Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yhden illan nainen antoi painaa paljaalla.

Vierailija
19.08.2019 |

Kortonkeja olin varannut mukaan kun lähdin baariin. Sieltä yllättäen löytyikin sitten nätti nainen, jonka kanssa ilta päättyi hänen asunnolleen ja sänkyyn. Ei edes kysellyt kortonkien perään, vaan paljaalla sai painaa loppuun saakka.
Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen itse, että jos tietäisin tai edes epäilisin itselläni jotain tautia, en ilman kumia työskentelisi. En kyllä ollut varma hänen tilaanteestaan tautien suhteen, mutta olen aika rohkea kaveri tekemään kaikenlaista.
Oli jo ehkä seitsemäs- tai kahdeksas nainen tässä parin vuoden sisällä joka päästi paljaalla sisään. Kumia vaadittu vaan parissa muussa tilanteessa.
Onhan se kivempaa paljaalla, varmaan molempien mielestä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä Suomi-pojille nostaa hattua, nuorena oli jonkin verran niitä yhden illan suhteita, ja ihan poikkeuksetta kaikki itse ottivat kumin esiin. Ei edes tarvinnut erikseen kysyä. Kerran olin yhden herrasmiehen kotona, ja oltiin sohvalla jo kiehnattu ja riisuuduttu, mies lähti hakemaan kortsua ja minä pylly pystyssä jo odottelin. Niin ihmettelin, mitä se mies takana enää empii, sitten mies sanoi että nää kortsut on kuule vanhentuneita ja minä siihen että no haittaako se. Tämä vähän vanhempi herrasmies sitten valisti, että kumi voi murentua tyystin seksin yhteydessä, että hänelle on pari kertaa niin käynyt vanhentuneen kumin kanssa, eikä tee niin enää. Jatkoimme sitten suulla ja käsillä siitä eteenpäin maaliin saakka :) Kymmenen pistettä tälle herrasmiehelle!

Vierailija
42/61 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyrin panemaan useinkin paljaalla vaikka kortsutkin on mukana. Täytyis vaan löytää sellainen kortsu joka ei vie tuntoa. Ulkomaan reissuillakin usein tahtoo tositilanteessa kortsu jäädä ku veri pakkautuu alapäähän että järjestä viis. Sitten saa jännätä seuraavaan tarkastukseen 3 kk jotta tulokset luotettavia.. Tähän mennessä on selvitty yhdellä kondyloomalla joka hoitui antibiootilla kuntoon. Pelottavaa on aina käydä tarkastuksissa.

Ei ole olemassa kondyloomaan purevaa antibioottia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko antaa, jos ei haluu jäädä ilman. 

Kun sitä joskus harvoin pääsee ulos yksin ilman äijää ja jos sattuu kiva mies ja tilaisuus tarjoutuu, niin ei siinä vaiheessa enää paluuta, vaan himot ne vie meitä naisiakin. Jos mies on siisti ja myös varattu, niin annan tulla paljaalla, kun ettehän te miehet kumminkaan haluu kortsua käyttää, jos huomaatte sormukset naisen nimettömässä.

Kait se on jossain alkugeeneissä, kun haluatte päästä toiselle varattua vakoa siementämään. Jotkut kyllä lupaa laittaa kortsun, tai vetää ajoissa ulos, mutta yleensä se jää lupaukseen. No suihkulla sitte huljutellaan vieraan miehen spermat ulos ennen kotiin menoa.

Vierailija
44/61 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Kun sitä joskus harvoin pääsee ulos yksin ilman äijää ja jos sattuu kiva mies ja tilaisuus tarjoutuu, niin ei siinä vaiheessa enää paluuta, vaan himot ne vie meitä naisiakin. Jos mies on siisti ja myös varattu, niin annan tulla paljaalla, kun ettehän te miehet kumminkaan haluu kortsua käyttää, jos huomaatte sormukset naisen nimettömässä.

Kait se on jossain alkugeeneissä, kun haluatte päästä toiselle varattua vakoa siementämään. Jotkut kyllä lupaa laittaa kortsun, tai vetää ajoissa ulos, mutta yleensä se jää lupaukseen. No suihkulla sitte huljutellaan vieraan miehen spermat ulos ennen kotiin menoa.

Lämpimällä suihkulla saat spermat vain entistä tehokkaammin jämähtämään sisälle. Siinä kun on kumma piirre, lämmin neste saa sen takertumaan.

Vierailija
45/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus viestiketjun aloittajalle.

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
46/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mikäs siinä, en itsekään ole kondomia miehiltä vaatinut.

Jos miestä ei yhtään kuumota, että ennen häntä olen harrastanut paljaalla seksiä mm. nistin kanssa jolla on C-hepatiitti, niin siitäkö vaan.

Omalla vastuulla.

Riski saada c-hepatiitti seksin välityksellä on häviävän pieni. Käytännössä mahdoton saada. Tarvitaan verikontakti ja harvemmin molemmilla on vuotavaa haavaa sukupuolielimissä. Kuukautiset ei ainakaan nasella vaikuta vaikka miehellä cee olisikin, toisinpäin en tiedä? Tuskin ellei miehellä sitä vuotavaa haavaa ole vehkeissä.

Tyhmää silti ap:n jakaa itseään paljaalla. Itsekin tuota kieltämättä nuorena harrastin ja miehiä varmaan lähempänä 100 kuin 50:ta. Herpeksen olen saanut riesakseni. Muilta taudeilta olen ihme kyllä välttynyt. Herpeksestä olen kertonut aina ja yllättävän monelta kumppanilta se on löytynyt myös! Voisi melkein sanoa että joka kolmannelta. Yhden abortin olen myös tehnyt eli raskauden riski on aina olemassa ja on myös niitä naisia joilla kello tikittää ja otolliseen aikaan ovat baarissa liikkeellä...

Vierailija
47/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy kyllä Suomi-pojille nostaa hattua, nuorena oli jonkin verran niitä yhden illan suhteita, ja ihan poikkeuksetta kaikki itse ottivat kumin esiin. Ei edes tarvinnut erikseen kysyä. Kerran olin yhden herrasmiehen kotona, ja oltiin sohvalla jo kiehnattu ja riisuuduttu, mies lähti hakemaan kortsua ja minä pylly pystyssä jo odottelin. Niin ihmettelin, mitä se mies takana enää empii, sitten mies sanoi että nää kortsut on kuule vanhentuneita ja minä siihen että no haittaako se. Tämä vähän vanhempi herrasmies sitten valisti, että kumi voi murentua tyystin seksin yhteydessä, että hänelle on pari kertaa niin käynyt vanhentuneen kumin kanssa, eikä tee niin enää. Jatkoimme sitten suulla ja käsillä siitä eteenpäin maaliin saakka :) Kymmenen pistettä tälle herrasmiehelle!

Suulla! No ihan sama sitten olisi ollut panna paljaalla. Vai ainoastaan raskauttako niillä kortsuilla ehkäistään?

Vierailija
48/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kotona kulmakarvat nousisivat jos kapakkaan lähtiessä sullottaisi kortsuja laukkuun tai kukkaroon. Jotenkin kuvittelisin että moni nainen joka antaa paljaalla on jo parisuhteessa, ja sitä kautta ei kanna kumia mukana. Sama varmasti monella miehellä.

Tämä toki vain puhdasta arvailua

Vierailija
49/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Upeaa kuulla naisenkin näkökulmaa asiaan. Ajatuksia kun ei voi lukea. Voi vain tulkita ympäristöä ja tapahtuneita asioita. Ristiriitahan koko ajan on ollut, kun puheet ja teot ovat kovin erilaisia. Sitä ap:kin todennäköisesti haki takaa ja myös minä itsekin olen ihmetellyt. Tiedän, mitä itse miehenä ajattelen ja miten olen tositilanteissa toiminut. Olen toiminut juuri niinkuin sinä kirjoitit. Kun nainen on siinä ollut himokkaana saatavilla, eikä pyydä ehkäisyjä, eikä mainitse mitään mitä saa tehdä tai ei saa tehdä, tapahtuu asiat luonnikkaasti ja juuri sillä niin sanotusti tyhmimmällä mahdollisella tavalla. Paljas suojaamaton elin liukuu koloon ja loppujenlopuksi sinne päätyy siemenetkin. Miehenä kyseessä tosiaan on jokin alkukantainen vietti, koska myönnän, että se lasti päätyy sinne aivan tietentahtoen ”hälläväliä, antaa mennä”-asenteella. Silloin terve järki on yksinkertaisesti kytkeytynyt pois. Voin miehenä sanoa, että se kytkeytyy pois suunnilleen siinä kohdin kun se paljas terska on siinä aukon suulla.

Kuitenkin kun näitä palstoja lukee, on hämmentynyt fiilis. Täällä naiset on ilmeisesti kirkosta suoraan tulleita. Kellään ei jalat aukea, ja kaikki ovat viimisenpäälle vastuullisia. Samoin tuntuu olevan miehetkin. Kuitenkin taas kerran käytännön tosielämässä tilanteet ollu ihan erilaisia. Kyllä ne naisetkin jalkansa avannut on, todella helposti. Yhtä helposti kun minä sauvani sisään oon työntänyt, on myös auennut se paikka mihin sen oon työntänyt. Tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kokemusta on teini-ikäisenä teini-ikäisistä aina varttuneisiin akateemisen kypsiin naisiin. Enkä kyllä itsekään mikään pubien asiakas ole.

Kiitos siis sinulle kun valaisit tilannetta. En ole koskaan pitänyt naisia tyhminä. Enkä itseäni. Mutta sinä valaisit asiaa ilmiönä. Sama ilmiö naisella kuin minulla miehenäkin. Se jokin vietti vain sillä hetkellä kytkee terveen järjen pois ja sitten vain mennään eikä meinata. Luonnollista.

Vierailija
50/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Kyllä ne siittiöt ja taudit on jo kerennet matkalle ennen huljuttelua....

Vierailija
51/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Kyllä ne siittiöt ja taudit on jo kerennet matkalle ennen huljuttelua....

Eiköhän tuossa vaan pidetä huoli siitä ettei mies ihmettele liukasta menoa.

Vierailija
52/61 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta. Naiset haluaa ilman kortsua. Kerran laitoin kumin niin tokas että kyl ilmankin voi olla.

Vierailija
53/61 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kotona kulmakarvat nousisivat jos kapakkaan lähtiessä sullottaisi kortsuja laukkuun tai kukkaroon. Jotenkin kuvittelisin että moni nainen joka antaa paljaalla on jo parisuhteessa, ja sitä kautta ei kanna kumia mukana. Sama varmasti monella miehellä.

Tämä toki vain puhdasta arvailua

Sinkkuna en ottanut kortsuaja tarkoituksella, mutkaan koska jos niitä ei ollut niin sai paljaalla. (ei fiksua tiedä)

Kertaakaan ei jäänyt panematta kortsun puutteen takia, joko naisella oli kumi tai yleensä oltiin ilman.

Vierailija
54/61 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin salarakkaalleni piparia ilman kumia. Sen verran aina kiima päällä kun nähtiin ettei ehditty ajattelemaan mitään tauteja.

Vierailija
55/61 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop m38 kirjoitti:

Kokemuksesta. Naiset haluaa ilman kortsua. Kerran laitoin kumin niin tokas että kyl ilmankin voi olla.

Niinpä. Ei muuta kuin lapsi aluelle jos ei ole parisuhdetta löytynyt. Sit isyystestit vaikka poliisin saattelemana ja 18v elarit päälle.

Mutta kyllä tuntui hetki hyvältä

Vierailija
56/61 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi jättää sinulle itsestään ikuisen muiston ja jakaa kanssaisi HIV:n ja pari muuta lievempää tautia.

Vierailija
57/61 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös yhdenillan mies  antoi painaa paljaalla....

Vierailija
58/61 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös yhdenillan mies  antoi painaa paljaalla....

Juuri näin, ei siinä toinen vain anna, yhteisellä päätöksellä sitä kumia käytetään tai ollaan käyttämättä

Vierailija
59/61 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Toisilla muna ohjaa järkeä toisilla järki munaa. Minulla oli sitä varten yli 40v kumi aina lompakossa varalta. Joten aika huono selitys etteikö voi varautua etukäteen.

Minä elän 2020-lukua, enkä 1940 lukua. Mulla ei ole lompakkoa. On sähköinen ajokortti ja applepay ”pankkikortti”... siten ei ole myöskään paikkaa, jossa kumia voisi kuljettaa koko ajan mukana.

Kävelet sitten varmaan alasti kun ei sulle ole taskujakaan?

Vierailija
60/61 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko, ettei seksitaudit tartu suojaamattomassa suuseksissä? Vai elmukelmuako käytitte välissä?