Pienikokoinen mies ja ylipainoinen iso nainen, mitä ajatuksia herättää?
Olen ollut pitkään sinkku. Varmaan huono itsetuntoni ja myös reipas ylipaino vaikuttavat siihen, etten ole löytänyt kumppania. Nyt olen kirjoitellut mukavan miehen kanssa, mutta ongelma on, että mies on selvästi minua pienikokoisempi. En ole vielä uskaltanut tavata tämän vuoksi.
Onko tässä mahdollisuutta suhteeseen? Minua nolottaa olla niin selvästi miestä isompi. Kaikki aiemmat miesjuttuni ovat olleet isokokoisten miesten kanssa. Herättääkö tällainen epäsuhta muissa ihmisissä kummastusta tai huvittuneisuutta? Miten oppisin hyväksymään kokoeron?
Kommentit (50)
Kyllä noita pareja näkyy. Ei sillä ole estettä jos pienikokoinen hyväksyy sen ison ja toistepäin. Itse olen jopa kateellinen kun näen hoikkia/normaalikokoisia miehiä isojen naisten kanssa. Itsellä surkea itsetunto vaikka olen ns normaalikokoinen, mutta rasvaprosenttia kuitenkin on esim. vatsamakkarat.
No jos silla miehella ei siita ole ongelmaa, niin miksi sulla pitaisi olla. :)
Ma olen kanssa kymmenisen kiloa painavampi kuin mun mies, olen 170cm/82kg.
Mies on 184cm/72kg, eli hoikka.
Olisit ylpeä itsestäsi että saat pokattua hoikankin miehen.
Luuletko että "rumat" miehet miettivät tuommoisia jos saavat kulkea kaunis nainen käsipuolessaan?
No jos oot jo sadan alla ollut nii liekö tuolla väliä. Levität vaan että ulottuu sisään
Herättää semmoisen mielikuvan, että kun se valtava nainen istuu naamasi päällä niin miten saat henkeä?
Olen itse ylipainoinen nainen, mutta rehellisesti sanon, että kyllä tuollainen pariskunta herättää hilpeyttä. Minua nolottaisi liikkua kaupungilla pienen miehen kanssa. Ja ajatus seksistä jonkun pikku laiheliinin kanssa ei houkuta. Sori, tämä on vain minun mielipiteeni.
Aattelen harrastaako ne 69 seisovilteen, mutta väärinpäin eli että nainen kääntää miehen ylösalaisin ilmassa.
6 <-- nainen ja 9 <--- mies.
Pienillä miehillä on usein iso varustus.
treffit kirjoitti:
No jos silla miehella ei siita ole ongelmaa, niin miksi sulla pitaisi olla. :)
Ma olen kanssa kymmenisen kiloa painavampi kuin mun mies, olen 170cm/82kg.
Mies on 184cm/72kg, eli hoikka.
Olet kuitenkin selvästi miestäsi lyhyempi. Mielestäni tuo kokoero ei samalla lailla näy.
En kehtaa laittaa tähän mittoja, mutta olen siis miestä selvästi lihavampi ja myös pitempi. Jos mies olisi minua pitempi, mutta hoikka, ei se häiritsisi lainkaan samalla lailla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on ihan roskaa. Keskimäärin menee niin, että mitä isompi mies, sitä isompi vehje. Toki poikkeuksia löytyy.
Mä olen miestäni 40kg lihavampi ja 7cm pitempi. Ei kukaan ole mitään ääneen ainakaan sanonut. Ollaan oltu kauan yhdessä ja lapsikin meillä on.
Varmasti vetäisee kun pukille pääsee
Toi on yksilöllistä, että minkä näköinen ja muotoinen ihminen miellyttää. Vaikka mies tykkäisi vähän muhkummasta, ei se tarkoita, että AP:n pitäisi tykätä hippiäismiehestä. Joskus ulkonäkömieltymykset ei vaan natsaa. Kannattaa miettiä, että haluatko oikeasti seksiä miehen kanssa. Se on kuitenkin iso osa suhdetta, ja halua ei voi pakottaa. Jos ei halua miestä, niin ei sille vaan voi mitään, vaikka johtuisi ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Herättää semmoisen mielikuvan, että kun se valtava nainen istuu naamasi päällä niin miten saat henkeä?
Mun mies haluaa tätä joka päivä koko ajan ärsyttävyyteen saakka ja mietin ihan samaa. Painan 120 kg ja mies on pieni luikku. Hulluna tuntuu olevan.
Näkeehän noita pariskuntia välillä.
Hoikka mies ja laajapohjainen hallitus.
Antaa palaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on ihan roskaa. Keskimäärin menee niin, että mitä isompi mies, sitä isompi vehje. Toki poikkeuksia löytyy.
Eipä muuten mene noinkaan. Miehen lyhyydestä ei voi määritellä mitenkään peniksen kokoa, vaikka onkin totta että pitemmillä miehillä on keskimäärin kookkaampi varustus, sillä kaikkien kehonosien mittasuhteet tietysti kasvavat suhteessa pituuteen. Lyhyiden kanssa homma ei kuitenkaan mene noin, vaan penis säilyy yleensä ihan keskikokoisena kuten ns. normaaleilla keskipituisilla miehillä. Pieniä peniksiä ja mikropeniksiä löytyy jokaisesta pituuskategoriasta, kuten myös niitä valtavia jöötejä. Peniksen normaalimitta kehittyy suurimmalle osalle miesväestöä, mukaan luettuna pitkät ja lyhyet miehet.
alle ei uskalla
päällä ei pysy
takaa ei yllä
Minä olin exäni kanssa semmoinen pari. Fyysisesti sovittiin yhteen, henkisesti ei.
Iso mela oli tosiaan exällä ja paneminen sujui kiloistani huolimatta.
Tulee mieleen elokuva "Liian paksu perhoseksi". Mutta sen lisäksi jos näen tuollaisen "epäsuhtaisen parin", ajattelen lähinnä että nuo rakastavat toisiaan ihan oikeasti kun eivät juutu siihen miten asioiden pitäisi yleisen käsityksen mukaan olla.