Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28-vuotiaana miehenä Tinderissä

Vierailija
19.08.2019 |

Kuukauden päivät olen ollut Tinderissä ja tulokset ovat hieman yllättäviä. Tykkäyksiä tulee ihan mukavasti, mutta tein nyt sen huomion, että noin 70% tykkäyksistä on tullut itseäni vanhemmilta naisilta. Ikärajan olen laittanut 24-34v ja oman ikäisiä on loput 30%. Taisi 1/100 matsista olla 25-vuotias.

Olen kuitenkin naamaltani hieman ikäistäni nuoremman näköinen, joten olen hieman yllättynyt näistä lopputuloksista. Enkä halua nyt antaa kuvaa, että valittaisin asiasta, itsehän olen kaikista matcheistäni tykännyt, mutta yllättynyt olen silti. Onko muilla samankaltaisia vai erilaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienihän tuo ikäero on tuohon vanhimpaankin rajaikääsi.

Vierailija
2/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman havainnon olen tehnyt itsekin 28-33v miehenä tinderissä.

Naisetkin ovat vähän ikärasisteja, kerran yksi minua 2v vanhempi nainen (olin 31 ja hän 33) sanoi treffeillä että "omanikäiset miehet näyttää jo aika vanhalta" eli kumpikin sukupuoli yrittää 30 tultua mittariin mielummin vähän niitä nuorempia.

Ikäasetus tinderissä on 20-33v kun olen 33v itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuon ikäisiä naisia Tinderissä vain määrällisesti enemmän. Olen itse 41 ja yleensä naiset jotka tykkäävät ovat vähän nuorempia ja ikähaarukkani on 35-50. 30-40-vuotiaista naisista taitaa olla vähän ylitarjontaa Tinderissä suhteessa vähän nuorempiin tai vanhempiin joista on pulaa.

Vierailija
4/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuon ikäisiä naisia Tinderissä vain määrällisesti enemmän. Olen itse 41 ja yleensä naiset jotka tykkäävät ovat vähän nuorempia ja ikähaarukkani on 35-50. 30-40-vuotiaista naisista taitaa olla vähän ylitarjontaa Tinderissä suhteessa vähän nuorempiin tai vanhempiin joista on pulaa.

Voi olla. Miehistä varmaan 75% keskittyvät noihin alle kolmekymppisiin.

Vierailija
5/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja olisi mies joka kertoisi nuorempien naisten flirttaavan, niin mammojen peukut kääntyisi.

Vierailija
6/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat. Minä 44 vuotias olen kuuminta kamaa yli kymmenen vuotta vanhemmille miehille. Olen myös kuumaa (pano) kamaa nuorille miehille (ei kiinnosta).

Olen hoikka, siro ja muodokas. Urheilen ja se näkyy kropassani. Kasvoiltani olen babyface, ja kauniiksi kehuttu. Silti tosissaan on ne yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet on ne, jotka tosissaan rakastuvat.

Juuri nyt seurustelen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Tinderissä korostuu plus viisikymppisten miesten osuus, ne kaikki etsivät itseään nuorempaa naista. Kuusikymppisiä ei ole ja nelikymppiset miehet haluaa myös nuorempaa.

Vierailija
7/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat saavat seuraa muualta kuin tinderistä.

Vierailija
8/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi tulkita, että sitoutumispelkoiset naiset ovat Tinderissä. Omaa ikäluokkaa oleva on mahdollisesti parisuhdejuttu, joten nuoret eivät uskalla mätsätä sinua, vaan mätsäävät ehkä vanhempia tai sitten itseään nuorempia, koska heidän kanssa voi vain "tapailla" (naida). Siksi sinäkin saat niin paljon mätsejä vanhemmilta. Saisit ehkä paljon myös 18-21 -vuotiailta.

Vierailija
9/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi nyt pieni ole. Harva 34v haluaa jotain poikasta nurkkiinsa.

Vierailija
10/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi nyt pieni ole. Harva 34v haluaa jotain poikasta nurkkiinsa.

En kyllä itse koe muuttuneeni juuri ollenkaan ikävuosien 28-34 välillä. Paperitkin kysyttiin vielä 35 vuotiaana. Henkistä kehitystä en osaa arvioida, mutta kolmenviiden jälkeen tuntuu että olen alkanut taantumaan. 🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan