En tule ikinä saamaan haluamani kaltaista miestä
Miten tyytyä vähempään, siihen ”ihan ok”:hon?
Pitkä suhde takana sellaisen kanssa, joka ei ollut ulkonäöllisesti eikä muutenkaan sellainen unelmieni mies.
En haluaisi taas tyytyä siihen ihan kivaan. En ole vaativa ulkonäön suhteen, mutta kyllähän jokaisella ne omat mieltymyksensä on ja ne mitkä saa sukat pyöriin jaloissa.
Mutta olen nyt huomannut, että selvästikään en saa sellaista miestä kuin haluaisin. Yhden aivan täydellisen kanssa näytti jo lupaavalta, mutta nyt näyttää, että sekin homma kuihtuu kasaan.
Ikää 40v joten ei tässä enää mitkään suuret valikoimatkaan ole. Itse rapistun ja hyvät miehet varattu...
Olenko nyt sitten loppu elämäni yksin?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut sellaisia naisia kuin olen halunnutkin, mutta suhteet eivät kestä. Alussa on kaikki mahtavaa ja toimii ja rakastetaan, mutta annas olla kun tulee pienikin näkemysero jostain asiasta. Se sitten paisuu naisen päässä ja kohta sanotaan, että "arki ei toimi". Se ilomeisesti tarkoittaa sitä, että jos ei kaikkea tehdä juuri kuten nainen haluaa, niin suhde on paska ja arki ei toimi ja poikki vaan.
Pitää kai etsiä joku tahdoton läheisriippuvainen, joka on onnensa kukkuloilla jo pelkästään siitä etten hakkaa, petä tai juo. Sellaiset vaan tuppaavat olemaan aina niiden miesten kanssa, jotka noita harrastavat. Mutta pysyvät suhteessa kuin kallio, ai että kun siihen pääsisi joskus.
Mitä nämä pienet näkemyserot käytännössä ovat?
Se on kumma ajatus että joku ylipäätään löytyisi. Kuin se olisi itsestään selvää ja sitten ollaan ihmeissään kun niin ei käykkään. Olen 39 v. ja tavannut elämäni aikana ehkä 4-5 miestä, jotka ihan oikeasti sai sydämen läpättämään, sitten sen pitäisi vielä olla molemmin puolista. Rakkaus, rakastaminen, rakastetuksi tuleminen, se on ihme, ei mikään juttu mikä tapahtuu kaikille. Suurin osa kyllä on jossain parisuhteessa, ihan mukavassakkin, mutta se että oikeasti saisi jonkun itselle täydellisen, ei kannata hirveästi käyttää energiaa sen pohtimiseen. Tulee jos tulee, voittaahan jotkut lotossakin, mutta turha olla pettynyt jos niin ei käy. Niin kuin lottoamisessakaan, epätodennäköistähän se nyt on voittaa. Kannattaa täyttää elämä muulla kuin sen odottamisella.
En minäkään saa. Olen etsinyt jo pitkään, eikä minullakaan ihmeellisiä vaatimuksia ole, kun olisi edes rikas, nuori anodisvartaloinen, mielellään oma menestyvä yritys että voin jäädä kotirouvaksi. Olen itse hieman hommssuinen , kouluttamaton, vähän plösö yksinhuoltaja ja koska en ole työorientoitunut, niin oleilen mielellään kotona ja shoppailemassa. Erityistaitoina mainittakoon karaoken laulaminen lähikapakassa ja hedelmäpelien peluu marketissa. En ymmärrä missä kaikki kunnolliset miehet 20-25v luuraa, itse olen vasta 45v.
Taas kerran ul_iopiston miehen kekseliäs aloitus. Seuraavaksi tulee volinaa, miten vanhenevaa naista kannustetaan mutta vastaava kil_tin miehen aloitus saisi v´haa tihkuvaa pilkkaa.
Ma luulen etta tuo on ihan asennekysymys.
Kun tulin taas ns. vapaille markkinoille 40-plussana, minulle oli itsestaanselvaa mita haluan: itseani nuoremman, komean, persoonallisen, suvaitsevaisen, alykkaan, hauskan, hellan, elainrakkaan ja huomioivan miehen, joka osallistuu taloudenhoitoon ja jonka kanssa voin harrastaa seksia niin usein kuin haluan.
Mulle ei tullut mieleenkaan, etta tama olisi jotenkin minun, nelikymppisen ja lievasti ylipainoisen naisen, saavuttamattomissa. Ja samalla asenteella lahdin valloittamaan deittisovelluksia. Sen verran investoin, etta yhteen otin maksullisen version puoleksi vuodeksi.
Saavutin tavoitteen alle kahdessa kuukaudessa (siinahan sitten makselin sita puolen vuoden jasenyytta turhaan useamman kuukauden).
Kunnon strategia, hieman panostusta ulkonakoon, oman persoonan rohkeaa ulostuontia ja ennen kaikkea: asennetta! Tsemppia ap <3
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanu naista
Osa on tarkoitettu elämään yksin luonnon puolesta
Minutkin
Horoskoopissa parisuhdehuone on tyhjä planeetoista. Tai korkeintaan Saturnus jos siitä kärsii. Muissa huoneissa voi olla sitäkin täydempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanu naista
Osa on tarkoitettu elämään yksin luonnon puolesta
Minutkin
Horoskoopissa parisuhdehuone on tyhjä planeetoista. Tai korkeintaan Saturnus jos siitä kärsii. Muissa huoneissa voi olla sitäkin täydempää.
Uskoapa horoskooppeihin ja tyhjiin huoneisiin. eri
Kyllä sieltä ostarin pubista löytyy unelmiesi mies jos laulat kuurankukkaa vielä vähän kovempaa ja riehakkaammin.
N älä tyydy. Kyllä siinä kriteerit unohtuu kun tapaa oikein ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut hyvää miestä. Olisit ollut aikaisemmin liikkeellä.
Mulla oli hyvä mies, jonka kanssa on lapset. Ei vain rakkautta ollut.
Ap.
Kamalaa. Odotat liikaa miehiltä. Olisit jatkanut tuon kanssa. Hylkäsit hyvän.
No mitähän tuosta sinun aloituksestasi nyt pitäisi päätellä? Että vaadit vain toiselta etkä itseltäsi? Nämä kaksi asiaahan täytyy kohdata ennen kuin kukaan hyvä rupeaa kanssasi. Tuliko yllärinä? En vittuile, kunhan kysyn. Ai mitä helvettiä, se toinenkin haluaa jotain itselleen?
Vierailija kirjoitti:
N älä tyydy. Kyllä siinä kriteerit unohtuu kun tapaa oikein ihmisen.
Minun on ollut aina vaikea ymmärtää yllä olevan kaltaisia kommentteja siitä, että kun tapaa Sen Oikean, yhtäkkiä ikään kuin pystyy näkemään ihmisen ylipositiivisessa valossa. Itselläni ei ainakaan koskaan ole ollut mitään sellaista tunnetta, että olisin niin ihastunut, etten pystyisi näkemään niitä ärsyttäviä piirteitä ja tapoja toisessa. Minun on aina, nykyisen aviomiehenikin kohdalla, pitänyt opetella nielemään ne ärsyttävyydet ja ymmärtää, ettei toinen vain voi vastata kaikkiin kriteereihini. Eli ei ne kriteerit ja toiveet ole minnekään unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Kamalaa. Odotat liikaa miehiltä. Olisit jatkanut tuon kanssa. Hylkäsit hyvän.
Sama tuli mieleen. Rakkauden eteen pitää tehdä töitä. Teitkö? Toki voithan nyt iloita pika-rakkauksista, mutta tuntuuko sekään pidemmän päälle hyvältä.
Sinulla oli kertomasi mukaan hyvä mies, jonka kanssa sait lapsetkin.
Hylkäsit hänet kuitenkin kun hän ei ollut unelmiesi prinssi kuitenkaan.
Käsittämätöntä, että nyt sitten valitat, kun et saa sellaista unelmamiestä mistään.
Minusta sinä olet itsekäs. Lapsetkin kärsivät nyt itsekkyytesi vuoksi. Aiemmin, kun moraali oli vielä arvossaan, sun oliis ollut pakko jatkaa tuossa ihan hyvässä suhteessa tai sietää ympäristön paheksunta.
Harmittaa tää nykyaika, kun haetaan koko ajan itselleen maksimaalista nautintoa. Vähät muista, kun itsellä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet 40v ja omien sanojesi mukaan "rapistut". Ei sinun tasoasi ole "hyvä mies" vaan joku omanikäisesi alkoholisti.
Miksi alkoholisti jos ei ap juo??
Jokainen rapistuu, hyvätkin miehet. 40 v ei ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
No minua et ainakaan saa.
Liekö haluaisikaan...
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma ajatus että joku ylipäätään löytyisi. Kuin se olisi itsestään selvää ja sitten ollaan ihmeissään kun niin ei käykkään. Olen 39 v. ja tavannut elämäni aikana ehkä 4-5 miestä, jotka ihan oikeasti sai sydämen läpättämään, sitten sen pitäisi vielä olla molemmin puolista. Rakkaus, rakastaminen, rakastetuksi tuleminen, se on ihme, ei mikään juttu mikä tapahtuu kaikille. Suurin osa kyllä on jossain parisuhteessa, ihan mukavassakkin, mutta se että oikeasti saisi jonkun itselle täydellisen, ei kannata hirveästi käyttää energiaa sen pohtimiseen. Tulee jos tulee, voittaahan jotkut lotossakin, mutta turha olla pettynyt jos niin ei käy. Niin kuin lottoamisessakaan, epätodennäköistähän se nyt on voittaa. Kannattaa täyttää elämä muulla kuin sen odottamisella.
No mutta jostain syystä _suurin osa_ aikuisista ihmisistä on (ainakin jossain vaiheessa elämää ollut) parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Lapset tietävät tämän ja se on syy miksi kukaan ei tule katsomaan edes jouluna
Ai lapset syyttävät siitä, ettei vanhemmat rakastaneet toisiaan intohimoisesti? Tyhmiä lapsia. Ainahan palstalla toitotetaan ettei lasten takia pidä jatkaa huonossa suhteessa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mulla on hyvä nainen, jonka kanssa 3 lasta. Rakkautta ei ole ollut vuosiin. Lähden pian tästä suhteesta ja etsin naisen joka osaa kommunikoida, olla lähellä, rakastaa ja tykkää seksistä.
Jos tuo toistuu kovin monen naisen kanssa niin olisiko mahdollista että arki kanssasi ei ihan oikeasti toimi?