Tajusin juuri, miksi olen ollut feministi kaikki nämä vuodet
Olen kannattanut kolmannen aallon feminismiä sen radikaali muodossa jo vuosikaidet. Viimekuukausien aikana havahduin unestani ideaan, että mitäpä jos tämä kaikki viha ja feminismin kannatus kumpuaa siitä, että en ole koskaan ollut parisuhdemarkkinoilla mitään haluttua tavaraa, ja näin ollen olen purkanut vihani miehiä kohtaan kannattamalla (sairasta) ideologiaa, jonka taakse olen voinut subjektiivisten miehiin kohdistuvien vihamielisten halujeni vuoksi piiloutua.
Kaikki tämä valkeni minulle vähän aikaa sitten, kun tapasin ihanan miehen käydessäni yhdessä museossa mikä sijaitsee asuinkaupungissani. Tämä mies edusti kaikkea sitä vastaan, mitä olin vuosikaudet kapinoinut. Tutustuin mieheen ja kun huomasin miten mies minusta kiinnostui ja kuinka lämpimästi hän minua kohteli, vihani miehiä kohtaan katosi. Siitä hetkestä lähtien aloimme tapailemaan aktiivisesti.
Sillä hetkellä kun tunsin sen hellyyden ja kosketuksen, tajusin, että olen vihannut miehiä vaan ja ainoastaan sen takia, kun en ole heitä koskaan saanut.
Olen myös katsonut aidan toiselle puolelle, ja tajunnut että ei pelkästään minun sukupuolella ole "ongelmia", vaan niitä ongelmia on myös miehillä, mutta tasa-arvokeskusteluissa näitä ongelmia ei vain oteta huomioon. Tämä kuvottaa minua, kun tajuan miten sairasta ja naiivia sekä miehiä syrjivää ideologiaa minä kannatin.
Onneksi tulin järkiini. Nyt onnellisesti parisuhteessa ihanan miehen kanssa, ex-feministi, nykyinen egalitaristi, onnellinen sellainen. Aion jatkaa miesten ongelmien puolustamista. Näitä asioita ei vain mediassa ja politiikassa tuoda julki, koska feminismi on onnistunut stigmatisoimaan miesten ongelmista puhumisen.
N30
Kommentit (198)
Tämä spämmi on täällä jatkuvasti.
Hieno miehen tekemä provo taas kerran.
2.5/5, oli sentään jonkinlaista yritystä verrattunna normiprovoihin.
Ihana kasvutarina angstisesta misogyynistä inhimilliseksi ja rakastettavaksi ihmiseksi!
Kaikkea hyvää sinulle ja puolisollesi.
Up:pista keikkaa! Mitä ajatuksia teissä herättää arvon kanssapalstailijat?
Ap
Ainakin ulihullu tarttui. Hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keskustele ja kommentoi vaan keskenäsi, niinhän olet tehnyt ketjun alusta saakka 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Feninistit=Isllamisaation ja iiislamin kannattajia, naisten ja lasten oikeuksia vastaan.
-Vain koska vihaamme suomalaista miestä, joka on Suomen vaurauden ja turvallisuuden taannut ja siksi oma mitättömyys purkaantuu miesvihana, joka kohdistuu suomalaiseen mieheen ja suomalaista miestä ärsyyttääkseen kannatetaan mmmusslimimiehiä ja heidän aatettaan, vaikka tiedätään tarkalleen millaista politiikkaa ja uskontoa he harrastavat.
Suomen Feministit eivät ole puuttuneet edes sukupuolielinten silpomisiin, koska se on mmmmuslimimiehen oikeus saada sukupuolielimet silvottu kiinni ommeltu lapsivaimo.
Suomen feministit on rrrrasisteja maahaanmuuttajanaisia kohtaan, heille ei suoda MITÄÄN oikeuksia, joita feministeillä itsellään on.
-Jos joku suomalaisimies pakottaisi naisensa pukeutumisen, pakottaisi olemaan kotona ja kohtelisi kuin koiraa, olisi täälä kauhea itku ja raivo ja miehen nimeä leviteltäissin kuvan kera joka ainoalla palstalla.
Näin. Feministit uskaltaa urputtaa suomimiehille, mutta ei näille kunnianmiehille.
Tasa-arvossahan on kyse pohjimmiltaan hyvin yksinkertaisesta jutusta. Miten saadaan naiset pois naisvaltaisilta aloilta? Jos noihin olisi vähemmän tunkua, palkat nousisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Feninistit=Isllamisaation ja iiislamin kannattajia, naisten ja lasten oikeuksia vastaan.
-Vain koska vihaamme suomalaista miestä, joka on Suomen vaurauden ja turvallisuuden taannut ja siksi oma mitättömyys purkaantuu miesvihana, joka kohdistuu suomalaiseen mieheen ja suomalaista miestä ärsyyttääkseen kannatetaan mmmusslimimiehiä ja heidän aatettaan, vaikka tiedätään tarkalleen millaista politiikkaa ja uskontoa he harrastavat.
Suomen Feministit eivät ole puuttuneet edes sukupuolielinten silpomisiin, koska se on mmmmuslimimiehen oikeus saada sukupuolielimet silvottu kiinni ommeltu lapsivaimo.
Alapeukuttaneet, miksi alapeukku, kaikki on totta:
-Feministit kannattaa tulijoiden omaa kulttuuria ja uskontoa ja kaikki tiedämme millaista se on, naisten alistamista.
-Feministit eivät ole sanallakaan sanoneet koskaan misssään silpomisista, päinvastoin kannattavat sitä vaikenemalla asian pois silmistä.
_Koska feministit kannattaa tulijoiden omaa uskontoa ja kulttuuria, joiden tietävät olevan naisia alistava, tarkoittaa se sitä samalla, että he kannattavat maahaaanmuuttajanaisten alisteista asemaa mieheen nähden.
Kaikki juurikin sitä vastaan, mitä feminismi esittää olevansa.
Nykyfeministit eivät ole feministejä, ovat sen toiminnallaan näyttäneet.
Jos jonkun muun käytös vaikuttaa täysin käsittämättömältä, on olemassa varsin suuri mahdollisuus että sinä olet se joka on käsittänyt jonkun asian väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No että olipas surkea provo. Feminismin ei todellakaan kuulu tulla määritellyksi ääriliikkeiden perusteella.
T. Feministinainen joka on naimisissa feministimiehen kanssa
Tämähän on totta, oli provo tai ei. Jos joku on eri mieltä asiasta, niin olisi mukava kuulla faktoilla perusteltu mielipide. Faktoilla en tarkoita jokaisen omia henkilökohtaisia faktoja eli mutua, tämä kun on monelle niin epäseltävää.
Ei olla kovinkaan huolestuneita kadonneista ruskeista tytöistä ainakaan. Kouluissa vaan tuota hieman olankohautuksella kummeksutaan, mutta se häipyminen kai kuuluu asiaan.
Hieno teksti. Samaa ajatellut. Nyt kaipaan sitä miestä jota vihasin ja jolle olin feminismin vallassa täysi hirviö.
Ei ota takasi ei. Eikä mun feminismi ole niin kadonnut ettenkö taas olisi hirviö. Eli ei minulle mitään.
Kiva juttu aloitus. Täydet pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No että olipas surkea provo. Feminismin ei todellakaan kuulu tulla määritellyksi ääriliikkeiden perusteella.
T. Feministinainen joka on naimisissa feministimiehen kanssaHienosti olet saanut miehesi remmiin. Kestikö kauan käännyttää miehesi betaksi? Oliko tämä ehto parisuhteellenne? Feminismin tarkoitus on tehdä miehistä alistuvia, tottelevaisia ja helposti muokattavissa olevia beta-miehiä, jotka sitten tanssivat omien feminististen (sairaiden) intressien valossa.
Tiedän läpikotaisin kaltaisesi ihmiset, olet tekopyhä.
Ap
Olet hieno mies, ap.
5/5