata ja etsiä. Seison vaan kopissa sovittamassa ja myyjä tekee työt.
Ikinä en ole saanut liivejä changesta. Ne ei vaan istu minulle. Ilmeisesti jään kahden koon väliin ja siinä ei myyjän juokseminen auta kun ei sovi niin ei sovi.
Lidlin puuvillaiset pikkarit kestää tosi kauan käytössä repeilemättä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti ostaa erikoisliikkeestä ja luulee että se tavara muuttuu paremmaksi "kauniimmassa" paketissa?? Valas on valas vaikka voissa paistais.
No minä ostan kun ei kokoa 65J löydy marketista eikä monesta erikoisliikkeestäkään :(
Vierailija kirjoitti:
Ostan pikkarit Victoria´s Secretiltä, sillä en pidä mistään muista. Liivit erikoisliikkeistä, sillä markettiliiveissä ei ole oikeita kokoja ja laatu on huonoa.
Vitsit nää on huonolaatuiset. Ja ylihypetetyt.
Miksi pitäisi ostaa jotkut kalliit? Keksin tuollekin rahalle muuta käyttöä.
Lidlin kalsarit on kestänyt kaksi kertaa kauemmin kuin vaatekaupan.
Arvasinhan mä, että tässä oli joku äijä taas kommentoimassa näihin. Mun mies tykkää näin eikä sun tarvitse sillä päätäs vaivata.