Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yhden illan nainen antoi painaa paljaalla.

Vierailija
19.08.2019 |

Kortonkeja olin varannut mukaan kun lähdin baariin. Sieltä yllättäen löytyikin sitten nätti nainen, jonka kanssa ilta päättyi hänen asunnolleen ja sänkyyn. Ei edes kysellyt kortonkien perään, vaan paljaalla sai painaa loppuun saakka.
Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen itse, että jos tietäisin tai edes epäilisin itselläni jotain tautia, en ilman kumia työskentelisi. En kyllä ollut varma hänen tilaanteestaan tautien suhteen, mutta olen aika rohkea kaveri tekemään kaikenlaista.
Oli jo ehkä seitsemäs- tai kahdeksas nainen tässä parin vuoden sisällä joka päästi paljaalla sisään. Kumia vaadittu vaan parissa muussa tilanteessa.
Onhan se kivempaa paljaalla, varmaan molempien mielestä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoithan sinäkin paljaalla!

Saat nyt sitten pelätå tautien lisäksi kutsuja isyystesteihin.

Vierailija
62/67 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paljaalla mikäli nainen on anteliaalla tuulella. Aika monet ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran painanut eka iltana paljaalla pari tuntia tapaamisen jälkeen. Nainen on vaimoni. Vaimo sanoi ettei niin ole tapahtunut kuin pari kertaa.

Kerran 15 vuoden jälkeen kiimaisena paljasti antaneensa kaikkien panna paljaalla loppuun asti ja kumppaneitakin oli viisi kertaa enemmän kuin ensin sanoi.

Minua tieto kiihotti ja kiihottaa edelleen.

Siis ensitapaamisesta alkaen selvää vaimomateriaalia. 

Vierailija
64/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättärelläni oli aikoinaan kolme mahdollista isäehdokasta tyttärelleen.

Tämä 90 luvulla.

Ei ne naiset aina totuutta sano kun ehkäsystä puhutaan.

Ja kun ikää alkaa tulemaan ja sinkulla vauvakuume niin kaikkea voi tapahtua.

Vierailija
65/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kuppa leviää, kun tyhmiä miehiä riittää. 

Vierailija
66/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sinkkuna ollessa kertyi yhden illan tapaamisia useita kymmeniä ja todella harvoin nainen vaati kumia. Itse kyllä kyselemättä sitä käytin. Joskus oli myös naisia jotka sanoi että älä laita kumia, haluaa paljaalla. Ja sitten niitä nuoria, vähän pyörejähköjä tyttöjä jotka ilmoitti heti alkuun että kumeja ei tarvita..

Vierailija
67/67 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juki kirjoitti:

En nykypäivänä uskaltaisi yhden illan juttuja ilman suojausta panna. Naisilla on nykyään, niin paljon ollut kumppaneita, että aika iso riski on saada joku pysyvä muisto taudin muodossa. Ei ole kondyloomat, herpekset sun muut kovin kivoja kantaa sen vuoksi, että tuntuu paremmalta.

Naisella on voinut olla yksi mies joka on pettänyt naisen tietämättä ja nainen saanut tietämättään jonkun taudin eikä ole oireita. Typerää ulista, että kaikilla naisilla on paljon kumppaneita. Ja miksi mietit vain naisten useita kumppaneita? Yhtälailla joillakin miehillä on useita kumppaneita, pannaan paljaalla ja levitetään tauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan