Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ikinä saamaan haluamani kaltaista miestä

Vierailija
19.08.2019 |

Miten tyytyä vähempään, siihen ”ihan ok”:hon?
Pitkä suhde takana sellaisen kanssa, joka ei ollut ulkonäöllisesti eikä muutenkaan sellainen unelmieni mies.
En haluaisi taas tyytyä siihen ihan kivaan. En ole vaativa ulkonäön suhteen, mutta kyllähän jokaisella ne omat mieltymyksensä on ja ne mitkä saa sukat pyöriin jaloissa.
Mutta olen nyt huomannut, että selvästikään en saa sellaista miestä kuin haluaisin. Yhden aivan täydellisen kanssa näytti jo lupaavalta, mutta nyt näyttää, että sekin homma kuihtuu kasaan.

Ikää 40v joten ei tässä enää mitkään suuret valikoimatkaan ole. Itse rapistun ja hyvät miehet varattu...
Olenko nyt sitten loppu elämäni yksin?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kunnolliset miehet pariutuu jo ennen kolmeakymmentä. Mikseivät he kelvanneet ap:lle silloin? Turha niiden perään nyt on huudella kun he ovat varattuja. Tai sitten pitää odotella vielä, että heitä vapautuu toiselle kierrokselle. Silloinkin luultavasti katselevat nuorempia ja ap jää taas nuolemaan näppejään.

Siis kelpasi! Mutta ongelma tässä on se, etten minä ole koskaan kelvannut heille. Siis heille, jotka olisivat olleet täysin minuun makuun. Aina pitänyt tyytyä siihen kakkosvaihtoehtoon.

Ap.

Vierailija
22/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi niin amerikkalaiset ja englantilaiset upseerit lähestyvät facebookissa elämäntarinansa kanssa, he ovat luotettavia joten auta heitä raha-asioissa ja saat palkintosi joka sinulle kuuluu <3

--

kappas... vahvistuskoodina 666

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan kelpo parisuhde, ja sukatkin pyörii jaloissa lähes 30 vuoden yhteisen elämän jälkeen.

Siis miehen sukat, lattialla.

:)

Vierailija
24/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajenna reviiriäsi. Ulkomailta saat miehen armaan. Esim. Britannia pullollaan hyviä, komeita miehiä. Mä bongasin yhden paikallisen deittisivuston kautta.

Ei kun pitää olla suomimies.

Ap.

25/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat miehestä? Intohimoisen rakastajan, hienostuneen herrasmiehen, koomikon aineksia omaavan hauskuuttajan, samat uskonnolliset tai poliittiset näkemykset omaavan, bodarin, perheen perustajan vai mitä?

Voisit vähän avata kriteerejäsi ja millainen oli tämä kuihtumaan päin oleva täydellinen tapaus

Ei mulla ole suuria vaatimuksia. Ihan tavallinen kunnollinen mies. Mutta jostain syystä koskaan en saa sitä, jonka haluaisin.

Ap.

Eihän tuo pahalta kuulosta :) Itselläni on hakusessa sellainen ihan tavallinen tasapainoinen suomalainen nainen ja juu, ei löydy :D

Kannattaisiko muuttaa ajattelutapaa, vähän särähtää korvaani mainitsemasi sana "Saa" Vaikka kuinka tämä elo on yhtä arpapeliä niin ei niitä puolisoida kannata saada. Tavallaan itsensä alentaa jos ajattelee saavansa jonkun.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
26/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat miehestä? Intohimoisen rakastajan, hienostuneen herrasmiehen, koomikon aineksia omaavan hauskuuttajan, samat uskonnolliset tai poliittiset näkemykset omaavan, bodarin, perheen perustajan vai mitä?

Voisit vähän avata kriteerejäsi ja millainen oli tämä kuihtumaan päin oleva täydellinen tapaus

Ei mulla ole suuria vaatimuksia. Ihan tavallinen kunnollinen mies. Mutta jostain syystä koskaan en saa sitä, jonka haluaisin.

Ap.

Eihän tuo pahalta kuulosta :) Itselläni on hakusessa sellainen ihan tavallinen tasapainoinen suomalainen nainen ja juu, ei löydy :D

Kannattaisiko muuttaa ajattelutapaa, vähän särähtää korvaani mainitsemasi sana "Saa" Vaikka kuinka tämä elo on yhtä arpapeliä niin ei niitä puolisoida kannata saada. Tavallaan itsensä alentaa jos ajattelee saavansa jonkun.

No tuo kyllä asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Miksi hän ei saa haluamaansa, ei vaan sitä minkä ansaitsee? Miehen pitäisi palvoa maata hänen jalkojensa juuressa, syöttää viinirypäleitä ja pestä jalat iltaisin.

Vierailija
27/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut hyvää miestä. Olisit ollut aikaisemmin liikkeellä.

Mulla oli hyvä mies, jonka kanssa on lapset. Ei vain rakkautta ollut.

Ap.

Lapset tietävät tämän ja se on syy miksi kukaan ei tule katsomaan edes jouluna

Minkälaisia "ihmisiä" täällä on kommentoimassa.

Muilta evätään aina kaikki ja kuvitellaan että tällä luonteella ollaan itse oikeutettuja vaikka mihin. Kuvittelet todella olevasi parempi kuin muut, millä perusteella sinä itse ansaitset yhtään mitään.

Vajaa.😄

Vierailija
28/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No miten se sitten pitäisi sanoa? En minä halua sanoa ”ottaa”, kun en minä sitä miestä tuosta noin vain ota.

Ap.

Vierailija
29/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin tavata mutta vaihda taajuutta että kohtaat sellaisen.. Epätoivo ja pettymys saattaa joskus hiipiä, mutta ne paistavat lävitse paniikkina mahdollisille kumppaniehdokkaillesi (kukaan ei halua epätoivoista ja takertuvaa tyyppiä elämäänsä) ja kannattaa olla sinut itsensä kanssa, jotta viehätät oikeanlaista miestä puoleesi - tasapainoista ja aikuista sellaista. 😊 Helposti joskus viikonloppuna tuollaisia asioita miettii itsekseen.. Aloita harrastus tms. Mitä vaan mikä piristää sua.

Vierailija
30/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en saa haluamaani naista, enkä pysty tyytymään. Olen tämän vuoden aikana luovuttanut asian suhteen, enkä enää esimerkiksi jaksa kiinnittää huomiota ulkonäkööni...Myös baareissa käymiset jäivät.

M33

Vierailija
31/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oli positiivinen ketju. Jo ensimmäiset kommentit suorastaan uhkuivat tsemppihenkeä.

Se on syytä ilmeisesti alkaa keksiä sitä tekemistä seuraavaksi 40 vuodeksi ap:n kanssa.

Vierailija
32/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivälisyytä😉. T: Kohta vapaa M44.

Vierailija
33/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et sä kelpaa, pitäis olla maksimissaan 42v

-aapee

Vierailija
34/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkai vain ajatellut laastaroida itseäsi?

Vierailija
35/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota minut vähäksi aikaa. sen jälkeen muut tuntuvat brad pilteiltä

Vierailija
36/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa valittavia naisia, joilla on pitkä vaatimuslista ja joille mikään ei riitä. Sellainen nainen lentää hwti alkumetreillä pihalle mun elämästä. Mieltymykset on ihan ok, mutta kenessäkään ei ole pelkkiä valoisia ja loistokkaita puolia. Tää elämä ei satu oleen naisten tarpeita tyydyttävää glamouria aamusta iltaan kun on oma elämäkin elettävänä. Onko mielekästä haluta mitään kun jossain vaiheessa tulee pettymään johonkin asiaan kummiskin? Sanot että joku oli "täydellinen", mutta olitkohan itse katsonut peiliin lainkaan? Näin siinä käy, että toisille riittää kyllä vaatimuksia, mutta onko sitten itselläsi varaa joustaa missään?

Minä olen hyväkuntoinen, kohta 30-vuotias mies, pidän kotini siistinä, en polta enkä käytä alkoholia, käyn kirkossa, luen, teen työtä. Kerrot että sul on Ikää 40v. Jos kerran olet umpikujassa, niin katsotko peiliin ensin ja alat pitää itsestäsi, niin alat ehkä tajuta aikuisemmin ympärilläsi olevia ihmisiä. 

37/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No tuo kyllä asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Miksi hän ei saa haluamaansa, ei vaan sitä minkä ansaitsee? Miehen pitäisi palvoa maata hänen jalkojensa juuressa, syöttää viinirypäleitä ja pestä jalat iltaisin.

No kun se menee vähän samaan kategoriaan kuin sana tyytyä tässä asianyhteydessä. Tavallaan ihminen esineellistetään ja ihmiselle annetaan arvo. Jos minulla olisi joskus mielitietty niin varmaankin en ajattelisi että olen saanut hänet, enneminkin ajattelisin että rakastuin, tai elo tahi sattuma sai meidät janoamaan toisiamme.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
38/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkään en saa haluamaani naista, enkä pysty tyytymään. Olen tämän vuoden aikana luovuttanut asian suhteen, enkä enää esimerkiksi jaksa kiinnittää huomiota ulkonäkööni...Myös baareissa käymiset jäivät.

M33

Mäkin olen luovuttanut ainakin "pakonomaisen" etsinnän, mutten anna vaikuttaa sen siihen etten huolehtis itsestäni. Ei kannata mennä ääripäihin... Kyllä naiset pitävät siisteistä miehistä. Baarista voi löytää tai jostain ihan muualta.. Esim. Tapasin viimeksi seurustelumumppanin töiden kautta.

Silmät auki vaan ja itsesäälit romukoppaan, ei ainakaan auta asiaa.. Rento asenne kumppanin tapaamiseen on paras. Syksy starttaa niin ihmiset asettuu taas lomiltaan arjen pariin.

N33

Vierailija
39/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota minut vähäksi aikaa. sen jälkeen muut tuntuvat brad pilteiltä

Minkä ikäinen oletkaan, jos muut tuntuvat jälkeesi pilteiltä?!

Vierailija
40/87 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No miten se sitten pitäisi sanoa? En minä halua sanoa ”ottaa”, kun en minä sitä miestä tuosta noin vain ota.

Ap.

Löydä? Kohtaa? 

Pitkäaikaisena sinkkuna olen joutunut paljon miettimään asiaa ja homma menee minulla nyt näin, että en etsi miestä, koska silloin tulee kaikenlaisia ajatuksia siitä, millainen sen olisi hyvä olla. Toivon kohtaavani IHMISEN, jonka kanssa viihdymme yhdessä niin hyvin, että syntyy halu sitoutua pysyvästi ja tehdä yhteinen elämä.