Mitä tekisit jos selvisi että miehelläsi on lapsi entisestä suhteesta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kirjottaisin testamentin uusiksi. Ihmettelisin kyllä etten ole asiasta kuullut aiemmin, me ollaan kuitenkin oltu yhdessä 20 vuotta. Ja siskonsakin on sellainen lörppä ettei sillä mikään salausuus pysy.
LOL
Meidän suvussa löytyi lapsi, josta kukaan ei tiennyt mitään ennen isänsä kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei synnytä niin ette te naiset ymmärrä että se lapsi ei ole oma, vaikka siittiöt olisikin menneet ehkäisyn läpi. Ette vaan ymmärrä ja piste.
Kyllä ymmärretään, että mies on vastuutaan välttelevät retku ja tulee muissakin suhteissaan olemaan epäluotettava pska. Sika kannattaa jättää ennenkuin joutuu koetukselle.
Tiedän mitä yksi nainen teki. Soitti haukkumapuhelun tälle miehensä jo aikuiselle lapselle, kun asia selvisi. Miten idioootti voikaan ihminen olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei synnytä niin ette te naiset ymmärrä että se lapsi ei ole oma, vaikka siittiöt olisikin menneet ehkäisyn läpi. Ette vaan ymmärrä ja piste.
Kyllä ymmärretään, että mies on vastuutaan välttelevät retku ja tulee muissakin suhteissaan olemaan epäluotettava pska. Sika kannattaa jättää ennenkuin joutuu koetukselle.
Ei ole jos äiti on kieltänyt pitämästä mitään yhteyttä ja homma on kaikille ok. Eipä kuulu silloin muille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä yksi nainen teki. Soitti haukkumapuhelun tälle miehensä jo aikuiselle lapselle, kun asia selvisi. Miten idioootti voikaan ihminen olla...
No ei tuollainen ole mikään nainen, vaan hirviö naisen vartalossa.
Äärimmäisen epäfeminiinen surkimus, tulee mieleen se Sirpa Laamanen vai mikä hänen nimensä olikaan - se Eerikan t a p paja-äitipuoli.
Sellaiset naiset kuin hän on tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ällistyisin, koska miehelläni ei ole edes ollut suhteita ennen minua :D
Sama, ei edes irtosuhteita. Luulen, että voin olla aika varma sillä tapasimme teini-iässä. Eikä niitä lehtolapsiakaan kyllä ole.
Mutta sama kuin edellä, jos lapsi olisi saanut alkunsa ennen meidän suhdettamme ja mies saisi vasta nyt tietää niin miehen tulisi tavata lapsensa ja muodostaa häneen jonkinlainen suhde jos lapsi sitä haluaa. Jos lapsi olisi vielä alaikäinen niin kai se voisi meidänkin luona asustella kunhan ei ole täysin häiriintynyt tai vaarallinen. Jos lapsen äiti kuollut tms. niin harkinnan mukaan lapsi meille. Jos lapsi on liian vaikea tapaus tai vaikeasti kehitysvammainen niin pakko pistää laitokseen. Meillä on kuitenkin yhteisiäkin eli siis muitakin lapsia eikä se ensimmäinen voi mennä kokonaan heidän edelleen.
Jos mies olisi tiennyt hypoteettisesta lapsesta eikä olisi kertonutkaan niin tulisi ero. Samoin jos lapsi olisi saanut alkunsa meidän suhteemme/avioliiton aikana - mies mäkeen.
Voitaisiin katsoa ehkä 20 vuoden kuluttua onko mies eheytynyt ihmisenä ja voiko häneen luottaa. Ja katsoa rakastaisiko hän minua sen verran, ettei teeskentele. Todennäköisesti olisin kyllä löytänyt jo uuden miehen siinä vaiheessa.
Eipä olisi merkitystä, meidän yhteinenkin on jo aikuinen.
Miehellä on 2 tai 3 lasta edellisistä parisuhteista. Häilyvä luku siksi, että epäilee vahvasti yhden lapsen olevan toisen miehen. Siihen hän ei silloin suostunut tunnustamaan isyyttään, eikä äitikään vaatinut mitään testejä, joka kertoo omaa tarinaansa. Perunkirjoitukset sit aikanaan näyttää, kuka tulee paikalle ja kuka ei.
Tietty tämä on eri asia, kuin jos salailisi. Ainakin asiassa olisi vakava keskustelun paikka, miksi on pitänyt salailla jotain noin ilmiselvää. Ja miten asia on tullut ilmi. En kuitenkaan välttämättä ensimmäisenä eroaisi, nämä on yleensä monimutkaisia asioita ja jokaisella on oma näkemyksensä.
Jaa. Kyllähän se melkoinen ylläri olisi. Tunnen mieheni kolmesta eksästä kaksi, kumpikin heistä on tahollaan naimisissa ja saanut lapsensa vasta ihan viime vuosina. Olen siis tuntenut heidät yhtä kauan kuin mieheni, eikä
mitään lapsia ole ikinä näkynyt missään. Ei edes yhteisiä kummilapsia tms.
Sitä ensimmäistä, kuukauden mittaista seurustelukumppania lukioiältä en ole koskaan tavannut mutta jos siitä suhteesta olisi lapsi syntynyt niin veikkaisin että asia olisi anopillani tiedossa ja hän olisi siitä minuakin informoinut.
Mies on ollut hyvin pidättyväinen seksisuhteiden kanssa, vain nämä kaksi partneria ollut ennen minua. Minulla taas on huomattavasti ”kirjavampi” menneisyys.
Tosiaan olisin hämmästynyt jos jostain joku lapsi ilmestyisi. Mutta ei se mun maailmaa kaataisi suuntaan eikä toiseen, sitten vaan tutustuttaisiin vähän kerrallaan jos tämä lapsi niin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin varmaan tilannetta jossa mies on päätynyt lapsen hylkäämään. Onko häntä yritetty kiristää lapsella? Onko päätös lapsen pitämisestä ollut yksin naisen? Onko mies itse ollut syntymän aikaan vasta lapsi/nuori? Onko joku muu mies ollut "isänä" lapselle?
Mieheni tuntien epäilisin että päätös ei ole ollut yksinkertainen - joku mutkikas kulma asiassa täytyy olla kun on tällaiseen päätynyt.
Eikö tuo kerro jo miehen arvomaailmasta ja vastuunottamista, jos mies hylkää jälkeläisensä. Ja parisuhteessa pitäisi huomioida, kuinka miehen harkintakyky voi pettää tai se on alhainen, samoin luotettavuus oli sitten lapsen äiti millainen tahansa.
Millainen mies edes ylipäätään menisi lisääntymään ja hankkimaan lapsen "huonon naisen" kanssa tai jättää puolustuskyvyttömän lapsen tälläisen naisen hoidettavaksi, eikä mies edes yritä parantaa lapsen asemaa, vaan mielummin hylkää hänet. Kyllä siinä miehen arvomaailma ja moraali on vinksahtanut ja tälläinen ihminen pitäisi kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jos äiti on kieltänyt pitämästä mitään yhteyttä ja homma on kaikille ok. Eipä kuulu silloin muille.
Kysymys on kuitenkin jokaisen lapsen oikeus omiin vanhempiinsa.
Ja millainen on mies, joka menee lisääntymään tälläisen naisen kanssa. Kyllä siinä harkintakyky on pahasti pettänyt ja kuulostaa lähinnä luuserilta, kun ei edes yritä puolustaa jälkeläisensä oikeuksia.
Kyllä mies on hyvin, hyvin vastenmielinen ja kuuluu alimpaan pohjasakkiin.
Olen seurustellut tälläisen tyypin kanssa, kunnes totuus paljastui ja enkä hetkeäkään miettinyt, jatkanko tuollaisen si an kannsa suhdetta. En jatkanut. Onni onnettimuudessa, etten ehtinyt naimisiin.