Tajusin, että mun silmät ei olekaan vain ruskeat. Niissä on vähän myös vihreetä :O
Koko ikäni olen luullut olevani täysin ruskeasilmäinen. Nyt värjäsin hiuksiani vähän vaaleammaksi ja huomasin vihreän värin. Miten tää on mahdollista :O
Kommentit (12)
Englanninkieliset kutsuu tuota silmienväriä hazeliksi. Suomessa on jostain syystä vain kolme väriä.
Mites sie niin tajusit vuosien jälkeen?
Heijastuuko hiuksista vaaleaa? Tai supistuvatko pupillit valossa?
Ei hiusten värjääminen muuta silmien väriä.
Kuparin väri korostaa sinisiä silmiä, vihreät silmät korostuu punertavilla sävyillä jne.
Minulla on sinivihreät silmät ja tietyssä valossa ne näyttävät ihan vihreiltä, toisessa sinisiltä.
Olen myös mielestäni ruskeasilmäinen ja toki myös monen muunkin mielestä. Mutta joskus joku väittää, että silmäni ovat vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös mielestäni ruskeasilmäinen ja toki myös monen muunkin mielestä. Mutta joskus joku väittää, että silmäni ovat vihreät.
Oletko varma että ruskeat eikä vihreät jotka näyttää ruskeilta
En ole varma silmieni väristä vieläkään, vaikka olen keski-ikäinen. Pitääpä mennä peilin eteen katsomaan.
Mulla on ruskeaa ja vihertävää sotkua. Lapsi sanoi joskus että ne on kuin koiranpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruskeaa ja vihertävää sotkua. Lapsi sanoi joskus että ne on kuin koiranpaskaa.
Kai katsoit häntä silmiin ja vastasit että kappas, niinpä onkin. Sinulla on samanväriset.
Tuliko identiteettikriisi?