Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienikokoinen mies ja ylipainoinen iso nainen, mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
19.08.2019 |

Olen ollut pitkään sinkku. Varmaan huono itsetuntoni ja myös reipas ylipaino vaikuttavat siihen, etten ole löytänyt kumppania. Nyt olen kirjoitellut mukavan miehen kanssa, mutta ongelma on, että mies on selvästi minua pienikokoisempi. En ole vielä uskaltanut tavata tämän vuoksi.

Onko tässä mahdollisuutta suhteeseen? Minua nolottaa olla niin selvästi miestä isompi. Kaikki aiemmat miesjuttuni ovat olleet isokokoisten miesten kanssa. Herättääkö tällainen epäsuhta muissa ihmisissä kummastusta tai huvittuneisuutta? Miten oppisin hyväksymään kokoeron?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui lapsuudessani pariskunta, pieni kuivakka mies ja iso lihava nainen. En voinut olla kuvittelematta, miten mies "uppoaa" naiseensa tietyissä tilanteissa. 😳

Hyvin uppoaa. Mieheni on isomunainen vaikka pieni onkin ja oli taas aika villi viikonloppu.

Vierailija
42/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin exäni kanssa semmoinen pari. Fyysisesti sovittiin yhteen, henkisesti ei.

Iso mela oli tosiaan exällä ja paneminen sujui kiloistani huolimatta.

Sama muuten, mutta mela oli keskikokoinen.

Oltiin saman pituisia, mutta ex-poikaystävä painoi silloin 45 kg.

Hän näytti aika laihalta vaatteet päälläkin. Ei tietääkseni silti ollut syömishäiriötä.

Kova laskettelemaan ja metsästämään, tupakkaakin taisi kulua.  

Seurustelun loppumiseen eivät vaikuttaneet ympäristö- tai sosiaaliset tekijät. 

Kuten yllä, fyysisesti sovittiin yhteen, mutta henkisesti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli miehen puolesta. Päälle ei pääse ja alle ei tohdi mennä 😂

On sulla ihme luulot.

Kyllä minä olin munan päälläkin, ja lähetyssaarnaaka-asento onnistui laihan ja ketterän kanssa ihan hyvin.

Vierailija
44/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulee ekana mieleen-että rouva on syönyt kaikki lasten vanukkaat..

Vierailija
45/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskuntani on suurin piirtein yhtä pitkiä, mies saattaa olla sentin tai pari lyhyempi ja nainen painaa parikymmentä kiloa enemmän. 

Vierailija
46/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm miehellä se 15 senttinen muna näyttää suuremmalta kuin 180 pituisella miehellä.

Ap tiedoksi, että olet hävinnyt pelin, jos mietit mitä muut ajattelee.

Vierailija
47/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen elokuva "Liian paksu perhoseksi". Mutta sen lisäksi jos näen tuollaisen "epäsuhtaisen parin", ajattelen lähinnä että nuo rakastavat toisiaan ihan oikeasti kun eivät juutu siihen miten asioiden pitäisi yleisen käsityksen mukaan olla.

Minulle tulee aina mieleen, että se lihava on lihonut suhteessa ja se toinen on tyytymätön suhteen nykytilaan.

Miksei se lihonut voisi olla se tyytymätön ja lihonut siksi?

Turvallisinta pariutua vähän pläskinä niin ei ainakaan tuota pettymystä lihomalla.

Vierailija
48/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää takkoo päin sitä kato doggistaililla hei! Prööt! Prööt! Prööt! Prööt! Prööt!

Vierailija
49/50 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen isokokoisena naisena seurustellut joskus pienen (=lyhyen ja hintelän) miehen kanssa. Pituutta enemmän itseäni häiritsi miehen hentous. Häntä varmaan häiritsi läskiyteni. Varmaan oltiin "samalla viivalla" - siis molemmat niitä vähemmän haluttuja seurustelumarkkinoilla. 

Ensimmäisenä tulee siis mieleen tuo, että olette molemmat kakkoskastia ja päätyneet tyytymään toisiinne - mikä ei tarkoita etteikö suhde voisi toimia.

Ja anteeksi, ei pahalla, mutta minun eka mielikuvani on tuo.

No tämä. Tuttavapiirissä on eräs tällainen pariskunta, ja tämä on kyllä yleinen mielikuva. Tässä parissa tuo hento mies oli vielä tullut monelle sinkkutytölle vastaan Tinderissä noin vuoden ajan ennen kuin tämä pariskunta tapasi. Eli mies oli jo pitkään yrittänyt löytää seuraa ja tämä ylipainoinen leidikin oli aika epätoivoinen tapaus.

MUTTA. Ovat ilmeisen tyytyväisiä yhdessä. Lähtökohdat voivat olla mitä vaan ja muut ihmiset ajattelevat vaikka mitä, mutta tärkeintähän on se, miten pariskunta itse toisiinsa suhtautuu. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Vierailija
50/50 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häirinnyt flavicia ecclestoneakaan  itse himoitsen isoja itseä pitempiä seksuaalisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän