Pienikokoinen mies ja ylipainoinen iso nainen, mitä ajatuksia herättää?
Olen ollut pitkään sinkku. Varmaan huono itsetuntoni ja myös reipas ylipaino vaikuttavat siihen, etten ole löytänyt kumppania. Nyt olen kirjoitellut mukavan miehen kanssa, mutta ongelma on, että mies on selvästi minua pienikokoisempi. En ole vielä uskaltanut tavata tämän vuoksi.
Onko tässä mahdollisuutta suhteeseen? Minua nolottaa olla niin selvästi miestä isompi. Kaikki aiemmat miesjuttuni ovat olleet isokokoisten miesten kanssa. Herättääkö tällainen epäsuhta muissa ihmisissä kummastusta tai huvittuneisuutta? Miten oppisin hyväksymään kokoeron?
Kommentit (50)
Mä olin hoikka ja mies lihaksikas kun tavattiin. Nyt olen lihonut ja mies laihtunut, ollaan just sellainen hassu pari joita itse kummastelin. Mies minua myös 10cm lyhyempi.
Mies ei halua enää salille palata, ei kai auta kuin itse laihduttaa etten tuntisi oloani niin hölmöksi rinnallaan. Rakastan kuitenkin, haluaisin varmaan enemmän jos treenaisi taas. Sellaista se on, elämä.
Itsekin olen isokokoisena naisena seurustellut joskus pienen (=lyhyen ja hintelän) miehen kanssa. Pituutta enemmän itseäni häiritsi miehen hentous. Häntä varmaan häiritsi läskiyteni. Varmaan oltiin "samalla viivalla" - siis molemmat niitä vähemmän haluttuja seurustelumarkkinoilla.
Ensimmäisenä tulee siis mieleen tuo, että olette molemmat kakkoskastia ja päätyneet tyytymään toisiinne - mikä ei tarkoita etteikö suhde voisi toimia.
Ja anteeksi, ei pahalla, mutta minun eka mielikuvani on tuo.
Mielelläni näkisin enemmän pareja missä nainen on huomattavasti pidempi :) "mediassa" ei koskaan näy, enkä ole koskaan lukenut mitään artikkelia ainakaan Suomeksi missä joku nainen suorastaan ylistäisi myös pienempiä miehiä.
Näissä Bachelorette ohjelmissa sun muissa ensimmäinen kommentti on aina tyyliin "ai huh, mä pelkäsin että olisit lyhyt! ihanaa ku oot noin pitkä!" jne. Masentavaa kuinka yksipuolista kaikki tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Pienillä miehillä on usein iso varustus.
Tämä on ihan totta. Olen kuullut kerran jopa lääkärin toteavan tämän. Muistan myös hauskan tapahtuman kerran saunassa. Saunaan tuli 162cm mies joka puhui änkyttäen. Tiedän tämän miehen etäisesti. Kaikki kuulemma tuijottivat suuauki saunassa kun tämä pieni mies kiipesi ylälauteille melkein pringlespurkin paksuinen ja hk blöö pituinen muna heiluen. Eräs mies joka oli myös tuolla saunassa on todennut jälkeenpäin, että häntä pelottaa kun tämä mies ''pikku''mies tulee samaan aikaan saunaan.
Itse olen 170/77 nainen ja mies 170/65. Tykkään että mies on pienempi, siinä on jotain tosi kiihottavaa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän noita pariskuntia välillä.
Hoikka mies ja laajapohjainen hallitus.
Antaa palaa vaan!
Hyvin sanottu!
Laapohjainen hallitus! 😂
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen isokokoisena naisena seurustellut joskus pienen (=lyhyen ja hintelän) miehen kanssa. Pituutta enemmän itseäni häiritsi miehen hentous. Häntä varmaan häiritsi läskiyteni. Varmaan oltiin "samalla viivalla" - siis molemmat niitä vähemmän haluttuja seurustelumarkkinoilla.
Ensimmäisenä tulee siis mieleen tuo, että olette molemmat kakkoskastia ja päätyneet tyytymään toisiinne - mikä ei tarkoita etteikö suhde voisi toimia.
Ja anteeksi, ei pahalla, mutta minun eka mielikuvani on tuo.
No onpas negatiivinen tapa ajatella. Itse olen pitkä ja lihava nainen, ja asun yhdessä lyhyen ja hoikan miehen kanssa. Seurustelumarkkinoilla olemme varmasti molemmat keskimäärin vähemmän haluttua kamaa, mutta sillä ei ollut mitään tekemistä meidän rakkaustarinamme kanssa. Olemme vain molemmat sen verran avaramielisiä ja aitoja persoonia, että meille kumppanuudessa merkitsevät ihan muut asiat kuin ulkokultaisten sosiaalisten sääntöjen noudattaminen. Meillä on hurjan kivaa ja ihanaa yhdessä.
Olen 171/92 ja mies 179/75. Hyvin ollaan pärjätty ja hyvin sujuu seksikin. Erittäin hyvin.
Tulee mieleen Pirkko Jaakolan runo: "Puksipensaassa rakastaa ihana merimies lihavaa naista".
Sääli miehen puolesta. Päälle ei pääse ja alle ei tohdi mennä 😂
Vierailija kirjoitti:
Sääli miehen puolesta. Päälle ei pääse ja alle ei tohdi mennä 😂
Ei kai kukaan pakota miestä olemaan tuollaisessa suhteessa?
Hittoako se kellekään kuuluu kenen kanssa seurustelet. Jos kemiat kohtaa niin anna mennä vaan!
Itse olen myös lihava ja pitkä nainen, miesystävä hoikka ja lähes 10cm lyhyempi. Ehkä näytämme jonkun mielestä hassulta yhdessä, mutta entäs sitten? Ei se ole meiltä pois :)
Tää nykypäivän ulkonäkökeskeisyys on jotain ihan käsittämätöntä. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka on "kultaa ulkopuolelta mutta p*skaa sisältä".
Mulla tulee väkisinkin mieleen että mies kiihottuu siitä kun melkein tukehtuu seksissä läskien alle. Jokainen pano on jännittävä kun ei koskaan tiedä päättyykö se tukehtumiseen vai orkkuun.
Naapurissa asui lapsuudessani pariskunta, pieni kuivakka mies ja iso lihava nainen. En voinut olla kuvittelematta, miten mies "uppoaa" naiseensa tietyissä tilanteissa. 😳
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen elokuva "Liian paksu perhoseksi". Mutta sen lisäksi jos näen tuollaisen "epäsuhtaisen parin", ajattelen lähinnä että nuo rakastavat toisiaan ihan oikeasti kun eivät juutu siihen miten asioiden pitäisi yleisen käsityksen mukaan olla.
Minulle tulee aina mieleen, että se lihava on lihonut suhteessa ja se toinen on tyytymätön suhteen nykytilaan.
Vierailija kirjoitti:
Pienillä miehillä on usein iso varustus.
Ei ole. Se on vain yllättävän näky silloin, kun mies on pieni. Jää siis mieleen ja siksi tuollainen urbaani legenda on syntynyt. Lisäksi pienessä vartalossa saman kokoinen näyttää isommalta kuin isossa vartalossa.
Ihan rehellisesti en ajattele yhtään mitään. Mua ei vittuakaan kiinnosta kenen kanssa joku on ja mistä syystä. :D