Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitäisi miellyttää ulkonäöllään miehiä?

Vierailija
19.08.2019 |

En ymmärrä. Monilla miehillä tuntuu olevan jonkinlainen tarve kertoa että naisella ei näytä hyvältä lävistykset, tatuoinnit, crocsit, löysät housut jne. ja valittavat kuinka suomalaiset naiset eivät käytä korkokenkiä, meikkiä eivätkä edes pukeudu naisellisesti.
Mistä on syntynyt sellainen harhaluulo, että naisten pitäisi muokata ulkonäköään miesten silmää miellyttääkseen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys sieltä takarivistä.

Eksäni oli tästä aivan oivallinen esimerkki. Oli alituiseen neuvomassa miten minun pitäisi pukeutua. Siis pitäisi, koska olen nainen. Käytin kuulemma liian vähän meikkiä, liian vähän korkokenkiä ja liian vähän jotain helvetin nyörikorsetteja (:D) julkisella paikalla. En tiedä mistä ihmeestä hän oli saanut päähänsä että kenenkään pitäisi sellaisia käyttää, mutta olisi vaan pitänyt.

Itse hän liikkui useimmiten likaisissa ja ennenkaikkea epäsopivan kokoisissa vaatteissa. Tuli myös vanhempiani tapaamaan (ei sentään ensimmäistä kertaa) paidassa, jossa oli reikiä ja jotain oksennuksen näköistä tahnaa. Oli ollut korjailemassa autoa, eikä viitsinyt vaihtaa vaatteita vaikka aikaa oli hyvin. Ja niitä puhtaita vaatteita.

Sovinismiahan se oli; naisen olisi pitänyt häntä palvoen keskittyä miettimään mitä mies haluaa, hänen ei tarvinnut pukeutumisellaan kunnioittaa ketään.

Vierailija
2/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo tarve on ihan sukupuolesta riippumaton. Joillakin ihmisillä on kova tarve kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pitäisi, mutta niin naiset silti tekevät. Jotkut avoimemmin, jotkut hillitymmin. Sama asia.

Vierailija
4/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko miellyttää ketään, kunhan ei haise. Miehillä on semmoinen hassu kuvitelma vain, että koko universumi mkl. naiset pyörivät heidän pikku seisokkinsa ympärillä. Eihän asia niin ole, etenkin kun miesten ulkonäköä katsoo.

Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä ehkä 5%, pubipeikkoja 40% ja taviksia 55%.

Taviksella on vähän mahaa ja vähän kaljua ja huonosti istuvat housut. Ja ilmeisesti äidin lahjaksi antama neule ankean kauluspaidan päällä.

Vierailija
5/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisethan ei ikinä valita miesten ulkonäöstä tai vaadi mitään :'D

Itse haluaisin ulkonäköni miellyttävän sekä itseäni, että kaikkia kanssaihmisiä, mutta tiedän toki sen olevan mahdotonta.

Vierailija
6/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei välttämättä ole sairaalloisesta tarpeesta MIELLYTTÄÄ MUITA, vaan hyvästä käytöksestä, muiden huomioimisesta ja lähimmäisen kunnioituksesta.

Oikein hyviä periaatteita myös miehille, jotka eivät halua syrjäytyä.

Vierailija
7/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen saanut kommenttia siitä että laittaudun liikaa tai välitän liikaa. Et kyllä sekin miehiä sit häiritsee jos nainen laittaa ittensä viimesen päälle kauppareissujakin jne varten. Vie kuulemma liikaa aikaa ja blääblää. Vaadin myös omaa miestä laittamaan siistit vaatteet jos menemme ulos. Ja jos oma nainen saa muilta liikaa huomiota, niin sekin sit on huono homma.

Miehille ei kelpaa mikään eikä meidän tarvitse edes yrittää miellyttää miehiä.

Vierailija
8/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään naisen tarvitse minua väkisin mielyttää ulkonäöltään. Mutta ihmeen moni nainen odottaa että minun pitäisi pitää hänen ulkonäöstään ihan riippumatta siitä miltä hän näyttää vain koska hän itse pitää siitä miltä näyttää..

Vierailija
9/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko miellyttää ketään, kunhan ei haise. Miehillä on semmoinen hassu kuvitelma vain, että koko universumi mkl. naiset pyörivät heidän pikku seisokkinsa ympärillä. Eihän asia niin ole, etenkin kun miesten ulkonäköä katsoo.

Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä ehkä 5%, pubipeikkoja 40% ja taviksia 55%.

Taviksella on vähän mahaa ja vähän kaljua ja huonosti istuvat housut. Ja ilmeisesti äidin lahjaksi antama neule ankean kauluspaidan päällä.

Hyvä että toit esille ton, että sinusta miehistä hyvännäköisiä on ehkä 5%, koska kaikissa muissa ketjuissa naiset sanovat luvun paljon isommaksi silloin kun yrittävät todistaa ettei nainen voi olla nirso, vaan kyse on vain miehen huonosta luonteesta.

Vierailija
10/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei välttämättä ole sairaalloisesta tarpeesta MIELLYTTÄÄ MUITA, vaan hyvästä käytöksestä, muiden huomioimisesta ja lähimmäisen kunnioituksesta.

Oikein hyviä periaatteita myös miehille, jotka eivät halua syrjäytyä.

Isot tissit ja per.se korostetusti esillä on hyvää käytöstä? Opetatko sen lapsillesikin kun nämä ovat pieniä?

Vierailija
11/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Tukholma-syndrooma. Miehet alistavat ja sortavat naisia, ja naiset rakastuvat alistajiinsa ja sortajiinsa ja haluavat miellyttää näitä kaikin tavoin.

Vierailija
12/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan rehellisiä, suurimmat naisten tyylien arvostelijat löytyy naisista itsestään. Ja suurin osa naisista meikkaa ja laittautuu juuri toisten naisten arvostelevaa silmää varten. Miehille samat arvostelijat saattavat sanoa ihan suoraan, että menisit parturiin tai ostaisit uusia vaatteita, naisia sentään arvostelevat lähinnä selän takana.

Vierailija
13/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI naisten tarvitsekaan mutta se on aina ollut sellainen naisellinen tapa pärjätä elämässä eli ihan vaan kauniilta näyttäminen. Ei mikään Nobelien voittaminen tai elokuvien ohjaaminen. Näin on ollut aina ja jos tarkastelee nettimaailmaa niin ei se naisten kohdalla nyt ainakaan vähenemään päin ole. Ehkä siksi some niin naisia stressaakin. Ei nämäkään kai syöpätutkimustensa kanssa julkisuudessa ole.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4c63b0c5-54ef-421f-bbca-1cfa59…

Vierailija
14/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Tukholma-syndrooma. Miehet alistavat ja sortavat naisia, ja naiset rakastuvat alistajiinsa ja sortajiinsa ja haluavat miellyttää näitä kaikin tavoin.

Tuo, tai sitten se, että kyse on heteroudesta, jota et voi ymmärtää. Ihan itsekin lesbona voin sanoa suoraan, että olen saanut kommentteja siitä, kuinka muutun vielä heteroksi ja kuinka pitäisi alkaa meikata ym, jotta miehet kiinnostuisivat. Yksikään näin sanonut henkilö ei ollut mies.

Vierailija
15/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttäisi lähtevän naisesta itsestään. Muistan, kuinka meidän boheemit vanhemmat yrittivät aina ostaa käytettyjä vaatteita eikä tykänneet meikeistä, mutta siskoni halusivat ehdottomasti naisellisia vaatteita ja meikata. Kaipa ymmärrän sen, koska kävin itsekin salilla ja pidin huolta itsestäni, kaipa siinä taustalla oli toive saada iskettyä se tasokas kumppani. Mutta ei siihen kukaan pakota, jos on valmis tyytymään taviskumppaniin.

Vierailija
16/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas maanantai alkanut huonosti.

Pelkkää vihaa jo usean ketjun voimin. Arki on usein apea ja tänne se paha olo kaadetaan.

T: Pakkokirjautumista toivova.

Vierailija
17/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten maailmassa ulkonäköä kommentoidaan suorasukaisesti ja ohimennen. Esim "Näin Repen tossa pitkästä aikaa, sillä on nykyään uusi työpaikka! Sillä on vaan vähän rapamaha päässyt kasvamaan lisää ja keskikalju levinnyt.". Naiset eivät ole tuohon poikkeus.

Vierailija
18/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kommentti herätti kyllä vain, käsittämätöntä kuinka joidenkin miesten päähän on kasvanut joku kuva kuinka naisen pitäisi pukeutua "näyttävästi.

Enemmän huolestuttaa kuinka naiset lähtee mukaan,koska pitää näyttää huolitellulle ja seksikkäälle yms. Anteeksi, miesten takia. Itseäni ei kiinnosta rievut kovinkaan paljoa, kunhan nyt hieman naiseutta, eli siis muiden naisten pukeutuminen herättää lähinnä tuskaa ajoittain tämän mieskysymyksen takia.

Ei sen takia että olisin rievuistanne tai suloistanne kateellinen.

Vierailija
19/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naiset tekevät tota miehiä enemmän, ihan siis naisille. Ylipäätänsä hullut ulkonäkövaatimukset ovat naistensa itse keksimiä ja "pakottamia".

Vierailija
20/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän monet yritäkään, Päinvastoin sabotoivat itseään tarkoituksella tatuoinneilla, lävistyksillä, räväkillä hiuksillaan jne.