Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ikinä saamaan haluamani kaltaista miestä

Vierailija
19.08.2019 |

Miten tyytyä vähempään, siihen ”ihan ok”:hon?
Pitkä suhde takana sellaisen kanssa, joka ei ollut ulkonäöllisesti eikä muutenkaan sellainen unelmieni mies.
En haluaisi taas tyytyä siihen ihan kivaan. En ole vaativa ulkonäön suhteen, mutta kyllähän jokaisella ne omat mieltymyksensä on ja ne mitkä saa sukat pyöriin jaloissa.
Mutta olen nyt huomannut, että selvästikään en saa sellaista miestä kuin haluaisin. Yhden aivan täydellisen kanssa näytti jo lupaavalta, mutta nyt näyttää, että sekin homma kuihtuu kasaan.

Ikää 40v joten ei tässä enää mitkään suuret valikoimatkaan ole. Itse rapistun ja hyvät miehet varattu...
Olenko nyt sitten loppu elämäni yksin?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut sellaisia naisia kuin olen halunnutkin, mutta suhteet eivät kestä. Alussa on kaikki mahtavaa ja toimii ja rakastetaan, mutta annas olla kun tulee pienikin näkemysero jostain asiasta. Se sitten paisuu naisen päässä ja kohta sanotaan, että "arki ei toimi". Se ilomeisesti tarkoittaa sitä, että jos ei kaikkea tehdä juuri kuten nainen haluaa, niin suhde on paska ja arki ei toimi ja poikki vaan.

Pitää kai etsiä joku tahdoton läheisriippuvainen, joka on onnensa kukkuloilla jo pelkästään siitä etten hakkaa, petä tai juo. Sellaiset vaan tuppaavat olemaan aina niiden miesten kanssa, jotka noita harrastavat. Mutta pysyvät suhteessa kuin kallio, ai että kun siihen pääsisi joskus.

Jos tuo toistuu kovin monen naisen kanssa niin olisiko mahdollista että arki kanssasi ei ihan oikeasti toimi?

No tässä nykyisessä suhteessa esimerkiksi on 9 kuukauden aikana ollut ehkä 3-4 sellaista päivää, että ei olla oltu kaikesta ihan samaa mieltä, mutta edes mitään riitaa ei ole ollut. Riittääkö tuo sitten jo siihen, että "arki ei toimi"? On se kumma että se arki toimii kaikenmaailman juoppojen ja pettäjien kanssa vuodesta toiseen.

Vierailija
82/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut sellaisia naisia kuin olen halunnutkin, mutta suhteet eivät kestä. Alussa on kaikki mahtavaa ja toimii ja rakastetaan, mutta annas olla kun tulee pienikin näkemysero jostain asiasta. Se sitten paisuu naisen päässä ja kohta sanotaan, että "arki ei toimi". Se ilomeisesti tarkoittaa sitä, että jos ei kaikkea tehdä juuri kuten nainen haluaa, niin suhde on paska ja arki ei toimi ja poikki vaan.

Pitää kai etsiä joku tahdoton läheisriippuvainen, joka on onnensa kukkuloilla jo pelkästään siitä etten hakkaa, petä tai juo. Sellaiset vaan tuppaavat olemaan aina niiden miesten kanssa, jotka noita harrastavat. Mutta pysyvät suhteessa kuin kallio, ai että kun siihen pääsisi joskus.

Mitä nämä pienet näkemyserot käytännössä ovat?

Uusperhekuvio kun on, niin tuntuu nuo näkemyserot lasten kasvattamisessa nousevan toistuvana teemana esiin. Henki tuntuu olevan se, että jos sen muuta omia tapojani samanlaisiksi kuin naisella on, niin "arki ei toimi". Ja tämä siis riippumatta siitä olenko itse se tiukempi vai löysempi kasvattaja, olen ollut molemmissa päissä verrattuna naisiin. Minä en ymmärrä, että miksi nuo erot pitää nostaa siihen parisuhteen väliin, jos kuitenkin kokonaisuus toimii ja kaikilla on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin, ku katkera epätäydellisyydestä puolisolle. 

Vierailija
84/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä ja mulle miehen ulkonäkö on itse asiassa jopa ykkösjuttu (haluaisin jopa huippumallitasoisen miehen, jos saisin valita). En myöskään halua tehdä aloitteita tai mennä minnekään tyrkyllekään. Hiljaista on ollut koko elämäni. 🙂

Vierailija
85/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulitrolli yrittää, 0/5

Vierailija
86/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan viihdyttävää seurata, miten vaikeaa on pariutuminen niille, joiden ei evoluution näkökulmasta pitäisikään pariutua. Popparit esiin...

Vierailija
87/87 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä ja mulle miehen ulkonäkö on itse asiassa jopa ykkösjuttu (haluaisin jopa huippumallitasoisen miehen, jos saisin valita). En myöskään halua tehdä aloitteita tai mennä minnekään tyrkyllekään. Hiljaista on ollut koko elämäni. 🙂

Paljon haluat mut et viitsi itse nähdä vaivaa